• Мда… Усе геніальне – просте. (к) Для початку цікаво було би знайти в Україні хоча б один супермаркет такого розміру, який дозволяв би гуляти у ньому протягом півгодини – МЕТРО не пропонувати! А потім – зайти у його кафе, узяти собі кави і смачне тістечко – дуже корисно для мізків, доречі – звісно, у кого вони є – і почитати книжечку по мерчандайзінгу… 🙂

    Але читати “дорослі професійні книжки” – це не наш метод, правда ж? Ми все вигадаємо самі – а що не зможемо вигадати, про те здогадаємося. Смішно. І таки цікаво: на кого саме розрахована ця “порада” “в оригіналі”?

  • Як збільшити трафік українців не є проблемним питанням. Пиши про російськл-українські відносини, про російських зірок, про українські негаразди, про спорт вретші і тобі воздасться… Публіка дуууже інформаційно мейнстрімна і якщо попадеш в струю, то потрібно бути вкрай неорганізованим, щоб трафік пійшов з сайту. Але, проблема в тому, що сьогодні крім мас пропагандистів мало кого цікавить така добірка аудиторії. Цікавоять цільові групи. В супермакреті якраз мас-аудиторія, тому порада Даррена практична лише у тому плані, що примушує _замислитися над реально існуючою аудиторією з її інтересами_. Такий зайвий поштовх для brainstorming не більше. Інша справа, якщо ваш блог спеціалізується, наприклад, на сантехніці і ви йдете в магазин сантехніки, щоб спостерігати за аудиторією. Тут спостереження можуть бути дуже практичними: ви побачите вік аудиторії, її смак в одязі, на чому вони їздять, тощо. Тому стаття Даррена гарна, але з певними уточненнями, які є в кінці самої статті власне – спостереження за массою з блокнотом, це лише привід замислитися. Йдіть до спеціалізованих магазинів, бутіків, установ – туди де ваша аудиторія.

  • А чого писати про сантехніку, якщо у реальному житті ви до неї, окрім фізіологічних питань у власній вбиральні, ніякого відношення не маєте? Те ж саме відноситься до будь-якої тематики – “спеціалізованих магазинів, бутіків, установ” – як можна про щось писати, якщо ви знаєте про це лише з власної уяви? То таки можна! 🙂 І чого ця “писанина” таки варта?

  • 2 The Lex: це Ваша справа про що писати. Мова про те, щоб зробити “польові спостереження” максимально ефективними.

  • Ні кому не в образу, але статті Дарена мені більше нагадують семінари “Як розпочати свій бізнес і стати мілйонером”, які проводять люди які самі не мають свого бізнесу, але семінари ці далеко не безкоштовні. Якщо попередні статі були досить цікаві в плані блогінг бест практісіс, то ця якась ні риба ні мнєсо. Тим не меньше виглядає що Дарен забезпечений контентом на місяць ))).

  • Точно. Краще б написав про те, які висновки він зробив з відвідування супермаркету.

    Бо згадуючи мої походи за покупками можу сказати що люди люблять смажених курей. Напевне з точки зору маркетингу запах є корисним.

    Але як екстраполювати це на блогінг?

  • Dyak, ну Дарен БУВ забезпечений контентом на місяць. У нього ця публікація вже скінчилась. Це просто я за графіком відстаю. Просто хотілося опублікувати повний набір статей. Але мабуть Ви таки праві – деякі статті доведеться фільтрувати.

  • Станіслав: «Як збільшити трафік українців не є проблемним питанням. Пиши про російськл-українські відносини, про російських зірок, про українські негаразди, про спорт вретші і тобі воздасться… »

    Саме такі блоги я й НЕ читаю. Писати треба про те, що тобі самому хоч трохи цікаво. І потім, якщо всі займатимуться «високорейтинговими» темами, рано чи пізно настане криза перевиробництва — кому потрібен іще один сайт про футбол, якщо їх хоч греблю гати?

    jarofed: «Біля яких прилавків збирається найбільший натовп?»

    Можу зразу сказати, що біля тих прилавків, які знаходяться безпосередньо біля кас. Власне, так і задумано — поки людина стоїть у черзі, у неї є можливість купити якусь дрібничку, тому на виході завжди працює рівно стільки кас, щоб біля кожної стояла черга. Хоча, безумовно, найбільше купують ті товари, які потрібні кожен день.

    Якщо спробувати застосувати модель «прилавків біля каси», то це буде сайт з інформацією, яка потрібна мало не кожному (як каса в супермаркеті), подібних сайтів має бути дуже мало (щоб створити натовп), і звідти йтиме безліч посилань на сторінки найрізноманітнішої тематики (дрібнички на прилавках).

  • Хлопці, вам треба ходити до супермаркетів хоча б разом з дружинами – а краще взагалі замість них! 🙂 Найбільший натовп збирається біля тих прилавків, які працюють не у режимі самообслуговування – “узяв і пішов далі” – а вимагають звертання до “тітоньки за прилавком”. Найкращу цю різницю можна помітити у відділі овочів та фруктів: у тих супермаркетах, де зважування відібраного віддано на совість покупця, де стоять автоматичні ваги на які треба покласти товар, натиснути відповідну кнопочку на табло, і потім наклеїти отриману наклейку з вагою/вартістю на пакетик – у цих місцях якщо й створюється “жива черга”, то вона швидко розсмоктується і просувається досить активно. Коли ж ту саму операцію на тих самих вагах (!) виконує “спеціально поставлена тітонька” – просування черги різко сповільнюється. Але так чи інакше – накопичення відбувається саме у місцях “з вузьким горлом”: друге таке місце – це відділ м’ясна, ковбас, та сирів, де все відбувається вже саме за “прилавочним” сценарієм.

    Знайшли ми “місця накопичення покупців супермаркету” – Ура! – як пристосуємо це до блогінгу? 😉

    Станіслав: мова якраз про те, що замість вивчення вже готової професійної літератури вже давно “вивченої у польових умовах” тематики пропонується самостійно провадити такі “польові спостереження”. Я би ні слова не сказав би, аби мова йшла про блог чи то тематичний сайт саме про той самий мерчандайзінг – отут і справді цікаво було би порівняти теорію з “польовими спостереженнями” – але _наші_ “польові спостереження” провадяться якраз у віртуальному просторі – на блозі, на сайті, тощо – саме тут “водиться” саме _наша_ аудиторія. Адже мова у оригінальній статті Дарена-Федорака йде не про те, щоб поцікавитися сьогоденними інтересами реальних людей стосовно тематики нашого тематичного сайту – яку сантехніку найбільш запитують люди, наприклад, як у наведеному прикладі сайту про сантехніку, чи то яка сантехніка є наявною сьогодні і як саме її продають (насправді це підбірка ключових слів – цікавенний метод “контентної атаки” – потім “Блогосфера” чудово “спливає” у пошуковиках по слову “сантехніка” 🙂 ) – мова йде про те, щоб власноруч, не спираючись на будь-яку вже існуючу теорію та практичні методі, поцікавитися принципами організації роботи супермаркету і спробувати якось там застосувати ці принципи до блогу. У оригінальній пораді прочитавши “Хто приходить до супермаркету?” вже після слів “З ким він приходить?” – вже далі можна не читати, бо вже на цьому місці хоч трохи обізнана на питанні людина хоч трохи озброєна такими-сякими мізками одразу ж скаже собі: “Агов! Але ж мій сайт – ніфіга не супермаркет! І у інтернет вже точно ніхто ні з ким не приходить – усі ходять самостійно, по одному.”

    В результаті, як і помітила більшість читачів, виходить стаття штибу: “Дарен задумав написати 31 пост про покращення блогу. Якось він потрапив до супермаркету і це чимось нагадало йому блог. Позаяк він мав гарну звичку перетворювати будь-які ідеї на контент…” – адже, як правильно було помічено, насправді у якості “порад” можна писати будь-яку фігню, адже це ніяка не аналітика і навіть спроби самостійного застосування і висновків з того ніяких нема, все віддається на розсуд читача під соусом “а ще є така ідея…” Тож про Дарена: “… Дарен вмів перетворювати будь що на такий собі контент, а тому черговий пост з 31-го був готовий!” (к)

    Я не даремно радив дуже прискіпливо вивчати вже існуючий досвід російської блогосфери – вона ж бо пройшла цим шляхом вже давно і спостерігаючи ті самі симптоми у “української блогосфери” можна цілком впевнено прогнозувати, куди саме вона “піде” далі. Хіба не про це я писав тут, у коментарях, вже досить давно? 😉

    Усіх вже втомив? Все-все – мене вже виганяють з-за комп’ютера – гонять у супермаркет, купувати овочі і таке інше для баклажанів по-корейські: треба ж було мені випадково знайти той рецепт – тепер доведеться таки готувати… Смачного! 🙂

  • Аналогом «тітоньки за прилавком» може бути премодерація коментарів. Користувач залишає повідомлення. Через деякий час заходить знов, щоб подивитись, чи підтвердила «тітонька» його писанину. Нема реакції — йде на якийсь лівий банер, або перечитує інші статті з цього сайту, або просто закриває сторінку. Втім, «тітонька» — поганий помічник: якщо є вибір, стояти в черзі чи обійтися без неї, ніхто не захоче чекати.

  • Критикувати статті Даррена про блоггінг, це все одно, що критикувати Майкрософт за те, що він робить багато програмного забезпечення. Спостереження Даррена, навіть про те, як він відкорковує пляшку пива, амбітному блоґеру потрібно слухати у обидва вуха, бо цей хлопець один з небагатьох у цьому світі, хто спіймав блоггінг за хвіст. Ярослав робить супер корисну роботу… для загалом невдячної української публіки. Але, Ярослав, не всі невдячні 🙂

  • Не сотвори собі кумира.

    Те що той дядько такий кльовий блогер ше ніц не значить. Переглянув я його сайт, але особисто для себе корисної інфи майже не знайшов. Зате дядечко вже прода книжку з цим циклом статей. Як я і казав (про бізнесові серіали). Тобто реально корисного 5-10 відсотків. Все інше вода.
    Ці 31 день можна втиснути в 31 тезу. Ну але ж треба робити контент.

    Занадто багато люди заморочуються нарахунок того як вести блог, але занадто мало для чого, і що в тому блозі писати.

  • >Писати треба про те, що тобі самому хоч трохи цікаво. І потім, якщо всі займатимуться «високорейтинговими» темами, рано чи пізно настане криза перевиробництва — кому потрібен іще один сайт про футбол, якщо їх хоч греблю гати?

    Українців більше 40 мільйонів в світі, тому писати на означені мейнстрімні теми можна писати без кінця 🙂 і без толку, врешті (якщо ви не проф. мас-пропагандист). А без цього вам доведеться важко працювати, думати, читати Даррена і багатьох інших, робити презентації своїх проектів, шукати рекламодавців, кредити і інвесторів… нудна довга, але справжня робота.

  • Українців багато, але мейнстрімний простір на те й мейнстрімний, щоб бути заповненим конкурентами. І не якимись там блогами, а сайтами новин, де або працюють професійні журналісти, що отримують інформацію з перших рук, або зливається інформація з різних джерел. Хоча, безумовно, фан-блоги, що спеціалізуються на певній вузькій тематиці (скажімо, «Ми любимо Динамо Київ») теж мають право на існування. Знову ж, кількість зірок/футбольних команд/держав-сусідів обмежена, тому на всіх блогерів мейнстрімних тем не вистачить.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.