Ведення блога може приносити чималий прибуток. Але далеко не кожен блог досягає успіху. Звісно, деякі автори не розглядають блогінг, як джерело заробітку. Але принаймні у цій статті йтиметься саме про тих блогерів, які ставляться до свого хобі, як до бізнесу, а значить – адекватно ставляться до того, що блог може бути прибутковим.
В мережі є безліч інформації про успішні блоги, в яких розповідається про те, як той чи інший автор зумів досягнути своєї мети, створивши популярний, відвідуваний та ще й високоприбутковий блог. При цьому дуже мало хто пише про свої провали! Ви майже не знайдете в інтернеті інформації про те, як хтось почав вести блог, але через кілька місяців покинув; або витратив тисячі доларів на просування, але так і не зумів повернути свої інвестиції.
Попри це, як ви вже й здогадались – неуспішних блогів (тобто тих, які так і не зуміли досягнути цілей, поставлених переди ними) є набагато більше, ніж популярних, відвідуваних і прибуткових. Просто про них ніхто не пише.
Підсвідомо люди завжди дуже бояться провалу. Вони сприймають його, як свою власну поразку. Ну ще б пак – витрачали час на блог, ночами шукали інформацію, писали статті – а так і не зуміли досягнути поставлених цілей. Тут хто завгодно „повісить носа”.
Втім, як говорив хтось із відомих: „Чим би ми не займалися – ми завжди отримуємо винагороду. Коли ми досягаємо бажаного – отримуємо визнання. Коли провалюємося – досвід”.
Перш ніж блог зможе приносити прибуток, повинен пройти певний час
Знаєте, чому так багато людей обирають для себе роль найманих працівників і ніколи не роблять спроб зайнятися бізнесом? Зовсім не тому, що вони не хочуть стати власниками великих і успішних компаній! Причина полягає в тому, що обравши роботу „на дядю” вони отримують гарантований „шматок хліба” негайно. Якщо ж спробують розпочати свій власний бізнес – то, у кращому випадку, будуть змушені очікувати прибутку кілька місяців (можливо – років). Та й то, тільки у випадку, якщо їхнє починання виявиться успішним. При цьому більшість бізнесів вимагають інвестицій! Тобто, замість того, щоб заробляти, підприємець буде змушений протягом певного часу віддавати (витрачати) кошти.
Не залежно від того, вважаєте ви блоги бізнесом, чи ні – щось подібне можна сказати і про них. Створення успішного блога потребує часу. Завжди! Без виключень! І найгірше те, що визначення перспективності (чи безперспективності) блога також потребує часу. Ви не зможете визначити, чи є перспективи у вашого блога, перш ніж йому не „стукне” 6-9 місяців.
Якщо ви закинете блог раніше – у вас немає жодних шансів!
Якщо ви розраховуєте, що вже на другий місяць його існування, ваш блог почне приносити прибуток (або навіть гірше – створюєте його тільки заради цього) – у вас немає жодних шансів!
Якщо розчарування, яке ви відчуваєте, коли показники вашого блога падають на кілька відсотків, повністю вас захоплює і ви не можете опанувати себе, щоб продовжити розвиток блога – у вас немає жодних шансів!
Єдиний спосіб створити успішний блог – це зрозуміти, що будь-яке починання вимагає часу та зусиль. Навіть витративши півроку або рік на ведення блога, ви в результаті можете виявити, що насправді обрана вами тема була безперспективною. І продовжувати немає сенсу. В такому випадку ви отримаєте досвід! Але якщо ви не витратите навіть цього часу – тоді всі ваші зусилля на створення та написання перших статей будуть попросту марними.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Реклама, або що стає популярним :Alternative ()
Pingback:Реклама і блоґ :Alternative ()