Спонсор запису:
Retrostar.com.ua: сеть магазинов EuroStar глазами продавца.
Перед вами остання стаття із циклу „Суттєве покращення вашого блога за 31 день”, автором якого є відомий австралійський блогер Дарен Роуз. Вітаю всіх, хто успішно пройшов курс і застосував хоча б частину порад на практиці. Сподіваюся, це був приємний і корисний досвід.
Втім, публікації в інтернеті, на щастя, мають одну дуже зручну особливість – до них можна повернутися у будь-який час. Тому люди, які долучилися до курсу лише недавно, матимуть змогу без поспіху виконувати завдання курсу, розвиваючи свої блоги. У найближчі дні я напишу ще одну підсумкову статтю, в якій зведу воєдино всі статті із циклу, щоб до них було зручно повертатися тоді, коли це буде вам потрібно.
Сьогодні ж перед вами останнє завдання курсу – формування плану подальшого розвитку блога
Цю фразу повторюють різні люди і у різних формулюваннях. Але перш, ніж назвати її черговою банальністю, давайте озирнемося і чесно дамо відповідь на запитання: „А у нас є план розвитку блога?” Підозрюю, що у 90% випадків відповідь буде негативною. І тим не менше, створення успішного блога означає не тільки і не стільки працю над щоденним написанням статей (хоча це, безперечно, також), скільки вміння сприйняти ситуацію „в цілому”, підійти до неї стратегічно і побачити, яким чином може розвиватися блог.
Створіть план на наступний місяць
Якщо ви належите до розряду блогерів, яким складно організуватися і налаштуватися на щоденну рутинну працю, тоді створення формального плану може виявитися як ніколи доречним (так ви зможете розпланувати завдання на наступний місяць і йти до цілі, чітко дотримуючись встановлених дедлайнів).
В нагоді вам може стати календар, „карта” завдань, яких ви прагнете досягнути протягом наступного місяця, перелік вже досягнутих цілей тощо.
В календарі ви можете відмітити, наприклад, наступні завдання:
- писати шість статей щотижня (окрім неділі);
- кожного дня публікувати статтю в іншому стилі/до іншої рубрики;
- щонеділі складати план тематики статей на наступний тиждень;
- щопонеділка займатися адміністрацією блога;
- по середах та четвергах займатися активним просуванням свого ресурсу;
- щоп’ятниці приділяти день читачам (давати розгорнуті відповіді на коментарі, надсилати листи, якщо потрібно тощо);
- в останній день місяця займатися аналізом статистики;
- кожного першого дня місяця проводити брейнштормінг щодо широкої тематики циклів статей, які будуть публікуватися протягом місяця;
- і т. п.
Звісно ж, весь цей перелік носить виключно умовний характер і може бути як завгодно видозмінений, але принаймні його можна використати за основу, плануючи власні роботи по розвитку блога. Основна хитрість полягає не в тому, які активності ви включите у свій план (вони дійсно можуть бути найрізноманітнішими), а радше в тому, що тепер у вас є план, дотримуючись якого ви будете впевнено наближатись до цілі.
Але, як і завжди, тут дуже важливо пам’ятати, що сам по собі план не має анінайменшої цінності до тих пір, поки ви не навчитесь чітко і наполегливо його дотримуватися.
Поділіться з кимось своїм планом
Плани часто так і залишаються планами, якщо ви ні з ким ними не ділитесь. Але варто розповісти про свій план товаришеві, колезі чи просто знайомому – і у вас з’являється додаткова мотивація. Поділіться своїми планами із читачами чи колегами-блогерами і ви здобудете потужну підтримку у їх здійсненні.
За підтримки:
Інтернет-нотатки: блог про СЕО, просування сайтів та пошукові системи.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)