Спонсор запису:
Розкрутка та просування сайтів в Інтернеті та пошукових системах
Захопившись ідеєю лаконічності та „стислого письма” я все більше та більше часу проводжу, експериментуючи з різними підходами до скорочення. Цікаво те, що саме по собі „урізання” зайвих слів та додаткового контенту не призводить до бажаного результату. Мені доводиться знову і знову натикатися на короткі і здавалося б – ідеально оптимізовані для читання в інтернеті статті, які, тим не менше, читати практично неможливо.
З іншого боку, на деяких блогах інформація подається настільки майстерно, що відірватися від чергової публікації практично неможливо. Навіть якщо вона вдвічі або втричі довша за „середньостатистичний” текст.
Отже основна проблема тут зовсім не в довжині!
Звісно, важко посперечатися, що більшість відвідувачів сайту або блога прагнуть отримати необхідну їм інформацію у максимально компактному вигляді. Тому, якщо запис виявиться занадто довгим чи багатослівним, вони просто покинуть сайт і знайдуть потрібну інформацію деінде (на щастя сьогодні проблем з цим практично не виникає – інтернет перевантажений інформацією).
Але самої по собі компактності замало! Навіть за собою неодноразово спостерігав, що написана, а потім скорочена до свого „ключового змісту” стаття, часто втрачає весь „блиск” та „цікавість”. Тобто отримати необхідну інформацію з неї можна, а ось насолодитися прочитанням – навряд чи.
Автор фотографії:
У мене складається враження, що люди, які залучають на свої блоги натовпи вдячних лояльних відвідувачів володіють якимось дивовижним секретом створення привабливого контенту. Іноді вони пишуть довгі статті, а іноді – короткі замітки на кілька рядків. Але незмінно їхній контент виявляється вишуканим і якщо придивитися – інколи не зводиться до „елементарного інформування”.
Нещодавно мені довелося шукати інформацію про анімацію людської ходи у флеші. Оскільки прийом цей досить розповсюджений і часто використовується аніматорами (до того ж шукав я англійською мовою) – то пошуковик видав мені кілька десятків непоганих статей на цю тему. В деяких з них інструкції були дуже повними, детальними і включали в себе безліч дрібних нюансів; інші складалися із однорядкових вказівок на те, що потрібно зробити і куди клікнути, щоб досягнути потрібного ефекту. Але були й треті – в них інформація подавалася не так детально, як у перших і не так ескізно, як у других. Що їх відрізняло – так це наявність особистої перспективи і якогось неповторного відчуття стилю.
Чи варто говорити, які статті сподобалися мені найбільше?
Тож виходить, навіть суто технічну інформацію можна подавати живою і головне – дуже цікавою мовою, таким чином „вбиваючи двох зайців”: не лише надаючи відвідувачам необхідні їм дані, але й роблячи це цікаво.
З чого висновок: скорочуючи статтю – скорочуйте все зайве, але стежте, щоб від неї не залишилися одні тільки „ріжки” та „ніжки”. Чи іншими словами, не перетворюйте свої записи на сухе констатування технічних фактів. Пам’ятайте, що пишете для людей, у яких є не лише інформаційні, але й емоційні потреби.
Щось сьогодні розписався – 21 хвилина.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)