Автор фотографії:
Я не буду перекладати інтерв’ю повністю. Якщо вам цікаво скласти враження про цю людину – прочитайте одну із попередніх бесід з нею, яка вже публікувалася на „Українській блогосфері”.
Втім, мені дуже імпонує його підхід до створення по-справжньому цікавого та популярного блога. Основна порада Роуза звучить так: „Забудьте про слово „швидко”! Справді – забудьте про нього! Звісно – існує декілька способів отримати „швидкий” трафік. Але найбільш виграшна стратегія полягає в орієнтації на довгострокові цілі!”
Ви можете зосередитися виключно на рекламі та маркетингу, забувши про створення корисного контенту. Такий підхід навіть може привести на ваш блог кілька тисяч відвідувачів. Але як тільки ви перестанете вкладати гроші – джерело трафіку дуже швидко „пересохне”.
Користь – основний аспект успішного блога!
„Якби мені довелося вибрати один аспект успішного блога – це була б користь для користувача”, – наголошує Даррен Роуз.
Блоги повинні задовольняти потреби та вирішувати проблеми потенційних читачів! Такі потреби можуть здаватися абсолютно дріб’язковими (наприклад, потреба розважатися), або це може бути потреба отримати інформацію, поспілкуватися, дізнатися про останні новини тощо.
По суті між успішними блогами та корисними блогами можна поставити знак рівності. Задовольніть потребу – і ви дасте людям достатню причину не лише підписатися на оновлення вашого блога, але й активно зайнятися його розкруткою. Адже вони гарантовано рекомендуватимуть такий блог своїм друзям та знайомим.
Створіть блог, який не забезпечуватиме жодної потреби – і ви з великою ймовірністю ніколи не зможете зробити його успішним! Трафік наженете – це легко! Можна купити за кілька доларів дешевих відвідувачів. Або розмістити дешеву рекламу на інших блогах. Або… ще багато чого… Але який у цьому сенс?
Що довше я веду блоги – то більше переконуюся: Один відвідувач, який здатен з пам’яті ввести адресу вашого блога, важить більше, ніж сотня випадкових користувачів, які прийшли до вас із якоїсь соціалки, окинули поглядом сторінку, і назавжди зникли з вашого блога і з вашого життя, відобразившись тільки цифрою на лічильнику чергової пузомірки!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)