Автор фотографії:
От бачите… Я зібрався писати про „простоту”…, а вже перше ж речення розтягнулося на цілий абзац!
Але менше з тим. Проекспериментуємо!?
Отже, для того, щоб написати виняткову статтю, потрібно прагнути до ідеальної простоти. Читач сприймає інформацію, яку отримує в Інтернеті, інакше, ніж ту, яка приходить до нього з різноманітних друкованих видань, а особливо – книг. Якщо провести аналогію, то можна сказати, що до такої інформації він ставиться менш серйозно. Словом, у переважній більшості випадків читач не готовий витрачати на перечитування блогів багато свого часу. 30 секунд на статтю – це навіть більше, ніж те, на що ви можете сподіватися від середньостатистичного випадкового відвідувача. Але це не означає, що ви, як автор, не можете продовжити цей час. Головне – розуміти, які важелі і в який момент вмикаються у свідомості вашого читача.
На тематичних блогах відвідувачі зазвичай шукають корисну інформацію. Люди підписуються на такі блоги для того, щоб завжди перебувати в курсі останніх новин у сфері, яка їх цікавить. Або підтримувати контакти з тематичним ком’юніті. Словом – для того, щоб отримати певну користь від взаємодії. Можна з 99% гарантією сказати, що коли вони підписувалися на ваш блог – у них не було наміру марнувати свій час. Для того, щоб зробити відвідувачів більш лояльними – просто дайте їм те, по що вони прийшли!
Дайте їм концентровану корисну інформацію і зробіть процес її отримання максимально простим. Постарайтесь уникати будь-яких зайвих повторів і намагайтесь не пояснювати того, що пояснювати не потрібно. У мене є така проблема – коли я починаю писати, то боюся, що читач може не до кінця зрозуміти викладену у статті думку. Тому я починаю розжовувати її…
Погана звичка!!!
У жодному разі не можна недооцінювати своїх читачів! Якщо вже на те пішло, нехай краще 1 відвідувач зі ста не зрозуміє того, про що ви написали, ніж 50 подумають, що ви вважаєте їх за недоумків.
Пишучи статтю – відразу переходьте до суті. А потім повикидайте все зайве. Уявіть, що ви точно знаєте – через 3 хвилини у вас відключиться інтернет. При цьому вам кров з носа потрібно написати коментар на блозі свого товариша (скажімо, пояснити йому принцип роботи якогось механізму). Що ви при цьому робитимете? Починатимете із витоків історії? Чи максимально стисло передасте основну думку і клікнете на „Відправити коментар” ще до того, як вимкнеться інтернет?
А тепер спробуйте дотримуватися того ж принципу, коли пишете статтю.
До речі, про коментарі…
Коли ви читаєте чийсь блог і вирішуєте написати коментар, то витрачаєте на це зовсім небагато часу. Навіть якщо коментар виходить доволі масивним! Спробуйте ставитися до статей у своєму блозі, як до коментарів. Пишіть їх так само. Не перевіряйте по сто разів і не правте! Просто поставте перед собою питання, яке стосуватиметься вашої теми і уявіть що пишете коментар. Хто знає, можливо така проста тактика полегшить для вас процес створення публікацій.
Звісно ж, такий підхід важко застосовувати до всіх статей. Іноді вам може захотітися написати глибинну методологічну статтю, підготовка та збір матеріалу до якої займе кілька тижнів. А іноді тільки на перевірку фактів піде кілька годин. Але у більшості випадків процес створення публікацій можна суттєво спростити! І читачі тільки подякують вам за це!
Цікаво почитати:
SEO для тебе: Блог про SEO українською мовою, в якому обіцяють змусити Інтернет працювати на Вас!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)