В минулій статті із циклу „Суттєве покращення вашого блога за 31 день” пропонувалося знайти 10 ідей для записів у вашому блозі. Сьогодні ж Дарен Роуз розповідає нам, яким чином розробити ефективний календар публікацій для вашого блога. Якщо ви це зробите – то у майбутньому зможете повністю зосередитися тільки на писанні, а не на постійному брейнштормінгу нових тем.
Особисто я лише час від часу планую публікацію статей на період довший, ніж два наступних дні (окрім стандартних рубрик, типу „3+2+1”). Але така практика виглядає надзвичайно привабливо і думаю, в майбутньому (після того, як закінчу публікацію циклу статей Дарена), я обов’язково спробую створити власний календар публікацій. Чого і вам бажаю.
Як же розробити ефективний щотижневий календар публікацій?
- Перш за все, потрібно визначити, яку кількість записів ви хочете опублікувати в блозі протягом наступного тижня.
- Створіть табличку у ворді (або будь-якому іншому зручному вам редакторі), в кожній клітинці повинна знаходитись назва статті і дата, коли ця стаття повинна з’явитися у блозі.
- Тепер ви можете скористатися переліком ідей, створених під час брейнштормінгу, якому ми навчилися у попередній статті.
- Для кожної ідеї тепер напишіть два чи три речення, про що буде йтися у статті – тобто детальніше розкрийте свій намір (щоб вам було простіше згадати про нього наступного тижня). Допоможуть посилання на інші споріднені записи, а також ілюстрації та зображення.
Як і в попередній статті, варто згадати про застереження, щоб цей процес не став обмежуючим фактором у вашому блозі. Якщо виникла певна ідея, про яку хотілося б написати просто зараз і відразу ж опублікувати – зробіть це. Календар потрібен лише для того, щоб додати логічності публікацій і заповнити „пробіли”, коли у вас немає натхнення вигадувати чергову тему.
Як стверджує Дарен, створення подібного календаря – це чудова вправа, оскільки дозволяє отримати набір публікацій на тиждень, а якщо ви публікуєтесь рідше – то й місяць або два вперед. Та й сам по собі процес – надзвичайно креативний. Цілеспрямовано заповнюючи табличку ідеями для статей ви вигадаєте їх ще більше, ніж планували спочатку. А це, в свою чергу, дозволить відібрати найкращі і відмовитись від посередніх.
Альтернативний тип календаря публікацій
Ще один тип календаря публікацій передбачає не тижневе планування, а прив’язування до кожного дня своєї певної підтеми (у понеділок ви пишете про гаджети, у вівторок – про соціальні мережі, у середу – про SEO і т. п.).
Виходить, що навіть не підозрюючи про це я користувався принципом цього календаря, коли писав статті в рубрику „3+2+1” (щоп’ятниці) чи „Статті за 10 хвилин” (на вихідні).
Формат надзвичайно зручний, якщо вам завжди є що сказати на певну тему!
P.S.: Якщо не помітите оновлень на блозі протягом наступних 4 днів – не лякайтесь. Інтернет у мене не пропав. Це я пропав у Карпатах! 🙂 І побажайте мені хорошого відпочинку…
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)