• щось я мало що зрозумів…

  • У мене є одне “підступне питання” і одне “ніщівне доповнення”, ага.

    Питання: у яких саме “інших сервісах” немає цієї самої “багатосторонності”?

    Доповнення: а я розповім, як виглядає “мережа для пошуку заможними іноземними громадянами … пари за кордоном” (к) – з нашого, “закордонного” для _клієнтів_ цієї мережі, боку. З нашого боку “шлюбне агенство” виглядає як добре організована і доволі потужня машина для “генерації контенту” – тобто для створення анкет “українських наречених”. Для пошуку дівчат ведеться справжнісінький “хедхантінг” або навіть “вербовка”. Анкети готуються професійними копірайтерами – “професійними”, бо вони за це гроші мають і це саме _робота_; фотографії робляться професійними фотографами – не настільки технічно забезпеченими і дорогими, як модельний бізнес, але рівнем набагато вищим за “саморобні фото дівчат-кандидаток” – я різницю бачу між якістю фото, так би мовити, “з заплющеними очима”, як професійний фотограф (за це гроші маю, ага). Отримуємо достатню кількість “контенту”, саме за який і маємо гроші.

    Але цей бізнес живе не тільки “подачею цікавого контенту”. У разі зацікавлення “клієнта” (який вже встиг сплатити грошей за перегляд анкет, ага) у тій чи іншій кандидатурі починається “спілкування з майбутньою нареченою”. Звісно ж, “клієнт” і сам “не дурень і гроші рахувати вміє” – був би дурень, легко знайшов би собі наречену у себе на батьківщині чи то взагалі навіть у сусідньому будинку – тому він “цікавиться” декількома кандидатками одразу. За переписку з ними знову ж таки платить гроші – плюс за “переклад”, бо ж “наречені”, звісно ж, тільки українську/російську і знають. Вибравши одну, або частіше декількох “кандидаток”, “клієнт” їде до нас “проводити інтерв’ю” – чи то нехай “романтичну вечерю”. 🙂 Усе це так само влаштовую наше “шлюбне агенство” – і так само за ці всі послуги сплачує наш “клієнт”. Тут починається найцікавіше і найвідповідальніше, бо ж тут а) потрібні вже “живі” дівчата; б) маємо вже “живого” клієнта – тобто вже беспосередній доступ до його гаманця. Позаяк у нас саме _бізнес_ – зверніть увагу ще раз: ми тут _гроші_ заробляємо, а не благодійністю займаємося – на зустрічі з клієнтом потрапляють підготовлені дівчата, або частіше взагалі професіоналки у цій справі. Доречі, “професіонал” тут не означає “цинічно горбатиться за гроші” – як і будь який справжній профі, ці дівчата також отримують задоволення від своєї роботи – ні, не те задоволення, про яке ви подумали, хоча, звісно ж, то вже їхня справа яке саме. 🙂

    Так працює “мережа для пошуку заможними іноземними громадянами … пари за кордоном” (к) з нашого, “закордонного для іноземних громадян”, боку. А висновків ніяких я робити не буду, бо мені байдуже хто і що собі уявляє “у Гарварді” чи тут у нас поближче. 😉

    Ну і ще раз стосовно твоїх, Ярославе, уявленнь про “цінність соціальних мереж для користувача”: ти знову ж таки розповідаєш про “можливість для користувача ділитися своїми думками” – читай, “можливість для блогера-продажника просувати свой умовний товар”; – та про “можливість доступу до потужного ком’юніті” – що, власне, те саме, бо ж де тоді взагалі “просувати свій товар”, як не у “потужному ком’юніті”. Але ти знову нічого не згадуєш про те, яка ж користь від цього “ком’юніті” для самих його членів і для цієї спільноти: з твоєї позиції виходить, що “ком’юніті” і створюється задля “просування у ньому чогось”. Але це не так.

    ЗИ: Хоча насправді саме таке “ком’юніті” у нас якраз є – це “умовна соціальна мережа успішних блогерів”, які займаються передусім – читаємо уважно(!) – а) просуванням один одного; б) створенням “мережі для просування чогось там іще”. Про це я тобі писав вже давно, коли натякав на “піраміду у питанні звідки беруться гроші для монетизації”. І, доречі, саме про ухил твого блогу саме у цей бік тебе і попереджали у коментарах до твоїх “постів про монетизацію” – і саме за повний перехід і перетворення “української блогосфери” на звичайнісінький “блог про монетизацію” тобі дорікають зараз. Втім, це, звісно ж, виключно твоя проблема, про що саме тобі вести блог. 🙂 Чого я саме зараз саме до цього поста причепився? Ну, я відверто не люблю “продажників”, а ще мене дуже смішать їхні “уявлення” про “весь світ як можливість для просування”. (к) 😉

    ЗИЗИ: під фото, яке ти чомусь притяг у якості іллюстрації, стоїть підпис:

    “Two young Muslim women in the heart of Istanbul are having “an Apple” for lunch. This photo was taken on a sunny day in April 2007..”

    (Дві молоді мусульманки у серці Істамбулу (дослівно) “обідають Apple(-ом)”. (гра слів – доречі кумедна: “обідають яблуко”, або ж “мають яблуко на обід”)

    (Цей знімок зроблено сонячного дня у квітні 2007-го..)

    Цікаво як те, як ти використовуєш фото, відкидаючи авторські коментарі, так і те, що б мало ілюструвати саме це фото у цьому пості? 😉

    Баба Яга, як завше, в курсє дєла! (к) 🙂

    ЗИ3: дореч, оце вигадав ще одне “підступне питання”: а чим, на твою думку, відрізняються “two-sided” і “multi-sided”?

  • the Lex, нічогенький коментар! Самий час видавати винагороду за найдовший коментар на цьому блозі!

    На мою думку, тут все залежить від бажання коментатора знайти вигідні для себе аспекти у кожному слові чи фразі. Наприклад, ти хотів побачити у моїй статті про твіттер тільки можливості для просування – ти їх і побачив. І не звернув увагу на те, що це ще й можливості для обміну інформацією, навчання, спільного розвитку тощо… Це те, що стосується користі для ком’юніті.

    Щодо фотографій – я використовую ті, які особисто мені здаються цікавими та хоча б частково ілюструють ідею поста. А іноді – просто розміщую фото, яке припало до душі. Це ж не підручник з анатомії, і вже тим більше не економічний посібник. 🙂

    Нарешті, щодо дво- та багатостронніх платформ. Перші – це ті сервіси, у яких можна чітко визначити дві групи користувачів (як у наведених прикладах: мережа знайомств та eBay). У мережі знайомств чоловікам потрібні жінки, а жінкам – чоловіки. Жінкам не потрібні жінки, а чоловікам – чоловіки. Тому це двостороння платформа. У eBay те саме стосується продавців і покупців.

    Багатостороння платформа – це сервіс, де кожен користується вигодами, які можуть бути надані їм іншими. Приклад – твіттер. Я додаю до списку осіб, за якими буду “слідувати” всіх тих людей, які мені цікаві. А вони, якщо їм це цікаво – додають мене. Це багатостороння платформа.

    Це не моє визначення – це визначення одного з професорів Гарварду. Якщо цікаво – зайди на їх сайт і задай в пошуку “two-sided platform”! Думаю, знайдеш багато нового!


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.