В продовження теми, піднятої у вчорашньому записі про зміни в блогінгу, я хотів би поділитися деякими своїми (і не тільки) спостереженнями, щодо еволюції блогів та медіа в цілому. І в першу чергу – щодо того, як працювати блогерам у сучасному мінливому світі.
Мушу повністю погодитися зі Станіславом, який першим залишив коментар до вчорашньої статті – блоги (чи будь-які інші медіа) не помирають. Вони еволюціонують, частково витісняючи одне одного. Але суть (та цінність, яку вони несуть користувачеві) залишається незмінною.
Ось лише декілька найбільш очевидних спостережень:
- блогінг не помер – він еволюціонує. А значить – авторам також потрібно навчитися швидко реагувати на зміни, а можливо – навіть ставати рушіями цих змін;
- потреба бути корисним для споживачів нікуди не поділася. Люди, які приходять на ваш сайт, до сих пір шукають (і завжди будуть шукати) вирішення своїх проблем. Якщо вам вдається справлятися з цим завданням – тоді ваш ресурс приречений на розвиток і процвітання, не залежно від того, який тип носія буде для нього обрано (блог, традиційний сайт чи паперовий журнал і т. п.);
- продовжуйте створювати контент. Щодня у пошукові механізми інтернету надходять мільярди запитів. Попри сакралізацію та ідеалізацію принципів Web 2.0 (чи Web 3.0, Web 4.0 і т. п.) традиційні методи веб-просування все ще здатні принести вам значну кількість відвідувачів та користувачів. Не залежно від того, який контент буде домінувати на вашому сайті – текст, аудіо, зображення чи відео – потрібно завжди пам’ятати, що саме він складає основу будь-якого успішного веб-проекта;
- експериментуйте з різними носіями – тільки так ви зможете завжди залишатися „на хвилі” і точно знати, що приваблює ваших відвідувачів у даний момент;
- не забувайте про свою ключову компетенцію. Ця порада створює баланс для попередньої. Як би далеко не зайшли ваші експерименти, потрібно завжди пам’ятати про свої сильні сторони (те, за що вас люблять відвідувачі). І стежити за тим, що ваше бажання до змін не завело вас у сферу, в якій ваші сильні сторони не зможуть грати вам на руку;
- створюйте бренд. Будь-який носій – це перш за все інструмент. А інструменти постійно змінюються. Для того, щоб досягнути довгострокового зростання, варто створити щось таке, що буде більш надійним і довготривалим, ніж інструмент. Адже головне – не оболонка, а її вміст;
- і насамкінець – не закидайте свій блог через кілька місяців після створення. Як хороше вино – блог має здатність ставати кращим з роками (навіть якщо ви інвестуєте у його розвиток відносно мало ресурсів та часу). Ви можете включати у свою повсякденну діяльність багато різних справ і еволюціонувати разом зі світом – а хороший розвинутий блог може стати суттєвою підтримкою для досягнення ваших цілей. Не покидайте свій блог – створюйте суміжні проекти навколо нього, використовуйте його як опору для нових перспективних проектів, знаходьте способи взаємовигідно співпрацювати з іншими блогерами та авторами ресурсів і ви побачите, наскільки потужним інструментом може бути блог.
За підтримки:
Туалетная вода – когда от блоггинга у вас идет пар из ушей и выступает пот!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)