• Не розумію, чому ніхто не коментує дану статтю…
    Для прикладу я маю практично прописаний календар до кіня року…
    Щоправда табличка в мене – Unpublished в друпалі мого сайту.
    Постійно дописую статті, які планую опублікувати десь в кінці року…

    Даний процес дуже організовує!

  • То тільки в мене в грідері вже 5ть разів ця стаття світиться?

  • Dyak, ні, не тільки. Щойно перевірив свій рідер – у мене вона також 5 разів з’явилася. Буду вдячний кожному, хто натякне, в чому може бути проблема і як її виправити.

  • гарна стаття! Як на мене, без системного підходу (запалу тут одного мало)) взагалі блог вести не виходить 🙂 Ми наразі трохи “закинули” корпоративний блог http://www.hoshvapr.com.ua/blog, але за “кращих часів” ми обговорювали план постів щотижня на зборах, бо в кожного працівника була своя компетенція і свій набір тем 🙂 Це працювало 🙂
    Табличка з планом постів в Excel теж 🙂
    Якщо маєте корпоративний блог, то варто вдаватися і до таких підходів, як винагорода тому, хто написав найпопулярніший пост, або чий пост найбільше прокоментували і так далі.

    Наразі по http://www.prpodcast.com.ua, то теж маю графік випусків і Google календар для команди, що працює над створення випусків.

  • Оксано, чесно кажучи, Ваша продуктивність на PR-подкаст мене дуже вражає. Так регулярно публікувати якісний контент та ще й у вигляді подкастів – це треба ще постаратися. Я он ніяк третю частину свого подкасту по блогах не можу підготувати. Але загалом – дуже приємно, що є люди, які розуміють необхідність системного підходу.

    Міф, що блог потрібно вести тільки тоді коли є бажання/натхнення/муза давно пора розвіяти. Перевірено – такі блоги довго не живуть. А у своїй масі доживають до 10-15 записів – та й по всьому. Звісно, є і винятки, але вони, як водиться, тільки підтверджують правило.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.