П’ятниця, друзі, а значить знову пора поділитися кількома посиланнями:
3
- Великий тест браузерів. Зазвичай такі тести ми бачимо тільки на сторінках потужних аналітичних видань. Але ж їх можна провести і в домашніх умовах, якщо дотримуватися кількох простих принципів. Саме це зробив український блогер Богдан Варщук. Тепер у противників IE є ще один козир в рукаві!
- Вся правда про Твітер Яценюка: інтерв’ю з автором @yatsenyuk. Майже рік веб-два-нульно підковані і політично зацікавлені українці уважно стежили за розвитком найбільш гучного твіттер-акаунта @yatsenyuk. Спершу лунали якісь суперечки щодо того, справжній це Арсеній, чи його віртуал, але потім всі начебто й зійшлися на думці, що твіттер веде якщо не сам Арсеній, то його штаб – так точно… Як виявилося – дзуськи! Інтерв’ю зі справжнім автором аккаунта читайте на блозі Максима Саваневського.
- Українці – найактивніші користувачі мобільного інтернету у світі. В дослідженні брали участь лише користувачі одного з набільш популярних мобільних браузерів Opera Mini. За даними дослідження середньостатистичний користувач українського мобільного інтернету переглядає в місяць 589 сторінок. На другому місці за цим показником Індонезія (528) і лише на третьому, з великим відставанням, Росія (401). За загальною кількістю користувачів мобільного інтернеті Україна опинилася на 5-му місці у світі (теж, як на мене, доволі потужний показник), при цьому обігнавши США на дві позиції.
+2
- 31 Great Free E-Books. Блогерам, яким під час літніх відпусток хочеться зайнятися чимось корисним, безперечно, сподобається цей перелік безкоштовних електронних видань. Серед видань знайдете книги на тему блогінгу, монетизації, дизайну, маркетингу – словом, вибирати є з чого.
- 5 Basic HTML Tasks Every Blogger Should Know. Стаття для людей, які прагнуть створити (або вже створили) власний автономний блог, але поки-що не дуже товаришують з мовою розмітки HTML. В статті викладені базові речі, які, тим не менше, дадуть вам змогу якісно оформити практично будь-яку статтю.
+1
- Как заставить человека прочитать рекламу 100 раз? А ця стаття буде цікава людям, які займаються розкруткою своїх ресурсів. В ній йдеться про особливість людської свідомості „чіплятися” за головоломки та різноманітні складні завдання для мозку, а також про те, яким чином можна використати це у рекламі (думаю, рекламі блогів також).
P.S.: на днях відлітаємо з дружиною на заслужений відпочинок, так що найближчим часом оновлень на блозі не буде. Планую повернутися загорілим та повним енергії для написання нових цікавих статей.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)