По суті ця стаття – продовження теми піднятої минулого тижня у серії статей про ефективність реклами в блогах.
Спробую пояснити на конкретному прикладі.
Є сайт (новинний портал) із 10 000 унікальних відвідувачів на день. І є тематичний блог (скажімо, про об’єктиви для професійних фотокамер Nikon) із 100 унікальних відвідувачів кожного дня. Відвідувачі на блог приходять трьома способами:
- із закладок або вручну набираючи адресу блога;
- через пошуковики (виключно за тематичними запитами: “об’єктиви Nikon”, “як вибрати об’єктив”, “Nikkor” тощо);
- із інших тематичних сайтів, які також стосуються фототехніки, мистецтва фотографії, тощо.
Іншими словами – на блозі маємо виключно тематичну аудиторію: людей, які або вже є професійними фотографами, або планують ними стати і тому їх цікавить подібна техніка.
Увага запитання!
На якому із майданчиків буде вигідніше (за рівнем віддачі інвестицій) рекламуватися інтернет-магазину фототехніки, який спеціалізується на об’єктивах, якщо відомо, що на новинний портал щодня також заходить близько 50-150 відвідувачів, які мають потенційну зацікавленість професійною фототехнікою?
Запитання звісно ж риторичне!
І, тим не менше постійно знаходяться рекламодавці, які обґрунтовують своє бажання рекламуватися на великому новинному порталі тим, що: „їхнє повідомлення побачить аж цілих 10 000 відвідувачів на день”. І вони наче й не розуміють, що людям, які прийшли на сайт прочитати про вчорашній страйк проти Черновецького або подивитися результат позавчорашнього хокейного матчу глибоко наплювати на їхні об’єктиви. Навіть якщо за цих людей доведеться переплатити 100%, 1000% чи навіть 10000%!
Постійно наближаюся, але ніяк не можу вкластися. Цього разу на статтю пішло 12 хвилин!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)