За підтримки:
Вмієте малювати? Це чудова нагода взяти участь у конкурсі з грошовими призами! Конкурс банерів – призовий фонд 500 грн.
Автор фотографії:
Форма творчості, яка колись здавалась новою та свіжою, сьогодні вже багатьом набила оскому. Більшість популярних блогів перетворилися на комерційні проекти з великою командою авторів, агресивною рекламою та стратегією взаємного цитування. Серед них, звісна річ, є різні блоги. Цікаві – і не дуже. Але суперечки про те, що ці блоги до сих пір залишаються частиною «блогосфери», яка відрізняється від мейнстріму, більше схожі на ностальгію, якщо не на самообман.
Масла у вогонь підлило й нещодавнє дослідження світової блогосфери, проведене сервісом Technorati, яке засвідчило, що темпи зростання світової блогосфери почали поступово сповільнюватися.
Сервіс Technorati почав індексувати блоги у 2002-му році, і з тих пір їхня кількість сягнула 133 млн. Але сьогодні 94% (і це вже офіційна статистика) з них не оновлюються. За останні 4 місяці оновлювалися тільки 7 млн. блогів. А за останні 7 днів – лише 1,5 млн..
Всі ці факти видаються сумними і вказують на закінчення ери блогінгу… але тільки на перший погляд!
Насправді, якщо детальніше придивитися до статистики Technorati – стає очевидно, що «вмирають» здебільшого персональні блоги, які завжди мали сумнівну цінність для переважної більшості користувачів Інтернету. А швидкість приросту сповільнюється тільки якщо брати до уваги загальну масу світових щоденників. Якщо ж зосередитись виключно на якісних тематичних проектах – то тут бачимо тільки прискорення.
Схоже, у блогосфері все зовсім не так погано, як могло видатися недосвідченому спостерігачеві!
Так, її покидають люди, які почали займатися блогінгом на гребені популярності цього феномену! Випадкові офісні працівники, домогосподарки та студенти, які клікнули на іконку «створити блог» лише тому, що весь світ навколо них доводив, що це «модно». Сьогодні вони покидають блогосферу (цей процес більш яскраво спостерігається у західному секторі), віддаючи перевагу новим «модним» інструментам на зразок соцмереж та твіттера.
А завтра з’явиться новий популярний сервіс – і вся ця маса перекинеться туди!
Блоги не вмирають – вони просто відходять від стану “попси”!
З іншого боку люди, які на власному прикладі відчули переваги ведення тематичного блога, або ті, хто використовує цей потужний інструмент у своїй повсякденній діяльності – навіть не планують покидати блогосферу. Навпаки – кількість таких людей повільно, але впевнено зростає.
Кількість нарешті почала переходити у якість. Нещодавно один з моїх колег сказав: «Я б ніколи в житті не завів блог для того, щоб писати там про якісь особисті речі. Про те, що я їв на сніданок чи про моїх домашніх тварин. Мене більше цікавить блог, як інструмент для навчання та саморозвитку – як потужний механізм, який дозволяє ставати ще кращим спеціалістом у моїй професійній сфері»…
І, відверто кажучи, мені важко погодитися з тим, що блогінг перетворюється на мейнстрімне явище, яким займаються виключно великі медійні компанії. Тобто вони ним, звісно, займаються! Але якщо глянути, скажімо, на перелік блогів у моєму рідері, то 90% з них належатимуть окремим авторам. Конкретним особистостям, які навчилися створювати винятковий продукт. У цьому сенсі блогосфера таки справді відходить від того «популярного» стану, в якому вона знаходилася всього 4-5 років назад.
І знаєте що?… мені це подобається!
За підтримки:
Немає грошей на фотошоп? Можливо, в нагоді вам стануть безкоштовні онлайн-сервіси для дизайнерів!
Когенерационные установки! Не знаете, что это? Да банальные газовые электростанции!
Infostore.org накрыли! Похоже dvd в Киеве теперь придется покупать за свои кровные.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)