Сьогоднішня стаття із циклу „Суттєве покращення вашого блога за 31 день” зосереджуватиметься навколо питань перелінковки старих записів у вашому блозі. Як стверджує автор цієї статті Дарен Роуз – така діяльність позитивна не лише тим, що допоможе вам удосконалити блог, але й тим, що для заняття нею вам по суті не потрібні якісь особливі знання чи навички. Адже поставити посилання з однієї статті у вашому блозі на іншу статтю у тому ж блозі зовсім легко.
Але перш, ніж приступити до цього заняття, давайте спробуємо дати відповідь на запитання:
Чому ж перелінковка старих записів має таке значення?
Дарен називає три основні причини, які виправдовують витрати часу на цю діяльність (і я, в цьому питанні я з ним повністю згоден).
- Користь для читачів. Коли на вашому блозі опубліковано всього одну або дві статті – по суті вам ще немає до чого „лінкуватися”. Але коли кількість матеріалів стає досить значною – тоді додаткові посилання на споріднений контент (як із нових статей на старі, так і у зворотньому порядку: зі старих – на нові) допомагають читачеві орієнтуватися у блозі і знаходити більше інформації на цікаву для них тематику. Людина, яка прийшла на одну із ваших статей за певним пошуковим запитом, і завдяки посиланням на споріднені публікації знайшла там всю необхідну інформацію – з великою ймовірністю стане постійним читачем вашого блога. Адже вона вже знає, скільки цінних матеріалів там можливо знайти.
- SEO – пошукові механізми при ранжуванні матеріалів звертають увагу далеко не тільки на зовнішні посилання (коли на вас ставлять лінки з інших сайтів та блогів), але й не в останню чергу – на внутрішню перелінковку матеріалів. Окрім того, поставивши посилання з нової статті на старий матеріал, якому вже кілька років і який, можливо, вже „випав” з індексу – ви можете повернути його в архів пошуковика і тим самим підвищити потенційний трафік.
- Збільшення кількості переглядів сторінок – наявність у записі посилань на споріднені матеріали закономірно збільшує ймовірність того, що відвідувач не просто закриє вашу сторінку, а, зацікавившись контентом, перейде на іншу схожу статтю. Окрім того, людина, яка, шукаючи певну інформацію, натрапляє на ресурс, який багато пише на цікаву їй тематику (а саме про це свідчить велика кількість внутрішніх споріднених посилань) з набагато більшою ймовірністю запам’ятає ваш блог, внесе у закладки, додасть до рідера і обов’язково повернеться.
Звісно, одноразова „акція” по проставлянню внутрішніх лінків на ваші архівні матеріали навряд чи зможе щось суттєво змінити. Але варто лише виробити звичку і перетворити лінкування на обов’язковий атрибут кожного запису у вашому блозі – як ви зразу побачите, наскільки ефективним воно може бути.
Як додавати лінки у старих записах?
Існує кілька підходів до лінкування у старих записах.
- Посилання всередині статей – це один з найбільш дієвих способів, який зазвичай найкраще „конвертується” у переходи. Все, що вам потрібно – це знайти відповідні ключові слова у записі і перетворити їх на лінки на інші статті вашого блога.
- Доповнення. Іноді частина ваших статей „застаріває”, а окрема інформація у ній стає неактуальною. Найкращий вихід із ситуації – дописати кілька речень чи абзаців у такій статті, вказавши на те, як змінилася ситуація за останній час і звісно ж – надавши посилання на актуальну інформацію.
- Що ще прочитати? У багатьох блогах, створених на WordPress ви знайдете секцію „Схожі статті” наприкінці кожного запису. Вона створюється автоматично внаслідок роботи спеціального плагіну (related posts). Проте, ніхто не обмежує вас цією функціональністю. Якщо пишучи статтю ви згадуєте інші свої матеріали, які можуть мати потенційний інтерес для читача – обов’язково вкажіть їх наприкінці статті. Більше того, такий „ручний” режим зазвичай виявляється більш тематичним, ніж робота автоматичного плагіна.
До речі: Ставлячи посилання на раніше опубліковані статті у своєму блозі, намагайтесь використовувати ті ключові слова, за якими люди найчастіше знаходять (шукають) ці записи. Такий підхід сприятиме максимізації SEO-ефекту та допоможе зайняти вищі позиції за відповідними запитами у пошуковиках.
Зробіть перелінковку статтей у блозі своєю постійною практикою
Як уже було згадано вище, найбільшого ефекту від перелінковки записів у блозі можна досягнути за умови, якщо ви займатиметесь нею постійно. Під час написання нової статті навчіться знаходити зв’язок з іншими тематичними записами (якщо ви ведете вузькоспеціалізований блог – проблем у вас не виникне). Через деякий час таке «пов’язування» статей увійде у звичку і, пишучи нові статті, ви автоматично будете згадувати, про ті чи інші теми, які вже піднімалися у блозі. Поставити лінк на них – справа кількох секунд.
За підтримки:
Цікаво, а чи багато блогерів заробляють достатньо, щоб придбати собі оригінальну версію vertu signature?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)