Про статейне просування сайтів та блогів я чув доволі багато. Правда займатися ним на практиці мені ще не доводилося. Працював здебільшого з біржами лінків на зразок Xap. Та й то – переважно у ролі вебмайстра, а не оптимізатора.
Просування через статті цікавило мене давно, а не брався за цю справу тільки тому, що як і кожна нова діяльність – вона вимагала занадто багато часу та зусиль. Адже одна справа – згенерувати кілька сотень якорів для посилань і розмістити їх через Ксап, і зовсім інша – написати і якісно розмножити десятки і навіть сотні цікавих статей. Звісно, деякі оптимізатори мене мабуть засміяли б, сказавши, що статейне просування зовсім не вимагає цікавості. Але такий вже у мене принцип – якщо статті не приносять користі потенційним відвідувачам – то і сенсу їх створювати немає ніякого. Орієнтація виключно на пошуковики – це не моє!
Яким же повинне бути ідеальне просування блога?
Насамперед, ефект від рекламної кампанії повинен бути довгостроковим. Саме тому з біржами лінків я працюю здебільшого в односторонньому порядку (заробляю на них, але сам не поспішаю рекламуватися). Виняток – одна-єдина рекламна кампанія у Ксапі, яку я розпочав виключно заради експерименту.
Формат «постових», які розміщуються один раз і назавжди, здається мені набагато більш привабливим. Адже при такому підході не потрібно здійснювати щомісячні платежі! Та й посилання, яке публікується у тілі статті (а не в «підвалі» чи «сайдбарі») цінується пошуковиками набагато вище. І, що не менш важливо – таке посилання зазвичай вставляється автором вручну (а не через спеціальний код, як це роблять біржі лінків), тому виявити його «продажність» пошуковикам набагато складніше.
Якщо дивитися на ситуацію з цієї точки зору – тоді просування через розміщення статей видається чи не найідеальнішим способом розкрутки:
- Рекламодавець (оптимізатор) має повний контроль над контентом статті. Він може розмістити у ній будь-які необхідні йому ключові слова і посилання (зазвичай дозволяється розміщувати до трьох посилань). Можна поставити власний title, вибрати оптимальну «густину» ключових слів, за якими буде просуватися сайт.
- Біржі статей зазвичай дають можливість розмістити посилання навічно, тим самим позбавивши оптимізатора від необхідності здійснювати щомісячний платіж і надійно «прописавши» його контент у індексі пошукових механізмів (чого, знову ж таки, набагато складніше досягнути, використовуючи лінки у «підвалах» та «сайдбарах»).
- Не останню роль відіграє і природність просування через статті – адже визначити «продажність» таких матеріалів практично неможливо. А навіть, якщо пошуковику якимось чином вдасться це зробити (хоч і не уявляю, як це можливо) – йому все-рівно по суті не буде за що «штрафувати» сайт. Якщо ж говорити про розміщення своїх матеріалів виключно на тематичних майданчиках – тоді будь-які питання «санкцій» взагалі знімаються.
- Чи варто після всього, сказаного вище, говорити, що у індекс пошуковиків статті також потрапляють набагато швидше і «впевненіше», ніж «блимаючі» лінки у різних «віддалених» куточках сайту. У випадку зі статтями сторінка і саме посилання індексуються пошуковиком одночасно і, як наслідок, пошуковик вважатиме таке посилання природнім.
- Насамкінець, якщо оптимізатор обиратиме для розміщення статей тільки якісні «людські» майданчики (а як же інакше, якщо статті написані не роботом і не для роботів, а людьми і для людей?) то окрім приросту пошукових показників, він майже гарантовано отримає непоганий трафік.
Біржа статей Liex.ru
По суті єдина біржа статей, про яку мені доводилося чути раніше – це російський сервіс автоматичного розміщення статей Liex.ru. Якщо вірити статистиці – на даний момент у системі зареєстровано вже понад 23 000 майданчиків. При цьому знаю напевне, що деякі українські блогери вже давно і успішно нею користуються. Я ж зареєструвався лише вчора, але сподіваюся, що результат такої співпраці буде плідним (головне – знайти час на написання статей). Планую працювати із біржею в першу чергу в ролі рекламодавця (оптимізатора).
Не в останню чергу на моє рішення вплинув і той несподіваний факт, що, як виявилося, система автоматичного розміщення статей Ліекс нещодавно була поглинута біржею лінків Xap.ru, яку я вважаю однією з найкращих для українського простору.
Більше про статейне просування можна прочитати на російському форумі пошукової оптимізації. Там є надзвичайно цікава збірка публікацій на цю тему.
А я тим часом буду потихеньку експериментувати. Як тільки з’являться перші результати – обов’язково відзвітую.
Огляд розміщений на правах реклами.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Просування окремих статей вашого блога | Створення блогу на Wordpress ()