Спонсор запису:
Картриджного типа фильтры для механической очистки воды
Если вас заинтересовала раскрутка сайта киев, воспользуйтесь услугами дизайн студии My-master.
Цікавим спостереженням ділиться відомий блогер Джон Чоу. Точніше, навіть не він, а один із його численних гостьових блогерів (сам Джон останнім часом пише вкрай мало, та, з такою популярністю, це й не дивно). Власне, йдеться про вплив регулярності публікації контенту на показники відвідуваності блога.
Суперечки про реакцію алгоритмів Google на частоту й регулярність оновлень блога тривають досить давно. Якщо мені не зраджує пам’ять, навіть у цьому блозі дана тема піднімалася кілька разів. Хтось стверджує, що поява нових статей на блозі, який вже встиг заслужити довіру в Google допомагає їм отримати перевагу у видачі (а за одне підвищує видимість самого блога). Дехто, навпаки, намагається переконати, що занадто часта зміна контенту на головній сторінці змушує сайт „стрибати” у видачі, а сам Google не надто прихильно ставиться до таких „мінливих” сторінок.
Хто ж із них правий?
Однозначної відповіді на запитання, як ставиться Google до частої зміни контенту на головній сторінці блога до сих пір немає. Особисто я вважаю, що його ставлення радше позитивне, ніж негативне. Але давайте не будемо кидатися припущеннями і спробуємо проаналізувати дані, які люб’язно наводяться у блозі Джона Чоу.
„У грудні 2008-го року я був настільки зайнятий різноманітними своїми проектами, що повністю забув оновлювати один із блогів протягом чотирьох тижнів, – пише автор. – Це був невеликий нішевий блог, який отримував близько 100-150 відвідувачів на день, 90% яких приходили саме через Google і за нормальних умов оновлення на сайт поступали двічі або тричі на тиждень. Проте, як уже було сказано, настав момент, коли „ланцюжок” постійних публікацій обірвався і контент не поступав на сайт протягом чотирьох тижнів.”
На графіку, зображеному нижче, дуже чітко видно, яким чином падали показники трафіку після того, як регулярний контент на блозі перестав публікуватися:
Важливо відзначити, що жодних інших змін із сайтом не відбувалося. Всі посилання на сайт знаходилися на своїх місцях, автор не займався активним просуванням і т. п. Єдиною відмінністю було те, що він перестав публікувати контент на блозі. При цьому жоден з його інших нішевих блогів, де продовжували з’являтися статті, не показав такого падіння.
Як бачимо, кількість відвідувачі почала суттєво скорочуватися за два тижні впавши до показника 39 відвідувачів на день (тоді як зазвичай на сайт приходило більше 100 відвідувачів). Більш ніж 50% падіння трафіку. Доволі відчутно!
Але найцікавіше те, що трапилося потім. Коли приблизно на початку січня статті на блозі знову почали з’являтися із попередньою періодичністю – трафік повернувся. При чому не за два-три тижні – а буквально за кілька днів.
Зверніть увагу, що кількість відвідувачів не лише повернулася до попереднього рівня, але й досягнула вищих показників.
Для мене цей кейс є достатньо переконливим доказом того, що регулярне оновлення (принаймні, у деяких випадках) суттєво впливає на приріст відвідуваності блога. І особливо – на його пошукову частину.
Тому, якщо хочете, щоб Google вас любив – пишіть частіше!
Учасники другого блогосимбіозу (як потрапити?)
- Дизайн-документ гри. Оскільки останнім часом я й сам зацікавився внутрішньою кухнею створення комп’ютерних ігор, то мені було надзвичайно цікаво познайомитися з цією статтею. Виявляється, хороші ігри створюються не стільки завдяки новітній графіці, і крутизні програмістів, скільки завдяки продуманому дизайну. У статті, посилання на яку наведене вище, можна побачити такий дизайн-документ для потенційної гри. Дуже пізнавально!
- Класи та ID у CSS. Кожен блогер, який починає працювати з автономними двигунцями (не залежно від того, буде це WordPress, Drupal чи будь-що інше) рано чи пізно стикається із оформленням стилів у CSS. Спершу ця технологія здається темним лісом, але згодом все стає очевидніше і блогер (а тепер уже трішки програміст) починає створювати власні класи. У статті за посиланням український блогер Maque розповідає про основи CSS, пояснюючи принципи функціонування ID та класів. І між іншим – ніколи б не подумав, що стільки задоволення отримаю, переглядаючи україномовне відео в інтернеті. Поки що його у нас надзвичайно мало!
А взагалі, спостереження для себе: Про багато блогів я чув, багато з них я бачив. Але коли цілеспрямовано сідаєш за блог, щоб знайти там цікаву статтю для рубрики “другий український блогосимбіоз” то натрапляєш на перли, про які раніше навіть не здогадувався.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Від ідеї до публікації: Кілька порад, які допоможуть написати статтю в блог | Українська блогосфера ()
Pingback:Регулярні публікації як інструмент створення адиктивності: Зробіть читачів залежними від вашого блога! | Українська блогосфера ()