Перелік п’ятничних посилань від рубрики «3+2+1». Розташовуйтесь у кріслах ще зручніше – ми починаємо:
3
Українська трійка публікацій сьогодні вийшла тематичною. Продовжуючи «хвилю статей про рекламу», яка прокотилася на цьому тижні українською блогосферою, пропоную вам почитати про:
- Ефективність реклами в блогосфері. Сирість і відсутність грунту. Можливі варіанти розвитку. Стаття Андрія Поданенка, яка, можна сказати, з’явилася як відповідь на мій міні-цикл статей про ефективність реклами: Частина 1 і Частина 2. У статті Андрій пояснює, чому рекламні записи, написані автором блога, матимуть для рекламодавця куди вищу ефективність, ніж пости, написані самим рекламодавцем.
- Блогеру саме час завітати в офіс автодилера. А ця стаття мало не перетворилася на гостьовий пост на «Українській блогосфері». На жаль в останній момент автор блогу Станіслав Настенко вирішив, що українська аудиторія ще не готова серйозно сприймати такі записи. Хто знає – особисто мені стаття дуже сподобалася, оскільки в ній є дуже багато «правильних» речей. Сподіваюся, сподобається і вам!
- Реклама, або Що стає популярним. А цей блог сьогодні вперше з’являється у переліку «української трійки». Тема, як ви вже й здогадалися, знову рекламна. У статті автор пояснює, чому блоги, створені виключно для реклами, мають мало шансів стати популярними.
+ бонус (стаття з’явилася вже після того, як я підготував свою “3+2+1” до публікації). Еще раз о рекламе в блогах – відповідь Євгена Шевченка на публікації про ефективність реклами в блогах, де він погоджується з частиною тверджень, а частину – заперечує. Загалом, дуже цікаво почитати і познайомитися з думками людини з рекламного агенства. Єдине, що можу сказати – блогерам та агенствам таки справді потрібно вчитися знаходити спільну мову. Бо поки що всі закиди Євгена на зразок “блогери не вміють працювати з рекламодавцями” звучать доволі правдоподібно.
Хоч і не згоден, що робота “із сотнею маленьких рекламних майданчиків” займе так вже багато часу і зусиль. Тут головне – один раз їх проаналізувати та поранжувати за тематикою. Один раз налагодити взаємодію. Після цього все робитиметься практично автоматом, а агенції отримають до списку своїх послуг ще один пункт: “реклама в блогах“. З цим справиться одна людина, яка займатиметься тільки блогами. Чи виправдаються інвестиції на її зарплатню – це потрібно рахувати… Але приємно, що представники агенцій хоча б звертають увагу в цей бік. Хто знає, можливо через деякий час блоги таки почнуть сприйматися, як цільові рекламні майданчики і з ними нарешті почнуть працювати.
+2
- The Stoic Approach to Successful Online Publishing. Дуже філософськи названа, але при цьому – наповнена практичними порадами стаття. Що потрібно для того, щоб досягнути успіху. Забудьте про мрії, теоретизування та надмірне планування – просто рухайтесь вперед. Не мрійте – робіть. Пишіть якісні і дуже цікаві статті на обрану тематику – і успіх не заставить себе чекати.
- Enterprise 2.0 – A new Age of Aquarius?. Знаєте що таке Web 2.0? Звісна річ! У статті, посилання на яку наведене вище, ви дізнаєтесь про те, що таке Підприємство 2.0 і чим нова ера Водолія відрізнятиметься від попередньої. Стаття довга але дуже цікава. Запасайтесь кавою і вперед!
+1
- Умный блоггер, глупый блоггер. Блогер, який фактично повернувся із «забуття». Він спершу закрив свій блог півроку назад, але потім, як та птаха фенікс, відродив його із попелу. Надзвичайно цікаво почитати, кого Андрій (так звати автора) вважає розумними блогерами. І чого насправді не вистачає багатьом щоденникам для успіху.
Хочете потрапити до переліку статей у щотижневій рубриці “3+2+1”? Просто пишіть! Багато і цікаво. А я вже постараюся знайти і поставити на вас посилання!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)