Спонсор запису:
Встигніть взяти участь в акції від Drugrevenue!
31-денний курс про покращення блогу суттєво затягнувся через проблеми з Інтернетом, але це не означає, що я не закінчу початого. І в рамках сьогоднішньої статті я (словами Дарена Роуза) розповім вам про те, яким чином можна завжди залишатися «на зв’язку» з найостаннішими подіями, новинами та сенсаціями у вашій ніші (якщо у вас є ніша, звісно)…
Середньостатистичний споживач інформаційного продукту, який чув про блоги, а можливо навіть читає деякі з них, може вважати, що робота блогера полягає переважно у створенні контенту. Насправді, поспішаю вас запевнити – це зовсім не так. Успішний тематичний блогер аж ніяк не менше (а у багатьох випадках – відчутно більше) часу витрачає за «читанням», «спостереженням», «моніторингом», «прислуханням» і т. п. Саме тому у рідерах блогерів зазвичай можна знайти у десятки, а іноді навіть сотні разів більшу кількість підписок, ніж у рідері звичайного користувача.
Чому так важливо знати, про що говорять інші у вашій ніші?
- Ідеї для записів – одна з основних проблем, про яку не втомлюються говорити блогери-початківці, полягає у відсутності тем для записів. Відстежуючи новини, які з’являються на інших споріднених за тематикою блогах, ви майже напевне будете мати безліч тем, про які можна написати.
- Знання про найважливіші та найсенсаційніші новини – у деяких нішах це більш важливо, а у інших не так. Але іноді незнання про основні події у своїй сфері здатне суттєво зашкодити вашому блогові. Адже читачі хочуть знати про найостанніші події!
- Створення профілю та підвищення експертизи – блогери, які завжди знають, що відбувається у їхній сфері, сприймаються експертами та авторитетами у своїй ніші. Дехто (а особливо, у англомовному інтернеті) досягає успіху лише завдяки тому, що читає сотні і тисячі тематичних ресурсів. Такі блогери не створюють власного контенту! Зате вони знають де і що відбувається і завжди можуть поділитися із читачем цікавою підбіркою найактуальніших посилань. За це їх і поважають!
- Нетворкінг – це страшне слово означає не що інше, як вміння пов’язати себе із тими, хто цікавиться подібною тематикою і може стати в нагоді для вашого професійного розвитку. На щастя в Інтернеті є всі інструменти для цього.
- Управління репутацією – майже миттєве отримання інформації про те, коли, хто і що сказав про вас, ваш блог чи тему, яка вас цікавить, може бути надзвичайно важливим. При цьому ви можете як підтримувати позитивні відгуки про себе, так і роз’яснювати людям причини появи негативної інформації про вас.
Інструменти інформування та моніторингу
Існує безліч сервісів, які допоможуть вам визначити, що ж говорять люди про цікаву вам тему або про вас особисто. Нижче запропоновано лише три найпопулярніші з них:
- Google Alerts – надзвичайно потужний сервіс, який дозволяє налаштувати повідомлення таким чином, що ви будете отримувати лист на свою пошту кожного разу, як тільки в результатах пошуку з’явиться новий варіант вказаного вами слова або словосполучення;
- Technorati Watchlists – сервіс працює за логікою Google Alerts, але орієнтується здебільшого на блоги;
- Twitter Alerts – існує безліч інструментів, які допоможуть вам відстежити те, що говорять про вас (або цікаву вам тему) на твіттері. Більшість моїх друзів для цих цілей користуються програмою TweetDeck.
Типи «алертів» за якими варто стежити
Насамкінець, хотілося б згадати про два типи найбільш розповсюджених різновидів інформації, за якими варто стежити:
- Ключові слова у вашій ніші. Це слова та фрази, які найбезпосереднішим чином стосуються ніші вашого блога. Наприклад, якщо ви ведете блог про весілля, то словосполученням, за яким варто стежити, може бути «весільне вбрання». Головне тут не «переборщити». Бо якщо вказати якесь часто вживане слово (наприклад: «бізнес»), то можна «потонути» в напливі «спаму» від системи…
- Ключові слова, які стосуються вас особисто та ваших проектів. Наприклад, вам буде цікаво стежити за тим, хто і в якому контексті вживає ваше ім’я (чи назву вашого блогу, компанії, бренду тощо).
Головне – баланс!
Займаючись моніторингом варто завжди пам’ятати про здоровий глузд та баланс. Не занадто захоплюйтесь тим, що говорять інші (адже вам потрібно створювати власний контент). І хоча практика моніторингу може суттєво допомогти в розвитку вашого блога – вам у жодному разі не можна допустити, щоб вона стала основною діяльністю.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)