• Мені сподобався пункт “про сторінки виходу” – напевне в уявленні читачів-шанувальників Дарена Роуза відвідувачі на їхніх блогах бають перебувати вічно, ніколи “їх сторінки” не покидаючи.

    Ярославе, чесно: ну погодся, що і ця “стаття” абсолютно ні про що – просто перелік параметрів пересічного веб-лічильника і не більше того. Ну от, скажімо, пункт 6, “про сезонний трафік” – круто! Щось впливає на “сезонний трафік” – якось це можна визначити! О, супер! А що саме впливає, які є приклади з практики, який аналіз більш потужніших сайтів, які мають більшу відвідуваність і, відповідно, більше даних для аналізу статистики і побудови більш вірогідних математичних моделей – де хоч які-небуть практичні рекомендації, як саме скористатися цими “порадами”? “Догатайся, мол, сама!” (к)

    Ну невже ти не згоден з їхньою вторинністю – адже ти сам, здається, писав про можливості Google Analitics – точніше, про наявні можливості, без аналізу практики їх використання та якихось досягнутих цілей. Без цього ж і всі “поради” – пусте місце для заповнення потреби у щоденному контенті – ну хіба не так? Скажи свою думку.

  • “ну невже ти не згоден з їхньою вторинністю…”

    Згоден! Потрібно чітко уявляти, навіщо потрібна будь-яка статистика, а інакше збирати її – марна трата часу.

  • Про сезонний трафік якось смішно звучить. Особливо в контексті назви циклу “за 31 день” 🙂 А “маса інших”.
    Відверто кажучи, після свого важкого другого курсу універу, коли мене за статистику ганяли як не знаю кого (вірніше викладач знущався з усього потоку по повній програмі), я свято вірив в велику силу математичної статистики. І ця віра зберігалась до кінця універу, оскільки ряд наступних дисциплін широко використовували статистичний апарат.
    Але коли прийшов працювати в здавалось би розумну компанію, зрозумів якесь викривлене уявлення про статистику у менеджерів бухгалтерів. Якщо для мене це побудова мат. моделі, кореляційний аналіз, то для них це цифри (в кращому випадку графіки), які іноді можуть розбігатись з планами на наступне півріча, внаслідок чого трбе напрягати маркетинг та інші відділі з метою вирішення проблеми.

  • GrAndSE, може я чогось не розумію, але що смішного в “сезонному трафіку”. Цілком об”єктивне поняття!

    Наприклад, у мене є зараз можливість відстежувати статистику відвідувачів по кількох досить потужних сайтах, на одному з яких їх кількість досягає 6000 в день. І я бачу, що, наприклад, перед канікулами в університеті (перед новим роком і наприкінці весни) трафік різко зростає, а потім відразу падає. Якщо проаналізувати цю ситуацію, можна прийти до висновку, що значну кількість відвідувачів сайту складають студенти. Справа в тому, що на сайті багато методологічної інформації на економічну тематику. Тому, готуючись до іспитів і пишучи реферати багато зі студентів відповідного фаху користуються сайтом. Ось і причина зростання трафіку перед канікулами (а насправді – перед іспитами).

    Далі, власне, починаються канікули, і студенти перестають заходити на сайт, який асоціюється у них з навчанням. Як наслідок – трафік падає.

    Отже, аналізуючи сезонний трафік ми можемо зробити висновок про відвідувачів, а далі вже будувати свою стратегію відповідно до того, чи влаштовує нас така ситуація і чи хочемо ми, щоб студенти залишалися нашою ключовою аудиторією (відповідно, або писати більше потенційно цікавих матеріалів для студентів, або ж орієнтуватися на іншу аудиторію, якщо ми хочемо змінити позиціонування)…

  • Вибач Ярославе. По-перше, у мене на роботі теж проводять аналіз сезонного трафіку. Тільки не в унікальних переглядах, а в терабайтах що пройшли за зовнішніми та внутрішніми каналами. По-друге, аналытика сезонних коливань трафіку не вписується в рамки покращення блога за 31 день 🙂

  • Згоден, що важко буде проаналізувати сезонну статистику за 31 день, якщо раніше ви не займалися її збором. Але ж більшість блогів давно вже користуються різними інструментами збору статистики (той самий Google Analytics), так що у них вже є всі дані для аналізу. А тим, хто ще не користується – так, доведеться почекати півроку-рік…

  • Хотілося б більше дізнатися про те, як можна покращити статистику відвідування сайту. Наперед вдячний.

  • Andriy, якщо коротко: то писати корисні і цікаві статті, і просувати свій блог.

    А якщо детально – то кожен із аспектів підвищується своїм способом. Скажіть, що саме вас цікавить, і я постараюся написати про це окрему публікацію.

  • Здебільшого мене цікавить, як можна збільшити аудиторію сайту. Коли пошукові системи визначають твій сайт як самий перший по запиту наприклад “сніданок туриста”, якщо в він містить пудлікацію по даній темі. Наскільки мені відомо існує така штука, як рейтинг сайту в пошукових системах. Чи можна якось дізнатися цей рейтинг і як його можна підвищити. І що потрібно робити, щоб він не понижувався. Також мене цікавлять засоби за допомогою яких можна підтримувати і покращувати роботу сайту. Я знаю і використовую тільки Google Analytics. Буду вдячний за будь-які поради.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.