Поки українські компанії середньої руки все ще розмірковують про ефективність роботи з блогами, міжнародні компанії давно і ефективно з ними працюють. Так, буквально на днях в інтернеті стартувала рекламна кампанія Oriflame, в рамках якої кожна українська блогерка отримала змогу отримати в подарунок від компанії Оріфлейм флакон парфумів Dancing Lady. Після отримання парфумів (за традиційним вже для блогерів сценарієм) потрібно написати відгук про те, чи сподобався запах.
Особисто мені важко оцінити ці парфуми, але принаймні моя дружина була дуже задоволена і ще раз визнала, що я не даремно витрачаю час (іноді, крадучи його в сім’ї) на ведення блогів.
Як мені стало відомо, компанія Oriflame вже давно приділяє Інтернету особливу увагу. Втім, раніше рекламні кампанії проводилися за традиційною схемою – медійка з посиланням на офіційний сайт, на якому знаходилась сторінка з рекламованим товаром. Проте сьогодні, разом з розвитком інтернету та способів комунікації в ньому, а також розуміючи те, що саме блоги дають змогу отримати не лише переходи на рекламну сторінку, але й зворотній зв’язок, було вирішено кардинально змінити попередню схему:
- По-перше, було створено спеціальний промо-сайт, присвячений рекламованому товару (в даному разі парфумам, які розсилалися блогерам Dancing Lady) – Dancing-Lady.com
- На промо-сайті відвідувачі мають змогу не лише дізнатися про новий аромат, але й зіграти в інтерактивну гру, переможці якої отримають в подарунок… здогадайтесь що? Правильно! Парфум Dancing Lady.
- І, що найголовніше, основна увага була приділена блогосфері – десяти блогерам ще до старту продажу і рекламної компанії (тобто – ексклюзивно) було надіслано на тестування парфуми Dancing Lady. При цьому компанія не зобов’язувала людей писати якісь конкретні відгуки, по суті надавши їм повну свободу (тобто, якби аромат виявився неякісним – про це відразу стало б відомо). Цікаво також і те, що компанія, намагаючись уникнути нещирості, яка в блогосфері завжди спливає на поверхню, повністю відмовилася від платних постів.
Ось приклад однієї публікації, яка з’явилася в рамках кампанії.
В майбутньому Оріфлейм планує повторити кампанію, суттєво розширивши контингент учасників, з чого можна зробити висновок, що перша кампанія виявилася успішною!
А ви все ще сумніваєтесь в результативності вірусного маркетингу в блогах?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:» Про Oriflame, Интернет вне Киева, блогинг и, наверное, рекламу Internetessa ()