Сьогоднішнє завдання в рамках курсу „Суттєве покращення вашого блога за 31 день” полягатиме в написанні статті-огляду.
Значна частина користувачів використовує інтернет в першу чергу для того, щоб шукати інформацію про сервіси або продукти, які вони мають намір придбати. Спробуйте допомогти їм, і ви майже напевне здобудете їхню прихильність, стверджує відомий австралійський блогер Дарен Роуз.
Якщо проаналізувати статистику запитів, за якими люди приходять на ваш сайт, можна виявити, що значна частина з них шукає не що інше, як огляди різноманітних продуктів та сервісів.
Ще одна значна перевага оглядів полягає в тому, що саме в цьому типі статей ви маєте змогу висловити свою думку на ту чи іншу тему. А це, в свою чергу, підтверджує ваш професійний авторитет в очах відвідувачів.
Ваш блог не підходить для оглядів?
„Це все просто чудово, – можете подумати ви, – але ж мій блог зовсім не комерційний. І тим більше – огляди зовсім не впишуться у його ідеологію”.
Все, що вам потрібно у такому разі – спробувати помислити трішки креативніше. Ось лише декілька ідей для оглядів:
- огляд книги, яку ви нещодавно прочитали і яка стосується вашої тематики;
- огляд фільму (можливо, документального), який буде цікавий для вашої аудиторії;
- огляд іншого блога у вашій ніші;
- огляд ресторану, якщо ваша тематика так чи інакше стосується кулінарії;
- огляд статті із журналу чи сайту;
- огляд готелю, туристичного туру чи авіакомпанії, якщо ви пишете про туризм;
- огляд останньої колекції вбрання, якщо ви пишете про моду;
- огляд нового гаджета, якщо ви пишете про технічні новинки;
- огляд будь-якого інструмента, який так чи інакше застосовується у вашій ніші;
- зрештою, огляд іграшки, якщо ви нещодавно стали татусем або матусею…
…вибір просто безмежний.
Як написати ефективний огляд для вашого блога
- Поділіться своєю точкою зору. Люди зазвичай читають огляди для того, щоб їм було легше прийняти рішення про придбання (використання) того чи іншого продукту (сервісу). Тому зазвичай їм не так цікаво читати про технічні особливості (про які можна дізнатися із офіційної документації), а набагато цікавіше познайомитися із думкою користувача, яким ви і є!
- Опублікуйте рейтинг. Іноді цифри здатні описати продукт краще, ніж слова. Особливо, якщо йдеться про порівняння кількох продуктів.
- Намагайтеся залишатися збалансованими. Навіть якщо ви ділитесь своєю суб’єктивною точкою зору – це ще не означає, що ви не можете бути збалансованими. У огляді повинні бути присутні як переваги, так і недоліки. Адже зрештою, ви не хочете обманювати своїх читачів.
- Намагайтесь використовувати ключові слова. Коли пишете огляд – подумайте про ті ключові слова, за якими потенційні відвідувачі могли б заходити на цей запис. Таким чином ви підвищите його ефективність (адже а нього зайде більше відвідувачів із пошукових механізмів).
- Робіть порівняння. Читачі люблять, коли їм дають змогу вибирати. Тому огляд кількох продуктів та їх порівняння зазвичай працює набагато краще, ніж огляд одного продукту.
- Не соромтеся і не бійтеся використовувати партнерське посилання. Правильно написаний огляд може стати чудовим маркетинговим інструментом. По-суті, ви робите велику послугу виробнику товару чи провайдеру сервісу і маєте повне право на винагороду. Якщо ж огляд буде написано цікаво і він допоможе читачам – вони будуть тільки щасливі, що завдяки їхній покупці ви отримаєте копійку. Звісно ж, потрібно пам’ятати, що причиною появи оглядів на вашому блозі завжди повинна бути якість продуктів, а не розмір відсоткової ставки у партнерській програмі.
- Завжди вказуйте, кому підійде продукт, огляд якого ви публікуєте. Універсальних рішень не існує. Тому не намагайтеся подати продукт, який оглядаєте, як „панацею” для кожного відвідувача. Напишіть для кого і в якій ситуації його краще використовувати.
- Не забувайте про особистісний аспект. Пишіть про те, що спробували на власному прикладі і намагайтесь дати емоційний заряд запису. Людям не цікаві теорії – вони хочуть дізнатися про те, як ви використовували той чи інший продукт.
- Використовуйте візуальні матеріали. Намагайтесь візуалізувати продукт, огляд якого ви робите. Використовуйте зображення, відео, фотографії, діаграми тощо.
- Не забудьте вказати, яким чином можна отримати даний продукт. Якщо після прочитання огляду у ваших відвідувачів виникне бажання придбати продукт, який ви описуєте, то у них повинна бути можливість це зробити.
Цікаво, чи багато українських блогерів займаються оглядами продуктів?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)