• http://podanenko.com podarok

    Не користуюсь, бо не знаю для чого він потрібен…
    Спробувавши friendfeed – з самого початку стер весь спам з твітерів… БО реально було 20 сторінок спаму…

  • http://podanenko.com podarok

    Більше того… Після видалення всіх твіттерів з friendfeed я не бачу відмінності того friendfeed від Гугль Рідера 8)))

  • http://konspirator.co.ua Конспіратор

    Дякую за цікаву статтю! Звісно, пиши ще!

    Твітер – це мегакльова річ, для мене це в першу чергу такий-собі mindsharer: дуже багато можна почерпнути з твітів інших + можна публікувати власні думки + як показує практика, можна познайомитись (нехай і заочно) з великою кількістю людей.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    podarok, один мій колега по роботі якось кидав посилання на статтю про те, чому twitter набагато успішніший за frendfeed, хоча останньому пророкували шалений успіх, бо у нього дуже багато можливостей. Якраз через ці можливості френдфід і не може наздогнати твітер. Та вони й по суті відрізняються…

    твіттер – це потужний інструмент популярного сьогодні мікроблогінгу. І мене просто вражає, якими темпами він набирає обертів. Навіть дивно трохи…

    Схоже, твітер сьогодні займає місце блогів, якими вони були років 3 чи 4 назад – це модно і цим прагне займатися кожен. Якщо в момент, коли я зареєструвався у твіттері (трохи більше, ніж пів-року назад) українських користувачів там майже не було, а хоча б якийсь сенс перебування у твітері мали тільки англомовні юзери, то сьогодні у мене вже більше 50 фоловерів і мабуть 40 з них вільно спілкуються українською. Це вказує на зростання популярності у нас цього інструменту.

    Питання в тому, чому ж твіттер набув такої популярності? Думаю, основною причиною стала можливість висловлювати свою думку коротко (для активних учасників), а для фоловерів – спостерігати за тим, як поводяться, що говорять і що роблять цікаві їм люди. Сьогодні твіттер – це ще й надзвичайно потужний маркетинговий інструмент, який особливо ефективно використовувати великим корпораціям. Скажімо, випустила компанія новий продукт (Nokia N97). Їй варто лише ввести відстежування всіх твітів за цим словосполученням, і вона зможе в реальному часі спостерігати за реакцією споживачів. Просто-таки мрія маркетолога…

    Ну і звісно ж – не варто забувати про користь для простих юзерів: можливість персонального брендінгу та можливість просування власних ресурсів (іміджу, навичок тощо).

    І звісно ж – твіттер цікавий ще й тим, що зараз він швидко зростає і розвивається. Якщо почати працювати з ним зараз, то є можливість вийти “на пік” якраз тоді, коли твіттер досягне свого максимального розвитку…

    Насправді – ще багато чого…

    Хм, переглянув свій коментар і подумав – ось я і написав ще одну статтю про твіттер! :)

  • http://podanenko.com podarok

    2jarofed
    В твоїх словах купа маркетингу, але відповіді на те, для чого є твіттер кінцевому користувачу – немає…

    Ну не може бути цікавим сервіс лише через те, що він швидко розвивається… Це не користь – це плюс самому власнику твіттера, але все інше, що ти тут назвав – таке відчутя, що переписав отриману в метро карточку про якусь рекламу підгузників

  • http://podanenko.com podarok

    НМД – популярність твіттера лише в тому, що він нікому не зрозумілий і всі якось патологічно намагаються витягнути з нього користь.. Свого род утаємниця, яка всіх цікавить, але ніхто не може в неї в’їхати…

    Для твіттернігу в мене є аська… Цього – достатньо на 100%

  • http://wedmid.blog.net.ua wedmid

    )Цікаво. Про твітер я тут(на цьому блозі) і дізнався. І зараз інших туди агітую, а на цю статтю буду посилатися після таких запитань: “А нащо воно мені” :

  • http://podanenko.com podarok

    2wedmid – спробуй спочатку відповісти на запитання “Для чого”, а тоді посилайся

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    podarok, не згоден, “швидко розвивається” – це не лише плюс самому власнику (хоч і це, безперечно також), але й плюс всім учасникам, які вже там. Як відомо, найбільшу користь від будь-якого сервісу (який стає дуже і дуже популярним) отримують ті, хто прийшов туди першим.

    якщо так простіше: скажу що для мене твіттер – це як блог. Але блог, у якому можна писати дуже короткі статті. Тобто робити це миттєво. Подумав про щось – написав. Оце й усе…

    А користь від його використання така сама, як і від ведення блога. Ну звісно зі своїми нюансами і меншою можливістю для монетизації (хоча хитрі уми вже й твіттер навчилися монетизувати)… :)

    А що стосується аськи – не бачу жодної паралелі. Аська – це спілкування “один на один”, твіттер – це спілкування усіх з усіма. Тоді вже доречніше порівняти з чатом. Але знову ж таки, чат – це вимушене спілкування з усіма, хто до нього увійшов, а у твіттері ти сам вибираєш, з ким спілкуватися (фоловити)…

    Поки що мені цікаво, наскільки потужним може бути цей інструмент – тому користуюся ним і пишу про нього.

  • http://konspirator.co.ua Конспіратор

    2 podarok

    Мені здається, чи Твіттер – це засіб комунікації? При чому масової. Свою думку можна доносити одразу до великої кількості людей. Мікроблоґґінг йомайо. :D Для чого? Щоб спілкуватися!

  • http://podanenko.com podarok

    тобто інтерес до нього – це цікаво…
    Все..
    Такий собі поглинач часу…
    І хто це недавно писав про економію часу для блогінгу.. Прямо незнаю..

    А можливість писати один до всіх – це називається “хочу бути богом”. Ну або в психотерапії – “нарцисизм”. Можливо в цьому і полягає сутність твітера – можливість надати кожному бути нарцисом…

    Чат – вимушене спілкування? Шо-за-гон?

  • http://podanenko.com podarok

    2Конспіратор…
    О.. перший правильни комент…
    Засіб масової комунікації… Супер… Але чи це правда? Чи дійсно всі читають цю комунікацію? Чи лише відфільтровують так як роблю це я…

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    podarok, :) пишеш дуплетом?
    насправді будь-який із використаних тобою аргументів “проти” можна використати і проти блога. Блог – це теж поглинач часу. І теж “один до всіх”. Але ж немає нічого поганого в тому, щоб ділитися своїми думками.

    Чат – вимушене спілкування? Шо-за-гон?

    ну гаразд – нехай не спілкування! Але на відміну від твіттера не ти вирішуватимеш, хто буде у чаті – це раз, а по-друге твіттер трохи більш масовий, :) м”яко кажучи.

    хто це недавно писав про економію часу для блогінгу

    ніхто не змушує читати все – це раз. існує безліч інструментів для фільтрування – це два. Як і у випадку з Google Reader-ом – завдання полягає не в тому, щоб читати все, а в тому, щоб отримати змогу читати те, що тебе цікавить…

  • http://podanenko.com podarok

    2 jarofed
    Що таке дуплет?
    Цікавий хід з твого боку… За відсутності аргументів за(твіттер), ти починаєш використовувати аргументи проти(мої) але в іншому контексті… Це називають – рвати контекст…

  • http://konspirator.co.ua Конспіратор

    Читати чи фільтрувати – це вже особиста справа кожного. Власне, не бачу в цьому проблеми.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    podarok, дуплет – це подвійний коментар :)
    вибач, я не хотів “рвати контекст” (хоч і не знаю, що це таке)… справа в тому, що причини, через які особисто я використовую твітер були наведені у двох перших моїх коментарях (ті, що найдовші).

    А фрази на зразок “нарцисизму” чи “поглинача часу” на мою думку доречні рівно настільки, наскільки вони доречні і для блога. Тут головне – ставлення. Якщо фоловити всіх підряд і читати все підряд – буде поглинач часу. Якщо фоловити по темі і фільтрувати те, що читаєш – буде інструмент по відбору інформації, якої не знайдеш у жодному іншому місці…

  • http://www.letrodectus.te.ua letrodectus

    хоч і зареєстрована у твітері, користуюся плюрком. Час від часу “плюркаю” різноманітні запитання але загалом – це дійсно короткі беззмістовін повідомлення. Вже встигла “заплюкнути” собі декілька друзів у цьому сервісі. Загалом подобається, таке собі віртуальне спілкування, що замінило аську.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    letrodectus, для мене аська це швидше замінник телефона. А твіттер – замінник блога. Хоча, звісно, замінник – це дуже “голосно” сказано. Бо звісно ж ні телефоном, ні блогом я не перестаю користуватися.

  • http://podanenko.com podarok

    2спробую виловити з твоїх коментарів і статті те, чим тобі цікавий твіттер.

    0– в статті нічого про інтерес не написано – двічі перечитав.. Там лише рекомендації як себе поводити в твіттері. Що писати і скільки…–
    >>>в коментарях
    1—тебе вражає популярність твіттера—
    2—можливість висловлювати свою думку коротко.
    - А у всіх інших випадках це заборонено? Я перефразую слова – це обмеження вашого спілкування і як результат – дозволено висловлюватись лише коротко
    3—спостерігати за тим, як поводяться, що говорять і що роблять цікаві їм люди.–
    4—надзвичайно потужний маркетинговий інструмент, який особливо ефективно використовувати великим корпораціям. (написав лише тому, що це круто звучить, користі ж банальному юзеру від цього – 0.. Так.. Можливість на рекламку позирити, ну або на спам)—
    5—можливість персонального брендінгу та можливість просування власних ресурсів (іміджу, навичок тощо). Перший гідний варіант пояснення. та і то якось сумнівно…—
    6—ще багато чого…
    Гм… ЧОГО?—
    7—переглянув свій коментар і подумав – ось я і написав ще одну статтю про твіттер!—

    Ось те, що я мав наувазі – можливість писати про твіттер статті.. —
    — —
    І узагальнення від jarofed –
    для мене твіттер – це як блог. Але блог, у якому можна писати дуже короткі статті. Тобто робити це миттєво. Подумав про щось – написав. Оце й усе…

    —————

    PS. Мутно воно все

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    podarok, схоже, ти взяв з мене приклад і теж зайнявся “розриванням контексту”… по пунктах:
    1. Мене вражає популярність твіттера – це правда. Якщо я пишу у сервісі, а не створюю автономний мікроблог (блог для невеликих статей) – то сервіс повинен давати щось мені навзаєм. Популярність – це можливість легше достукатися до багатьох людей. Тому це дійсно одна з причин його використання.
    2. Можливість не лише висловлювати свою думку коротко – але й робити це у зручний момент у зручному форматі. Не бачу сенсу заводити ще один блог тільки для того, щоб писати туди короткі записи (одне-два речення). А у твітері це легко зробити. Та ще й зважаючи на різноманіття клієнтів. Окрім того – там уже є ком”юніті, яке на блозі сформувати набагато складніше.
    3. Цікаві люди – це, як на мене, один з ключових аспектів. Ну хто такі Даррен Роуз, Пауло Коельо або Барак Обама? Але можна стати їхнім фоловером і стежити за тим, що роблять і про що думають успішні чи просто цікаві люди.
    4. Потужний маркетинговий інструмент не лише в сенсі можливості розміщувати рекламу, але й у сенсі моніторингу поведінки споживачів. І хоча найзручніший він для великих корпорацій (приклад про Nokia N97 я вже наводив) – та все ж з успіхом його можуть використовувати і звичайні люди. Хочеш дізнатися, що говорять люди про цікаву тобі річ – ставиш спеціальну програму і вмикаєш відстежування коментарів за певною фразою. Наприклад, цікаві тобі клаповухі тушканчики – можеш побачити, що говорять про них у всьому світі.
    5. персональний брендінг і можливість просування власних ресурсів – тут все очевидно. Але, як і у випадку з блогом потребує вкладення часу та енергії. Чудове місце, куди можна запостити ще одне посилання з блога чи за допомогою спеціального плагіна перепощувати весь блог.
    6. ще багато чого – візьми плюси звичайного блога (комунікація, можливість розвиватися, як професіонал, створення спільноти навколо певної тематики, і т. д. і т. п.) і всі вони у тому чи іншому вигляді будуть притаманні твітерові.

    у твіттері точнісінько так само немає нічого особливого, як немає у LiveJournal, Blogger чи WordPress. Просто хтось вибере його, як інструмент для своєї комунікації…

  • http://podanenko.com podarok

    2jarofed
    3,4,5 з твого комента – це погляд інвестора.
    6 – плюси звичайного блога лише з крутим натягом підходять, а якщо глибше копнУти – не підходять
    1 – не аргумент, якщо пояснювати комусь, чому йоиу варто скористатись твіттером
    2 – лише цей аргумент є аргументом.. Але тоді в твіттера – мільйони конкуретнів і в основному зручніших.. Та хоч би й ЖЖ, який суперово індексується

  • http://wedmid.blog.net.ua wedmid

    2 podarok, для себе я знаю навіщо.
    В твітері наприклад надибав був пару цікавих блогів(якщо хочете можете додати до плюсів).
    Можливості твітера покищо використовую навіть не на 50%.
    Щодо посилання, то людина зможе собі вибрати з того, що перечислив Ярослав, якісь причини, щоб зареєструватися.

  • http://novostavskiy.kiev.ua jin

    не користуюсь, і напевне найближчим часом не буду. Чому? не бачу для себе сенсу

  • http://mehanik.net.ua mehanik

    Також не користуюсь. Може, твіттер й класна річ, але як і jin не бачу сенсу в ньому.

  • http://ukietalks.com/Blog Станіслав

    Just wondering why you have deleted my comment in English? Answer by email if you wish.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Станіславе, я не видаляв. :) сам здивувався, коли побачив, коментар не в тему до іншої гілки розмови! :) тепер зрозумів, у чому річ. Заглянь сюди: http://blogosphere.com.ua/2008/12/09/ajax-comment-preview-for-wordpress/

  • http://ukietalks.com/Blog Станіслав

    :-) Sorry, my mistake.

  • http://blogoreader.org.ua hellveen

    Зареєструвався давно, але як і багато з учасників цього бурхливого обговорення, не знайшов сенсу чи змісту у твіттері.
    Для мене це ще одна дірка, через яку може витікати мій час, то я не бачу потреби писати туди якісь безглузді речі чи думки… Для цього мені прекрасно підходить приватний блог або ЖЖ, де мене ніхто не обмежить у кількості слів. У крайньому разі з цим ще краще справдяється функція статусу на Вконтакте :)
    А той час я краще витрачу на свій основний блог або щось набагато інше корисне, ніж твіттер.
    Хоча і його можливостей щодо брендингу не виключаю.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    hellveen, ключові слова тут: “я не бачу потреби писати туди якісь безглузді речі чи думки”!

    Сервіси не є корисними або безглуздими самі по собі. Це люди роблять їх такими.

    А “діркою, через яку витікає час” може бути що завгодно – електронна пошта, Skype, ICQ, соцмережі і навіть тематичні блоги. Головне – як ставитися до того чи іншого інструменту комунікації!

  • http://my.ukrweb.info/node/479 Соціальні мережі – стратегічне значення для інтернету та блогосфери зокрема. Аналіз від Некористувача. | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2009-01-16 | І

    [...] переходи з форумів, wiki, а тепер ще й соцмереж (хто там кричав про твіттер та friendfeed?), які, незважаючи на всі їхні недоліки та незручності – [...]

  • http://magmadigital.wordpress.com/2009/03/22/twitterbd/ Полезные ресурсы о Твиттере « Magma Digital

    [...] Про що писати в Twitter [...]

  • Павло

    твітер це цитатник, а не в контактє чи на цукербегу… Не можете придумати цитату, не морочте голову і звертайтесь до попередньо написаного… Фігово, що такі люди, як яйценюк пишуть тут цитатами, що самі себе хвалять і їх не видаляють


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.