• Вчи теорію, принаймні. Роздум на рівні дитсадку – вірний, але не більше. Більше людей – вища впізнаваність бренду, що рано чи пізно, але дасть свій особливий, масштабний ефект. Що вже казати про те, що жоден(!) блоґ світу не має 100% тематичної аудиторії – це нонсенс.

  • Lordie, от бачиш, вочевидь не світить мені бути рекламним агентом :))) бо не шарю, як рекламуватися. Думав, що головне в рекламі віддача, а виявляється – “вища впізнаваність бренду” і “свій особливий масштабний ефект” 😉

  • Висновок зі статті такий: навіщо купувати дорогий мерседес, якщо можна їздити на жигулях? дешевше, і так само має колеса і щей їздить…
    Неможна порівнювати речі, які зовсім різні!

  • Kit Andriy, залежить від цілей. Якщо ваша ціль – вбити муху, то не обов’язково купувати атомну бомбу. Дешевше буде скористатися мухобійкою.

  • jarofed, правильно, я що і кажу, некоректно порівнювати зовсім різні речі.

  • Ярослав, браво! Статья в яблочко!

    К сожалению, компании в основной массе не скоро этой поймут. Например мой блог читают представители всех операторов (GSM+CDMA) а также аналитики и представители профильных СМИ, поэтому донести информацию через него гораздо легче, чем через новостной портал. Цифры на счетчике, к сожалению, играют решающую роль, сегодня в рекламе. А каким способом они получены – тема для отдельной публикации:)

  • Цікава думка.
    Поспілкувався тут з газетчиками і почув думку, що воно десь +- так і є, щоправда ефект буде виключно при покритті такого роду рекламою всієї галузі тематичних видань(читай блогів).
    Тобто подача реклами в напрямку тематики УБ – повинна бути у всі без виключення подібного напрямку сайти – тоді буде ефект.

    А щодо цифр десятитисячників – важко щось сказати, бо досвіду нема. От тільки щодо впізнавання бренду – тут Lordie в чомусь правий.

  • Автор на 100% правий. Віддачу у вигляді покупок чи замовлень дає такий показник як respond rate (в інтернет маркетингу є т.з. ratio) – % з проінформованих потенційних покупців, який робить покупку, а не кількість показів банерів. Недаремно PoPUp трафік такий дешевий, бо інфо показується кому попало. Тож якщо із 100 відвідувачів блогу 70 придбають фотоапарат (rr 70%)із 10000 також 70 (rr 0.7%), то навіщо платити більше?

  • Рекламуватися треба на тематичних ресурсах!

    Скажімо, якщо хтось хоче продати відеокамеру, то і шукати він повинен блог про відеокамери, мастер-класи відеозьомок, поради для операторів та різні тематичні ресурси.

    Потенційний клієнт повинен бути зацікавлений у ваші рекламі…

  • А что если на новостном ресурсе, на статью все 100 читателей, пришли с поисковых систем? Что эффективнее будет?

    А что если новости зашел почитать, и вспомнил, что в отпуск нужен фотоаппарат? или фотообъектив широкоугольный?

    Что если находясь на новостном сайте, нужную информацию нашли с помощью внутреннего поиска по сайту?

    В общем тут много нюансов, и надо смотреть на задачи которые нужно решать рекламодателю в каждом конкретном случае. Если повышать продажи это одно, если анонсировать продукт это другое, если знакомить с повышением качества сервиса третье.

    Тем более, что не факт, что аудитория на проф. блоге действительно целевая, это практически не возможно отследить, хотите пример:

    Я подписан на блог о Цифровых объективах, но они мне не нужны и не интересны, и никогда их не буду покупать, но подписан потому-что:

    – знаком лично с автором
    – автор пишет интересно о технике в контексте своего опыта, читаю просто мне интересно, а объективы мне безразличны
    – добавил в закладки, какой-то интересный не по основной теме пост
    – Автор читает мой блог и комментирует меня, я хожу к нему узнать как у него дела 😉

    Тут можно спорить годами, но в одном автор прав, что читается между строк, что эффективность надо измерять, и что задачи надо ставить перед началом кампании и делать прогнозы, а по результатам делать выводы. Иногда один отзыв, комментарий в блоге может быть полезнее чем повышение продаж на 7%, и принести пользы больше чем был потрачен бюджет на кампанию.

    Вынес комментарий в пост: http://ruslandesign.livejournal.com/55245.html


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.