Автор фотографії:
Зовсім інша справа, коли в людини з’являється вибір, яку газету читати і який канал дивитися. Якщо ж цих виборів стає безліч (у буквальному сенсі – безкінечна кількість) – тоді на перший план виходить якість і тематична спрямованість. Люди не будуть дивитися неякісний телеканал без чіткої тематики, якщо існує безліч якісних каналів, які на 100% відповідають їхнім інтересам.
Але, як би там не було, при ідеальній конкуренції на ринку, навіть досягнувши найвищої якості, телеканал вже не зможе забрати собі всіх потенційних глядачів (як це відбувається, коли конкуренції взагалі не існує). А раз так – йому більше не варто витрачати на це свій час та енергію. Натомість, потрібно зосередитись на побудові навколо себе лояльної бази тематичних глядачів, які ідеально відповідатимуть місії та цілі телеканалу.
Чи не те саме відбувається сьогодні в інтернеті?
Різноманітні сайти, портали та сервіси зосереджують всі свої сили, щоб „захопити” максимально можливу кількість „трафіку”. І, сфокусувавшись на цій діяльності, вони іноді забувають про те, що „якість” в питаннях відвідувачів має куди більшу вагу, ніж „кількість”.
Яка проблема купити тисячу чи й десять тисяч „відвідувачів”?
Немає проблем!
Але чи варто це робити тільки заради того, щоб дорожче продати рекламу?
Спостерігаючи за „трафіковими перегонами”, я іноді ловлю себе на думці, що боротьба тут ведеться зовсім не за те, що справді має значення. Власники сайтів готові „душу Дияволу продати”, щоб „захопити” якомога більше відвідувачів. Але оскільки таких сайтів у мережі мільйони, жодному з них не світить шанс отримати „весь” трафік.
Якість VS кількість
Як на мене, єдиний спосіб для власника інформаційного ресурсу досягнути успіху – це орієнтуватися не на трафік, а на тематику. Ви не зможете змусити всіх людей, які мають доступ до інтернету, зайти на ваш сайт (чи блог). Але ви можете залучити на свій проект всіх людей, які цікавляться тією чи іншою тематикою.
Таких проектів – безліч. Скажімо, практично кожен професійний блогер, який розуміє англійську мову, читає проект Дарена Роуза Problogger.net, а практично кожен, хто цікавиться особистим розвитком, знає про існування проекту Стіва Павліни Personal Development for Smart People.
Я роблю все можливе, щоб „Українська блогосфера” стала таким проектом для всіх авторів, які задумуються про створення автономних тематичних блогів українською мовою. А мій новий блог про веб-програмування об’єднав навколо себе всіх початківців Flash та PHP, які хочуть мати доступ до матеріалів з програмування рідною мовою.
Для себе я зробив простий висновок: не варто намагатися бути всім і для всіх! Потрібно визначити свого клієнта і працювати для нього. Тільки так можна створити лояльну базу постійних відвідувачів навколо свого сайту або блога!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Найцінніший ресурс вашого блога | Українська блогосфера ()