Щось останнім часом потягнуло мене на експерименти. Вирішив провести ще один. Сьогодні, дотримуючись принципів, викладених у статті про простоту публікацій я засічу час, який потрачу на написання цієї статті і докладу усіх зусиль, щоб вкластися у 10 хвилин. При цьому, звісно, було б добре, якби стаття вийшла цікавою, змістовною і все інше по списку! А наприкінці статті, скажу, чи вдалося написати статтю за 10 хвилин?
Надалі, якщо експеримент вийде вдалим, буду проводити його щовихідних. Зрештою, у суботу-неділю більшості читачів та й авторів не до серйозних енциклопедичних публікацій – а от коротеньку замітку вони з радістю прочитають.
Сьогодні поділюся враженнями, які справила на мене стаття Євгена Шевченка у його блозі про інтернет, рекламу та навколорекламні думки.
Сам той факт, що реклама в інтернеті може бути надзвичайно ефективною і при вмілому підході у кілька разів перевищувати результати від реклами у традиційних медіа (як, наприклад, одного з найпопулярніших сьогодні – телебачення) сьогодні не викликає ні в кого подиву чи сумнівів. Але ось ця поправка – „при вмілому підході” – викликає багато запитань. І насамперед у самих рекламодавців. Втім, нічого страшного чи незрозумілого тут немає.
Основна річ, яку повинен усвідомити рекламодавець, який планує скористатися цим „кількаразовим підвищенням ефективності” від проведення рекламних кампаній в інтернеті – це те, що всесвітня мережа є принципово інтерактивною. Ви не можете рекламуватися і при цьому ігнорувати зворотній зв’язок від своєї потенційної аудиторії. А якщо ваша реклама буде помітною – то зворотній зв’язок ви отримаєте ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
Ви не можете, як на телебаченні, назнімати різної сумнівної, приправленої гламуром нісенітниці про свій продукт і пустити все це в інтернет. Точніше – можете, але за наслідки такого обману і подальше зниження лояльності до вашого бренду (якщо, звісно, він у вас був) відповідатимете самі. Користувачі інтернету ні за що не повірять, що якщо ви з’їсте йогурт – до вас почнуть липнути дівчата, а якщо напхаєтесь якимись там таблетками – то можна без застережень пити алкоголь або смалити (не називатиму конкретних компаній, але якщо ви подивитесь телевізор – то зрозумієте, про що йдеться)! Глядачі телебачення теж слабко у це вірять. Але на відміну від інтернет-спільноти, вони мають занадто мало інструментів, щоб донести свою недовіру рекламодавцю.
Інтернет мультимедійний, не має сітки мовлення, інтерактивний і гумовий! Ви ж в курсі? З ним не можна так, як з телебаченням, радіо чи навіть друкованими виданнями. Бо на відміну від перших, якщо споживачеві не сподобається – він прийде і скаже про це. І добре – якщо тільки вам! Бо існує ймовірність, що він розповість про це сотні інших клієнтів. І, яким би сумним не був цей факт – вони повірять йому більше, ніж вашій рекламі.
На написання цієї статті пішло рівно 12 хвилин. Трішки перебрав час! Але це тільки перший експеримент. Ну як вам такий формат?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Як встигати більше, витрачаючи менше часу та зусиль? | Блог Ярослава Федорака ()
Pingback:Стаття за 10 хвилин: Якою повинна бути частота публікацій у блозі | Українська блогосфера ()
Pingback:Мережа „Громадські ініціативи України” » Як встигати більше, витрачаючи менше часу та зусиль? ()
Pingback:Соціальна примочка від Світового Загарбника. Google Social SearchWiki. | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2009-03-06 | seo | 550 | uk ()