Швидкий приріст кількості сплогів та сателітів, єдина мета яких – легка нажива при повній відсутності будь-якої цінності для потенційних відвідувачів – призвів до того, що тепер навіть власники бірж статей та рекламних агенцій починають остерігатися сумних наслідків цієї тенденції. Про це розмірковує, наприклад, керівник відділу просування рекламної агенції Miralab Михайло Райцин. Ось лише декілька фактів:
- У Міралінксі (за ідеєю розробників – це одна з найбільш сплогозахищених систем для розміщення статей) щодня відхиляється 90% сайтів, які подаються на модерацію. Із них приблизно половина – створені виключно для роботів з метою збагачення і не мають жодної цінності для реальних користувачів.
- У Блогуні (детальніше про цю систему ви можете прочитати у моїй статті про „двосторонні платформи”) більше, ніж половина майданчиків – це сплоги, які генеруються автоматично (із сотень RSS-стрічок тягнеться контент, трішечки прикрашається завдяки синонімайзерам, вішається на WordPress і починається процес „прокачування” – створення беззмістовних коментарів на інших блогах, перелінковки, масового додавання у друзі тощо). Таким чином знижується ефективність роботи зі в цілому непоганою рекламною системою, яка здатна приносити неабияку користь нормальним сайтам та вебмайстрам!
- У систему Сейп кожного дня додається декілька сотень сайтів сумнівної якості. Абсолютно очевидно, яка ціль створення сайту, що за 3-4 місяці обріс кількома тисячами сумнівних статей, які ніхто не читає і не коментує, але при цьому успішно торгує посиланнями у брокері. За різними оцінками відсоток живих сайтів, які працюють для людей, у Сейпі наближається до 10-15%. Що стосується інших бірж лінків – то там цей показник ще нижчий (за винятком хіба що Xap).
- Щотижня з’являються все нові й нові програмні „розробки” для створення та управління сплого-сателітами (чи як їх „лагідно” називають наші сусіди – „говносайтами”). Найбільше вражає софт, який краде контент з популярних сайтів у промисловому масштабі. І, що найгірше – навіть один з найпопулярніших і найзручніших безкоштовних двигунців для блога Worpress сьогодні по суті дискредитований велетенською кількістю сплогів і MFS-сайтів (made for sape).
А як реагують на це пошуковики?
Масові бани, найрізноманітніші фільтри, ручна модерація пошукової видачі – і це лише квіточки. Наприклад, більшість коментаторів „Української блогосфери” погоджуються, що саме участь у біржах лінків могла стати однією із причин масового падіння pr після останнього апдейта. А дехто навіть вважає, що Google вже навчився визначати продажні посилання з різних бірж лінків і помітивши їх – може понизити вагу вашого сайту навіть без проведення формальної процедури оновлення PR.
Що буде далі? Час покаже! Але схоже, епоха бездумного „манімейкерства” нарешті таки добігає свого кінця. І в першу чергу постраждають ті, хто робить ставку на миттєвий результат, „клепаючи” сплоги та сателіти і навіть не задумуючись про те, чи знайдеться хоча б одна людина, якій буде цікаво прочитати те, про що вони пишуть. І, що не менш важливо – чи знайдеться хоча б один рекламодавець, готовий заплатити саме за рекламу на їхньому сайті… Наголошу, не за пошукові показники – а саме за рекламу: нових відвідувачів, клієнтів та користувачів…
Як казав колись робот Вертер у моїй улюбленій „Гості із майбутнього”: „Це стає зовсім цікаво!”
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Інформаційний Обман. Блоги. Сплоги. Сателіти. Клони. Технологія створення і пошук винних. | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2009-01-14 | seo | 477 | uk ()