• Dereks

    Blue Ocean Strategy is sooooo 2005.

  • Dereks, а й справді – можна провести певні паралелі. Хоча, коли писав цю статтю, про жодну “Стратегію блакитного океану” не думав… Основна ідея цієї статті полягає не в тому, що потрібно знайти унікальну нішу, а в тому, що потрібно досягнути “унікальної якості у своїй ніші”. В такому разі ніякі конкуренти вам не страшні.

  • Я не читаю жоден з названих тобою блогів 8)))
    Крім україномовних…

    А щодо теми статті – маючи сильний тематичний блог з малою кількістю трафіку – досить непоганим є набирання саме цільового трафіку на нього.

  • podarok, просто заради інтересу, а скільки англомовних блогів ти взагалі читаєш (якщо читаєш)?

  • [OFFTOPIC]
    Був підписаний на Smashing Magazine – відписався через явну попсовість.
    Час від часу читаю WebDesignersWall
    А в основному – читаю максимально можливу кількість блогів через фіди technorati по запиту цікавих мені ключових слів (іноді через Reader можна побачити розшарені)

  • Доречі, стосовно “лояльної бази постійних відвідувачів навколо свого сайту або блога” (к) : нарешті до мене дійшло чому твоя місячна аудиторія не є простою арефметичною сумою денних за відповідний період. 🙂 Дякую за підказку – цифри були поряд, у останній колонці таблиці, але я якогь геть не подумав про унікальність ще й на протязі місяця.

    А як на твій погляд: яка аудиторія цікавіша рекламодавцю – постійна чи “поодиноко унікальна”?

  • The Lex, рекламодавцю цікава насамперед та аудиторія, яка максимально підходить йому за тематикою. І що більше її буде, то краще.

    Наприклад, якщо рекламується якийсь сервіс для блогерів, то рекламодавцю цікаві саме блогери (не залежно від того, чи є вони постійною аудиторією, чи випадково натрапили на сайт). Головне, щоб такі відвідувачі помітили рекламу і відреагували на неї.

    Постійні відвідувачі привабливі тому, що заходять на сайт досить часто і є шанс, що в один з таких “заходів” вони таки звернуть увагу на рекламу.

    Випадкові відвідувачі (сподіваюсь, я правильно зрозумів фразу “поодиноко унікальні”) цікаві тим, що таких на будь-якому сайті зазвичай більше. А тому є шанс, що хоча б якийсь відсоток з них також зверне увагу на рекламу.

  • Я вважаю, якщо хочеш дыйсно досягти успiху у блогосферi, потрiбно не купувати вiдвiдувачiв, яким i дiла не маe до тематики блогу, а просто наповнюввати цiкавий контент. Я повнiстю за якiсть.

  • читаю постійно проблогера, про Personal Development for Smart People почула вперше.
    абсолютно погоджуюся із твердженням “потрібно досягнути “унікальної якості у своїй ніші”. В такому разі ніякі конкуренти вам не страшні.” – правильно, спочатку якість, а вже потім – поступово кількість 🙂

  • Ярослав, а стоит ли называть целевую аудиторию трафиком? В моем понимании трафик это все остальное, кроме ЦА. Другой вопрос – как измерять популярность тематики? Есть много примеров когда хорошие ресурсы в силу отсутствия SEO-специалистов находятся на задних местах, а трафикогенераторы, стоят у вершины.

    Мне кажется, надо в первую очередь определится – для кого ресурс: для денег или для общения. Если для денег – то прямая дорога в SEO, если для общения – то нужно рассылать приглашения заинтересованным людям, привлекать к беседам, задавать вопросы и т.д.

  • Сергію, для мене трафік – це весь потік відвідувачів, які щоденно проходять через сайт (незалежно від того, повертаються вони кожного дня, раз на місяць, чи взагалі – один раз випадково завітали). Інша справа, що цільова аудиторія зазвичай цінується набагато більше, ніж випадкові відвідувачі. Щоб залучити на сайт постійних відвідувачів – потрібно дійсно дуже багато працювати, створюючи корисний для них контент.

    А ось щодо визначення “заради грошей” чи “заради спілкування” – не зовсім згоден, оскільи вважаю, що обидві ці “мети” можуть чудово вживатися в одному проекті. Головне – не жертвувати одним заради іншого.

  • Ще коли побачив назву статті вранці в твіттері хотів почитати, почитав, але жодного натяку на відповідь на питання в заголовку так й не побачив 🙂

  • Kolia Shlapak, думаю, в таких питаннях наївно шукати “простих” відповідей. Моя відповідь непроста! І вона звучить так: “Для того, щоб об’єднати навколо вашого блога тематичну спільноту потрібно регулярно писати цікаві та корисні статті на обрану тематику. При цьому пересвідчитись, що якість цих статей достатньо висока (в ідеалі – найвища в галузі)”… Я намагався донести цю думку наведеною вище статтею. Наскільки мені це вдалося – вирішувати вам.

  • Важко заперечити щось 🙂 Рецепт гарний! Чекатимемо на приправи в наступних статтях 🙂

  • Kolia Shlapak, проблема в тому, що багато власників інтернет-ресурсів зосереджуються на “залученні трафіку” не надто дбаючи про якість контенту. Ось і виходить, що трафік є, а тематичної спільноти – немає. Втім, може когось і така ситуація влаштовує! 🙂

  • Я абсолютно згоден, що головне якість контенту. Однак, на мою думку, це не єдиний спосіб залучення тематичної аудиторії. Перший крок – так.

  • Kolia Shlapak, я б взагалі не говорив, що це “спосіб”… Це, радше, основа, на якій все базується. А конкретних “способів” може бути скільки завгодно.

  • оффтопик: про ці два блоґи вперше почув.
    не оффтопик: як я уже писав, краще, щоб на блоґ приходили за матеріалом і інформацією, а не просто, бо побачили. хто зацікавиться – підпишеться і залишиться і зайде ще раз, а хто прогляне – забуде і не вернеться

  • Pingback: Найцінніший ресурс вашого блога | Українська блогосфера()


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.