За вікном вечір п’ятниці, друзі. Самий час для рубрики „3+2+1”
3
- Прогноз-2009 у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів. Десятка найімовірніших тенденцій, які швидш за все торкнуться світу веб уже в 2009-му році. Серед найцікавіших – продовження росту інвестицій в інтернет-рекламу на тлі загального скрочення рекламних бюджетів; шалене зростання кількості людей, які користуються перевагами RSS-підписки; і звісно ж – включення реальних користувацьких вподобань у алгоритми пошуку Google.
- Критика і конструктив. Чергова доволі цікава стаття про критику від Чугила. Адже й справді – немає нічого простішого, ніж щось критикувати. Просто щось заперечити, що не подобається. Або й у негативному контексті: звинувати когось у своїх проблемах і перекласти свою відповідальність. Здійснення критики відбувається зовсім без зусиль — на несвідомому рівні. Не можна сказати, що це погано, бо виправдана критика — двигун прогресу. Але дуже часто критика заміняє собою конструктив. І погодьтесь – ми частенько стаємо свідками такої критики!
- Дружба та інтернет. На думку Богдана Варщука, інтерв’ю з яким було опубліковане на сторінках «Української блогосфери» буквально на днях, дружба в офф- та онлайні виникає дещо по різному. Саме цю різницю він і намагається донести до нас у статті.
+2
- You want everything for free? Beware!. Хто в наш час захоче платити за інформацію? Адже інформація безкоштовна – і її безліч. Автор статті, яка наведена вище, пояснює, чому успішні люди зазвичай інвестують чималі гроші у свої знання! І пояснення тут дуже просте – тому що таким чином вони зберігають для себе набагато цінніший ресурс, який потім можуть з розумом витратити на більш важливі речі. Цей ресурс – час!
- Do the Little Things in SEO Make a Big Difference?. Стаття із серії «маленькі непомітні речі, які здатні змінити наше життя». Щоправда тема у неї трішки нестандартна – йдеться тут про пошукову оптимізацію. Читати варто тим, хто вважає, що власними зусиллями навряд чи вдасться чогось досягнути у «цій нелегкій справі». Насправді ж, засвоївши кілька зовсім простих принципів, можна суттєво підвищити трафік з пошукових механізмів, не витрачаючи на SEO ні копійки.
+1
- Для чего ведут и читают блоги на самом деле. Дослідження, проведене відомим російським блогером Антоном Поповим. За його результатами першочерговою причиною ведення блогів (притаманною більш, ніж 70% опитаних) виявилося самовираження. А читають блоги (у 75% випадків) заради розширення власного світогляду.
Хм… У мене виникло запитання! А хтось взагалі читає англомовні статті? І взагалі, як вам формат “3+2+1”, не набрид за пів-року? Якщо набрид – я подумаю над якимось іншим форматом. Єдине, що можу гарантувати, українські блогери в жодному разі ображеними не залишаться!
То що ви про це думаєте?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)