Спонсор запису:
поисковое продвижение и заработок в интернете от SeoProfy
Сьогоднішнє завдання в рамках курсу „Суттєвого покращення блога за 31 день” полягатиме в тому, щоб звернути особливу увагу на ваших читачів (як альтернатива – якогось одного читача, який найбільше на це заслуговує).
Автор курсу Даррен Роуз пропонує вибрати одного (чи кількох) читачів вашого блога і певним чином зробити їх помітнішими. Показати, що вам не байдуже до ваших читачів.
Чому це так важливо
Більшість блогів зосереджуються навколо технік, які працюють над розвитком самих блогерів та їхніх ресурсів. І хоча ця практика має право на існування, якщо придивитися до поведінки провідних блогерів, які справді досягають успіху, можна виявити, що багато хто з них зосереджується не на собі, а на читачах. Вони стають популярними тому, що фокусуються на своїх читачах, допомагають їм стати помітнішими.
Готовий побитися об заклад, що ви ще не до кінця зрозуміли, про що йдеться у цій статті. Фокус на читача в даному ракурсі означає не стільки бажання надати читачеві корисну та цінну інформацію (це і так повинно бути само собою зрозумілим для кожного блогера), а саме бажання зробити читача більш помітним. Дати йому місце для самовираження в рамках вашого блога.
- Люди, яких ви робите помітнішими (чиї ресурси ви просуваєте) не забудуть вам віддячити. Якщо у них є власний блог – то такі люди швидш за все захочуть поставити на вас посилання.
- Якщо читач відчуває, що його цінують, він ніколи вас не покине. Відчуття власної значимості допомагає людині відчути себе на вашому блозі, як вдома. Навряд чи після цього він зможе не стати вашим лояльним відвідувачем.
- Покажіть, що ви цінуєте одного читача, і інші відчують цей вплив також. Дивовижне спостереження: якщо ви публічно відзначаєте цінність для себе одного, або кількох читачів, які беруть активну участь в житті блога – інші читачі також відчувають себе комфортніше. Адже вони бачать, що до відвідувачів тут ставляться тепло і приязно.
Існує багато способів виділити одного чи кількох читачів вашого блога. Нижче буде наведено найбільш розповсюджені та дієві з них.
Як показати читачеві, що ви його цінуєте
- Додайте змістовний коментар читача в тіло статті. Іноді, коментуючи ту чи іншу статтю, читачі діляться надзвичайно важливою та цікавою інформацією. Додайте її безпосередньо у тіло статті зі згадуванням того, хто є автором. Читачеві буде приємно, що його старання не пропали даремно.
- Напишіть окрему статтю про блоги своїх найкращих читачів. Думаю, немає сенсу пояснювати, чому це так важливо для ваших відвідувачів і чому це зробить їх лояльнішими до вашого ресурсу.
- Спрямовуйте своїх відвідувачів коментувати статті читача, якого хочете зробити помітнішим. Якщо ви пишете на певну тему і посилаєтесь на більш глибокий пост у блозі вашого читача – то можете спрямувати читачів коментувати не свій, а той пост, на який ви посилаєтесь. Безперечно, автор блога буде вам вдячний.
- Дайте можливість читачам просувати себе самостійно. Запустіть проект або напишіть статтю, в якій дайте можливість читачам просувати себе самостійно. Наприклад, проведіть конкурс статей, як це робить автор Блогорідера Сергій Пішковцій. Тим більше, що такий конкурс не лише зробить ваших читачів помітнішими, але й принесе очевидну користь для вашого блога.
- Читач тижня. Можете навіть ввести якесь почесне звання (якщо концепція вашого блогу цього не заперечує). Наприклад, визначати читача тижня. Як на мене – доволі цікавий, хоч і трохи попсовий підхід.
- Проведіть опитування серед ваших читачів і опублікуйте його результати окремою статтею. Особливо цікаво читати такий аналітичний пост буде тоді, якщо в ньому ви будете використовувати розгорнуті відповіді своїх читачів з посиланнями на авторів.
- Ну і звісно ж – спонукайте своїх читачів писати гостьові пости. Як уже згадувалося – це не лише дасть суттєву можливість читачам стати помітнішими, але й принесе конкретну користь для вашого блога у вигляді нового унікального контенту.
Принцип взаємовигоди
Блогосфера з самих перших днів своєї появи була заснована на принципах просування інших, розмови, диверсифікації та відкритості знань. Тільки допомагаючи іншим стати відомішими, ви розвиваєте свій ресурс. Якщо завдяки вам читачі досягають власних цілей, то вони ніколи не забудуть і не покинуть ваш блог. Натомість, якщо вони бачать, що єдина мета існування вашого блога – це ваші власні цілі – тоді швидш за все на такий ресурс вони навіть не зайдуть (не кажучи про те, щоб підписатися).
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)