Автор фотографії:
Мобільний зв’язок стає дорожчим!
Twitter – це унікальний інструмент, вибухове зростання популярності якого стало несподіванкою навіть для його генерального директора Евана Вільямса (Evan Williams). А вже буквально на днях Facebook був готовий заплатити за Twitter не більше і не менше, ніж $500 млн. доларів. Від яких Еван, звісно ж, із задоволенням відмовився!
І коли трішки менше, ніж рік назад я писав свою першу статтю про твіттер, в Україні навряд чи знайшлося хоча б 100 користувачів цього сервісу. Сьогодні ж він показує справжні чудеса швидкості приросту (в тому числі й української) аудиторії.
До твіттера сьогодні долучаються не лише гіки та просунуті інтернет-користувачі, але й селебріті і навіть політики.
То як же збільшити базу своїх друзів (followers) у твіттері?
Сьогоднішній мій пост – це вільний переклад гостьової статті Кевіна Роуза (Kevin Rose) (засновника проекту Digg) для TechCrunch. На даний момент Кевін Роуз перебуває на сьомому по популярності місці у світі, а за його діями уважно стежить більше 214 тисяч послідовників. Тож можна не сумніватися – Кевінові є що розповісти про набуття популярності в Твіттері.
- Пояснюйте своїм підписникам, що таке RT (retweetting) і спонукайте їх репостити ваші лінки. Ретвітінг переносить ваш @нік в інше соціальне середовище, яке, можливо, раніше навіть не здогадувалося про ваше існування. Таким чином зростає шанс отримати нових послідовників.
- Заповніть біографію (Bio). Ваші останні повідомлення і відповіді іншим користувачам не зможуть стати достатньою характеристикою. Ваша біографія – чи не єдине місце, з якого користувачі можуть дізнатися про вас більше. Так само ваша біографія виводиться у твіттері на сторінці Suggested User. Порожня або нерозбірливо написана біографія не надихає користувачів додавати вас у друзі.
- Залишайте посилання на свій аккаунт в Твіттері всюди, де це тільки можливо. Якщо ви маєте облікові записи в соцмережах – скористайтесь ними. Якщо ви ведете блог – не упустіть можливість запостити лінк і в ньому. І звісно ж, щоб мої слова не розходилися із ділом, я не упускаю можливості, дати посилання на власний профіль у твіттері.
- Пишіть про свої захоплення і використовуйте #хеш-теги (#hash tags). Будь-яке слово у вашому твіті, позначене міткою «#» (наприклад, #iPhone) буде сприйматися системою як тег. Таким чином вас буде легше знайти саме за цими ключовими словами.
- Розповідайте про твіттер своїм друзям поза межами он лайну.
- Публікуйте зображення. Картинки та фотографії частіше отримують ревіти і як правило приваблюють більш широке розповсюдження. Наприклад, фотографію з рейсу 1549 US Airways Flight, було переглянуто 425 000 разів. Особливо ефективно фотографії працюють у зв’язці з мобільними телефонами, коли картинку можна запостити у Twitter відразу ж після зйомки.
- Влаштуйте конкурс, флешмоб або опитування (на зразок того, яке я проводив, коли писав про Яценюка в твіттері). Наприклад, всесвітньо відомий @jasoncalacanis пропонує безкоштовний MacBook Air, якщо він стане найпопулярнішим користувачем твіттера. Звісно ж – цього ніколи не станеться. І, тим не менше, Джейсона продовжують додавати у друзі тисячі користувачів.
- Підпишіться до стрічок топових користувачів Twitter-а. Аналізуйте їхні твіти. Звертайте увагу на тип контенту, який вони публікують і як вони звертаються до аудиторії.
- Відповідайте одне одному, беріть участь в дискусіях. Шукайте теми по #хеш-тегах і приєднуйтесь до обговорення.
- Відстежуйте свій прогрес. TwitterCounter покаже кількість людей, які додали вас у друзі і водночас – запропонує чудовий лічильник (у вигляді плагіну) для вашого standalone-блога.
Ну і звісно ж, якщо вам сподобалася ця стаття, підписуйтесь на оновлення блога, а також на мою стрічку у Twitter-i.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Неписаний етикет Twitter. Або як не потрапити в бан. 4 Правила твіттера. | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2009-05-05 | twitter | 570 | uk ()