Спонсор запису:
В Україні бассейн все частіше можна зустріти на дачах
П’ятниця, друзі. Як і завжди поринаємо у світ цікавої та захопливої інформації, опублікованої на різних блогах у різних куточках мережі в рамках рубрики „3+2+1”
3
- Об’єктивність і Суб’єктивність. Наскільки просто бути першим і другим або третім. – стаття Андрія Поданенка, яка народилася з його бажання поставити розмежування між об’єктивними та суб’єктивними точками зору, які постійно висловлюються у різноманітних блогах. Запис належить до категорії філософських. Тому, якщо у вас є трохи часу на „поміркувати” – читати обов’язково.
- Майбутнє Твіттера: Соціальна система (CRM). Стаття мого колеги Віктора Котусенка на Менеджмент@БЛОЗі. В ній розповідається про перспективи подальшого розвитку одного з найпопулярніших на сьогодні сервісів мікроблогінгу. Чи стане він найпотужнішою у світі CRM-системою (тим більше, що всі передумови для цього є), чи як і більшість інших інтернет-стартапів вибере найбанальніший спосіб рекламної монетизації.
- Фотозвіт з українського форуму інтернет-підприємців – одна з найобговорюваніших подій цього тижня. На жаль не вдалося потрапити через практично повну відсутність часу. У статті Артура Оруджалієва знайдете мало слів, зате дуже багато фотографій з людьми, які творять український інтернет. Завжди цікаво подивитися, як у реалі виглядають ті, про кого багато чув. Ну і звісно ж – в такому „віртуальному” вигляді побачити старих знайомих.
+2
- Commenting? You Can Do Better Than That! Яким повинен бути по-справжньому якісний коментар і що це дає для просування. Спамерам (а особливо тим, які косять під реальних коментаторів) потрібно роздрукувати і повісити над моніторами. Посилання – це бонус, який ви отримуєте, пишучи людський коментар. Але посилання – це не самоціль.
- The Biggest Waste of Time. А ця стаття – своєрідне продовження теми витрат часу та прокрастинації. Мені подобається, основна її ідея та те, яким чином чесність та відкритість допомагає зекономити ваш час.
+1
- 2/3 блоггеров не хотят становиться популярными. Цікавим дослідженням ділиться відомий російський блогер Антон Попов. Він розповідає про мотиви, які спонукають людей вести блоги. Виявляється, гроші та популярність – це далеко не першочергові чинники, через які люди беруться за ведення власних щоденників. Ну принаймні – за їхніми ж словами.
В рубрику потрапляють найцікавіші статті української, англомовної та російськомовної блогосфери за однієї умови – якщо я їх прочитаю. Якщо впевнені, що створили таку – надішліть адресу на мою скриньку jarofed(at)gmail.com і цілком ймовірно – отримаєте безкоштовне посилання з цього блога.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)