• чесно кажучи складно уявити процес без зображення… 8(

  • Ну існує купу різних зображень в інтернеті, як от:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mindmap.gif

  • podarok, як викрою кілька хвилин – намалюю і вставлю 😉

  • Я також очікував побачити малюночок, навіть не прочитав до кінця що куди малювати…

  • Отже, описана цікава ситуація: з одного боку людині (блогеру) немає про що писати – занотуємо це і спробуємо пошукати причини “а чому йому немає про що писати? як так сталося і звідки взялося?” – і відкладемо на потім. Зі ншого боку людині (блогеру) пропонується узяти свої старі “написання” і “винайти” до них нові ідеї.

    Ідея насправді стара як світ, але використовується геть з іншого боку – а сама, для пошуку ідей для вирішення _конкретної_ задачі. Яка _конкретна_ задача у нашому випадку? Знайти про що писати. Цікава задача! Пропонується шляхом “змішування вже написаного створити щось нове”. Цікаве рішення! Але тепер згадаємо про ключове питання – “а чому немає про що писати?” Ви вже знайшли відповідь? Бо саме у ній криється ключова хиба поради “використовувати старий контент для генерації нового”. Сюди ж примішується і відповідь на друге питання: яка _конкретна_ ціль стоїть зараз перед нами? Чого _конкретно_ слід досягти?

    Що маємо в результаті? Блогер не знає, про що йому ще написати – але написати хоче. Блогер бере свій старий контент, перемішує його, слідкуючи за релевантністю, додає “нового змісту з тією самою релевантністю”, і – voila! (фр.) – готовий новий контент! Нічого не нагадує? 😉

    Якщо не нагадує, то можу нагадати: вище описано базові ідеї автоматичної генерації нового релевантного контенту – якщо вам потрібен новий блог про блоги, то йдемо, скажімо, на “Українську Блогосферу”, скачуємо увесь релевантний зміст – не забуваючи про коментарі! – проганяємо його через описаний механізм і на виході отримуємо той самий зміст, “але вже інший, новий” – вуаля! (укр.) – новий блог про блоги готовий!

    У своїй пораді Роуз-Федорак забувають, що головною причиную “закінчення нових ідей у пересічного блогера” є хибна головна ціль, яку ставить перед собою кожний пересічний блогер. Яка ціль? Звернімося до “першоджерел”:

    … продовжуєте збагачувати блог релевантними ідеями та дозволяєте читачам отримати всю необхідну інформацію, яка до того ж буде послідовною. А новіші статті не суперечитимуть тому, що було написано раніше. … це набагато краще, ніж просто заповнювати щоденник не релевантним контентом, який … не(*)має жодної прив’язки до того, що публікувалося раніше.

    (*) доречі, тута у нас помилочка… (підленько усміхається)

    Отже ціль, якщо відкинути “лірику” – “збагачення блогу релевантним контентом”. Ще раз запитаємо себе, чому “пересічному блогеру” немає про що що писати? Тому що йому й справді немає про що писати. Тому що “ідеї” на кшталт “про монетизацію невеликих блогів з низьким рівнем трафіку” він може хіба що висмоктати з пальця – на відміну від Дарена Роуза і навіть Ярослава Федорака. Тому що Роуз-Федорак ще хоч чимось займаються _реальним_, хоча за пропаганду “ідей висмоктування контенту з пальця” їх слід було б спалити на всеінтернетівському вогнищі. Тому що в результаті результат “роботи” мільйону “лемінгів-блогерів” буде тим самим, що й автоматичного синонімізатора – тільки “мільйон нових блогів” буде сгенеровано не одним-двома підступними сплогероми (ату їх, ату!), а мільйоном “щирих блогерів”, яким насправді немає про що писати. Але хочеться.

    Ідея “розповідати про те, як треба щось робити” сама по собі чудовий бізнес! Найкраще ця ідея відображається саме у існуванні величезної кількості найрізноманітніших “бізнес-тренерів” – вони вчать, за помірну платню, звісно ж, як зробити успішний бізнес. Чому при цьому вони не скористаються власними ідеями на практиці і не зроблять власний успішний бізнес? Бо вони чудово знають, що _насправді_ успішний бізнес – це _вчити_ як робити успішний бізнес. А от _реальний_ бізнес – це штука вже набагато складніша і вимагає значно більших зусиль, ризиків, то що. А от “вчити як правильно робити” – це справді легко і дуже вигідно: немає ніякого ризику, чи будуть подані “бізнес-тренером” “ідеї” успішними у реальній справі, чи не прогорить кожна з цих реальних справ і чи не втратить кожен зі слухачів “бізнес-тренінгу” свої гроші – адже “бізнес-тренер” свої гроші отримує тут і зараз і аж ніяк не несе відповідальність за “успішність” свого “тренінгу”. “Наші ідеї не призвели до успіху вашого бізнесу? Ви щось зробили неправильно – неправильно врахували якісь зовнішні умови! Ласкаво просимо на наш новий бізнес-тренінг – ‘Як проаналізувати власні невдачі і зробити успішні висновки?’!” (к)

    От, власне, і є чудовий портрет сьогоденної “успішної блогосфери”. Бо мільйони лемінгів є завжди… 🙂

  • Олексію, ти Давидова читаєш? 🙂

  • Ярославе, чудовий сайт “Українська Блогосфера” радить:

    “Налаштуйте інформування (alerts) та займіться моніторингом своєї ніші” (к)

    Про Давидова я згадував ще тоді, коли зауважував про сумнівну доцільність постових на україномовні сайти у російськомовних неукраїноорієнтованих блогах. Позаяк свою справу я трохи знаю (скромнічає), то серед іншого я відслідкував ще й оце:

    http://davydov.blogspot.com/2009/01/blog-post_08.html

    Кумедно, правда ж? 😉 Так от собі “іронія долі”… 🙂


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.