• Розжовуванням ще не займався.
    Але в ближчому часі таке буде. Но в спеццілях, так як збираюся перевести роботу маленької гезтки з аськи в інтерет. А саме робота з документми. Тому прийдеться описати деякі сервіси, опис яких буде смішним для трошки досвідчених користувачів інтернету.

  • Знаєш…
    В голові крутиться купа думок…

    Спробую метафорами…
    Скажімо Ти – садист… Значить гарантія того, що читачі мазохісти знайдуться…
    Ти мазохіст. Знайдуться читачі садисти…

    Сподіваюсь зрозуміло…

    Будеш писати для тупих з розжовуванням – найдуться ті, хто не зрозуміє.
    Будеш писати про вищі матерії – знайдуться ті, хто скаже слово ламер, або “нафіга писати те, що всі знають”.

    Палка в двох кінцях… НМД – тут стоїть комфортна зона десь між власними знаннями і знаннями читачів і вгадати їх – точно нереально.

    Тому приходиться або отримувати знання і мовчати, сподіваючись на те, що писати про велосипед непотрібно, або робити певні опитування і спостерігати за тим, що насправді цікавить користувачів і намагатись слідувати їхнім побажанням.

    Або взагалі писати лише щось таке, що цікавить себе коханого і отримувати прихід нових садистів або мазохістів, що в більшості випадкі – також дуже і дуже незле.

  • Якщо весь проект (блоґ) орієнтований на початківців у певній справі, то про це нагадувати у кожному пості чи достатньо про це сказати у розділі “Про проект”?

  • podarok, захоплені євангелісти як і критики знайдуться для кожного проекту та блога. Але при цьому існують блоги, які фактично ідеально вгадують настрої аудиторії і пишуть у відповідному ключі. Наприклад, таким, на мою думку є проект про флеш Хитри. Якщо пробігтися по коментарях – 90% аудиторії задоволені форматом, а ще 10% конструктивно налаштовані на те, щоб доповнювати та допомагати авторові.

    Таких блогів є досить багато. Просто цей перший спав на думку.

    Цікаво, що роблять правильно такі автори, яким чином їм вдається досягнути майже ідеального налаштування на аудиторію?

    Як на мене – це процес, який складається з двох кроків:
    – вибір аудиторії (адже саме автор визначає для кого він писатиме);
    – орієнтація у кожному записі на топових (вище середнього) користувачів із цієї аудиторії.

    Навіть якщо ви пишете для новачків – думаю, є сенс писати для “найкращих” новачків. Таким чином ви розширите охоплення, оскільки в жодній групі немає людей, які вважають себе посередніми…

    А те, що знайдеться 2-3 критики – від цього нікуди не дінешся. Гірше, якщо у проекта 50% критиків!

  • Якщо пробігтися по коментарях – 90% аудиторії задоволені форматом, а ще 10% конструктивно налаштовані на те, щоб доповнювати та допомагати авторові.

    Ти в це віриш? Я серйозно…
    Коментують же лояльні читачі… Нелояльні – закривають вікно браузера.
    Твоїх 90% можна з легкістю виправити на 30, 20, 10, 0.0000001%

    Гірше, якщо у проекта 50% критиків!

    Хе хе хе…
    Ти не читаєш “Українську блогосферу?” http://blogosphere.com.ua/2009/01/26/comments-and-critique/
    ************************
    Критики

    Остання велика група коментаторів. Критики корисні і на них потрібно звертати значну увагу. Це практично Добрі коментатори, за виключенням того, що коментарі критиків часто несуть негативні відтінки емоцій. Критик буває роздратований. Потрібно цінувати його коментарі і не звертати уваги на емоції. Дуже часто, на відміну від Анти, у Критиків бувають корисні коментарі, які допоможуть вам так само, як і коментарі від Добрих.

    Критики – це приблизно половина від всіх коментаторів, або трішечки менше. Враховуючи це, потрібно розуміти, що Критики – важлива активна частина ресурсу. Вміння керувати і справлятися з Критиками надзвичайно важливе для успішних людей.
    ************************

  • podarok, мались на увазі неконструктивні критики (думав, це зрозуміло з контексту)!

    коментують не лояльні чи нелояльні читачі, а переважно люди, на яких запис емоційно вплинув. Звідси така любов до священних воєн та поливання одне одного брудом у коментарях, скажімо, до політичних новин.

    А тих, хто закриває вікно браузера в перші секунди – взагалі читачами назвати важко. Коли я писав про 90% – малися на увазі виключно коментатори. Як можна оцінити людей, які не дають зворотнього зв’язку?

  • Я коли скрінкаст свій перший створював, то стала проблема – пояснювати кожен пункт детально (але це займає купу часу і буде нудно читачам, які в тому орієнтуються) чи дати мінімум деталей, що не відносяться до урока (краще по тому зробити окремий урок?)? Все вирішив на користь другого і правильно зробив! Вирішив, що у разі потреби зроблю по типу твоєї статті про інтерфейс. Ось і все 🙂

  • Коментатор на ймення maque зачепив дійсно важливе питання.
    Я особисто нагадуватиму не в кожному пості, а десь тако в кожному третьому-четвертому. Лише в “Про сайт” – малувато.
    Додам: якщо блог для початківців – то ставлення як до інтелектуалів не найкращий варіант. Багато хто шукатиме покрокових інструкцій і чогось подібного. Але вважати всіх ламерами, в яких руки з дупи повиростали, – теж неправильно…
    Це так, до слова. Я не кажу, що Автор статті неправий. Стоп! А це, мабуть, і так зрозуміло – виходить, я не вважаю читачів “УБ” інтелектуалами? Прошу вибачення!

  • Pingback: 25 україномовних статей, які слід було би прочитати()


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.