Тривала відсутність оновлень на “Українській блогосфері” призвела до того, що хороші блогери вирішили самостійно виправити це, написавши гостьовий пост до неї. Тож сьогоднішнім героєм, який перервав майже місячне “мовчання” на “Українській блогосфері” став добре знайомий вам (а якщо ще не знайомий – то сьогодні маєте чудову нагоду виправити цю несправедливість) Андрій Поданенко, автор блога Укрвеб ІТ Веблог, а також особистого блога Podanenko.com.
Всі ми пишемо статті в блоги, намагаємось розкрутити їх в пошукових системах і постійно обламуємся об граніт мізерності ефекту від цього процесу. Лише одиничні блоги мають +- якийсь ефект від цього і це наша біда. Але є вихід з цього коловороту невідомості. Можна досить легко спробувати побороти дану проблему.
Загалом в кожного автора standalone ( насьогодні можу з легкістю називати “поодинокого” ) блогу є певний список інтересів. Цей список інтересів можна сформувати в вигляді банального списка на листочку. На початку там може бути всього навсього 1-2 пункти, але я спробую показати як ці пункти розвинути і підвищити. Ясне діло, що на власному прикладі.
Всі знають, що я пошановувач WordPress. Пишу, користуючись його можливостями, так би мовити.
Розповім яким чином проінформувати про нього від імені україномовного блогу. Для всієї процедури потрібні насправді соцмережі. Для початку достатньо буде FaceBook, Twitter, Technorati, WordPress.com, (Мова йде саме про WordPress, не забули?), Livejournal.com (Це вже при бажанні і наявності часу) і обов’язково FriendFeed! В подальших кроках варто буде задіяти також більш локальні і менші мережі, але це далі.
Соціалки
Йдеться про мережі, з точки зору просування власного ресурсу в них, а не просижування штанів за написанням “пєрвонахів”.
Володіючи власним блогом, Ви точно повинні мати набір власних тегів і категорій, з якого і варто почати. Насправді всі Ваші теги – це дійсні уподобання і інтереси, через які Ви і пишете щось на свої сайти. І Ви дуже сильно здивуєтесь, коли почнете вводити в пошукові форми соцмереж Ваші теги. В більшості випадків Українською мовою можна буде щось знайти. Більш глибокі і тематичні речі швидше за все можна буде знайти англійською мовою, а про це я і хочу наголосити. Приєднуйтесь до всіх можливих груп у всіх можливих мережах по Вашій темі.
Якщо по певному тегу, скажімо wordpress, нічого знайдено не буде, то по тегу cms – точно можна буде знайти не одну спільноту в тому ж FaceBook, ЖЖ (ну або де Ваша душа забажає).
Якщо по Вашому тегу українською нічого не створено ще, а тема для Вас дуже цікава – то рекомендую Вам створити таку спільноту. І щоб вона не загубилась – обов’язково напишіть про неї в своєму блозі, проанонсуйте запис в створені групи у всіх мережах, запросіть до групи іншомовних учасників(Бажано саме з іншомовних груп аналогічної тематики), забезпечивши їм комфортний режим читання Ваших дописів (перекладачі ще ніхто не відміняв). Обов’язково вказуйте, що текст за Вашими посиланнями Вашою мовою, щоб ті, хто за ними перейдуть, були готовими до цього і не закривали у відчаї відкриті сторінки з мінусуванням Ваших тем всередині самих мереж.
На сторінці категорії-тегу, що є у Вас на блозі обов’язково вішайте інформери про всі групи в всіх мережах, створені або підтримувані Вами, в контексті сторінки звичайно!
Technorati
Під час всього цього процесу дуже корисним моментом є використання Technorati – чудовий інструмент, що дозволяє виводити RSS потоки з практично всіх блогів інтернету за ключовими словами, заданими в їхньому пошуку. Не полінуйтесь вивести всі RSS потоки по всім ключовим словам, присутнім на Вашому блозі. Будьте готовими, що дуже довгий час по більшості з них нічого отримувати не будете.
Приклад стрічки пошуку з можливістю підписки на RSS – по слову “блогосфера”. При значній кількості результатів є зміст обмежити кількість інструментами рейтингів та мови.
Також цікавий момент використання Twitter – там аналогічно до Technorati можна вивести в rss потоки запити по ключовим словам. Не обов’язково, я повторюсь, просиджувати штани за ним, достатньо буде використовувати цей інструмент в цілях збільшення власної читацької аудиторії. Чудовий приклад з твітера.
Тут Важливо зрозуміти. Якщо ви цікавитесь розведенням мухоморів, то для отримання ефекту і віддачі Вам просто необхідно своїми власними руками популяризувати тему серед потенційних читачів.
Чим менш розвинута Ваша тема, тим більше енергії потрібно буде затратити для того, щоб Вас читали. По суті – це різновид рекламного бізнесу, з елементами PR і не тільки. Відповідно до цьго, – станьте спеціалістом з PR, я для цього зовсім не бачу проблем. Все, що потрібно – перечитати цю статтю, в контексті саме реклами і PR. Задавши пошуки по відповідним словам, створивши-приєднавшись до відповідних груп, підписавшись до сотень відповідних блогів.
Не бійтесь інформаційного перевантаження, в даному випадку – Вам його не уникнути. Замість цього спробуйте зловити з цього кайф. Насправді тут є значна істина Читаючи 100 блогів, Ви намагаєтесь знайти щось цікаве, перечитуючи все. А читаючи 10000 блогів – Вам потрібно лише знайти швидко серед них саме тих 100 дописів, які фізично може прочитати людина. І повірте – більше чим це взагалі можливо – ви не прочитаєте, зате якісний показник прочитаного – буде набагато вищий.
Скажу одне, я зробив таку процедуру лише по одному тегу – drupal і на сьогодні отримую 200+ переходів на сайт саме по цій темі. Успіху і Вам.
PS.: А в самому кінці заагрегуйте всі Ваші створені профілі в FriendFeed і пошукайте в ньому групи 8). Будете приємно здивовані.
Хочете також написати гостьову статтю для “Української блогосфери” і зробити так, щоб ваш блог помітили? Тоді знайомтесь із правилами!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)