Якщо існує порада, яку новачки чують найчастіше, коли йдеться про легкий спосіб просування їхніх нещодавно створених блогів – то це порада залишати коментарі на інших тематичних блогах у своїй та споріднених ніша.
Сьогоднішнє завдання в рамках курсу «Суттєве покращення блога за 31 день» полягатиме в тому, щоб виділити 10-15 хвилин вашого часу на взаємодію з іншими ресурсами у вашій ніші (чи із блогами на споріднену тематику).
Переваги коментування
- ви завжди будете знати, чим займаються і про що пишуть інші блогери у вашій ніші;
- ви ознайомитесь із тематичними статтями, більшість з яких зможуть надати вам нові ідеї для вашого власного блога;
- ви встановите контакти з колегами (авторами, які пишуть на споріднену тематику);
- ви залишите посилання на свій власний блог, відкривши тим самим «двері» для читачів ресурсу, який ви коментуєте, на ваш блог (і не забуваємо про SEO);
- що більше блогів ви будете коментувати – то більше людей дізнаються про вас, як про спеціаліста у тій чи іншій тематиці (щоправда, при цьому варто пам’ятати про якість коментарів).
Застереження!
Ніколи не вдавайтеся до спаму! Не залишайте коментар на будь-якому блозі тільки тому, що хочете отримати посилання із цього блога. По-перше, кожен поважаючий себе блог не дозволить вашому коментарю проіснувати довше кількох хвилин (а у кращому разі – годин), а по друге, замість позитивного впливу коментування на ваш ресурс та вас особисто – ви отримаєте цілковито зворотній результат. Ніхто не чекатиме ваших коментарів і ніхто не вважатиме вас спеціалістом у тій чи іншій сфері.
Коли ви коментуєте записи у блозі, завжди думайте про те, щоб принести якусь цінність: як авторові запису, так і читачам. Якщо ви маєте чим доповнити тему або можете поділитися релевантною інформацією – коментуйте. У іншому разі – тричі подумайте, перші ніж натиснути кнопку «Опублікувати» під формою коментарів.
Коментар, який просто хвалить запис, типу: «Круто, пиши ще», як власне, і необґрунтований критичний коментар: «Запис не сподобався» виглядає як спам. Такі коментарі не додадуть авторитету ні вам, ні вашому ресурсу. Тому намагайтеся дотримуватися наступних принципів:
- Тримайтеся в рамках теми, заданої у записі;
- З вашого коментаря повинно бути зрозуміло, що ви прочитали блог;
- Поділіться своїм враженням про те, що саме вам сподобалося, і з чим ви згодні (або не згодні) у статті;
- Додайте приклади, релевантні до запису, про які автор, можливо, забув або просто не згадав;
- Якщо ви хочете залишити посилання у тілі коментаря – переконайтеся, що воно дуже чітко відповідає тематиці і гарантовано зацікавить людей, які будуть по ньому переходити;
- Ставте цікаві запитання.
Сприймайте кожен коментар, який ви залишаєте на блозі, як міні-резюме. Адже читаючи цей коментар люди будуть судити і створювати враження про вас, а не про автора блога (хоча деякі коментатори можуть наївно думати інакше). Навіть якщо ви гостро критикуєте автора – люди, які прочитають такий коментар, складуть враження в першу чергу про самого коментатора. І якщо в коментарі буде хоча б натяк на слабину чи притягнуті за вуха факти – це враження виявиться далеко не найкращим.
Коментування інших блогів – це чудовий інструмент просування та брендінгу для ваших власних ресурсів. Але, як і кожен інструмент, його потрібно використовувати дуже уважно і обережно. У вмілих руках він здатен стати потужною зброєю, а у невмілих – повністю зруйнувати вашу репутацію.
А ви коментуєте споріднені блоги?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)