• Щойно читав про цю статтю на ПР вебі, як схожий заголовок з”явився в Твіттері з УБ 🙂 Дякую за схемку українською!

  • К сожалению, не часто можно встретить реакцию украинских компаний на записи в блогах. Я проводил небольшое исследование, кто из телекоммуникационных компаний мониторит блоги на предмет упоминания бренда. Ответ ошеломляющий – никто.

    Есть сотрудники пресс-служб, которые читают 2-3-5-10-20 блогов, которые ведут тематические журналисты/редактора, но в общем случае не мониторит никто.

    Думаю, еще года 3-4 понадобится компаниям, чтобы оценить пользу/влияние блогов, что скажете, Ярослав?

  • Сергей Гипш, особисто мені здається, що набагато менше (правда йдеться тут не тільки про блоги – а взагалі, всі соціальні сервіси). В інтернеті, як і всюди в нашому житті діє принцип прискорення. І я не був би таким категоричним щодо “не моніторять”. Всі більш-менш пристойні компанії з окремим PR-відділом стежать за згадками про себе в інтернеті. Просто що стосується блогів – така діяльність поки-що не носить системного характеру. (тобто моніторять не блоги – а інтернет загалом)

    А от з тим, що ми відстали від заходу роки на 3-4 – погоджусь. Але, думаю, наздоженемо швидше! 🙂

  • Ярослав, что касается телекоммуникационных компаний, то они заказывают мониторинги у сторонних агентств, которые мониторингом блогов отдельно не занимаются.

    Я видел несколько раз когда пользователи поливают свои компании дерьмом в блогах, а на это даже никто не реагирует. Или не хочет реагировать.

  • А как надо реагировать к примеру провайдеру интернета(эзернет), если его качество и сервис действительно говно, как и пишут своем блоге пользователи(клиенты)? Признать и сказать мы исправимся? ну думаю что это поможет поднять репутацию, или есть другие варианты?

  • Якщо якість продуктів (чи послуг) компанії, м’яко кажучи, дуже далека від ідеалу, то намагання виставити себе кращою, ніж вона є, все-рівно не вдасться. Інтернет (а особливо те, що сьогодні називають феноменом Веб 2.0) не терпить фальшу. Тому для цієї компанії, як і для будь-якої іншої – діє простий але справедливий закон ринку: Якщо хтось у твоїй сфері здатен створювати продукти (надавати послуги) краще, ніж це робиш ти – то у довгостроковому розрізі ти опинишся поза ринком. Інтернет нічого не змінює – він просто прискорює цей процес.

    Тому, відповідаючи на Ваше запитання, якщо компанія надає сервіс, далекий від ідеалу, і користувачі називають його “лайном” (гучно розносячи цю інформацію по всьому інтернету) – то у компанії тільки два виходи:

    1. Визнати, що сервіс дійсно потребує вдосконалення і пообіцяти виправитися (це справді допоможе підняти репутацію, але тільки у випадку, якщо слова не розійдуться з ділом і компанія почне надавати той сервіс, якого очікують користувачі);

    2. Проігнорувати інтернет і нічого не робити для покращення сервісу (і рано чи пізно залишитись без клієнтів).


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.