Ювілейний 50-тий випуск рубрики «3+2+1» на «Українській блогосфері»:
3
- Батько подкастингу. Історія про «батька» світового подкастингу, зірки MTV Адама Каррі, який першим на свій страх і ризик одного дня вирішив зробити подкастинг комерційним явищем. Думаю, статтю буде цікаво прочитати всім, хто цікавиться публікацією власних аудіофайлів в Інтернеті.
- Blogcamp/Spot змінює тематику і стає Mediacamp Kyiv 2009 – це вже вдруге за літо відома всім конференція, яка протягом минулих двох років збирала навколо себе еліту українського блогінгу та Інтернет-підприємництва змінює свою тематику і концепцію. Втім, вона залишається надзвичайно цікавою подією для тих, хто «хворіє» онлайновими проектами, а також небайдужий до медіа та видавничої справи. Найближчим же часом з’явиться більш детальна інформація про саму конференцію та її офіційний сайт.
- Чи є майбутнє у нішевих проектів? Якщо ви мріяли створити другий фейсбук або обійти у рейтингу Twitter – то роздуми, наведені в цій статті, вас розчарують. Втім, якщо у вас є невеликий нішевий блог – тоді стаття виявиться для вас втішною. Словом, у ній йдеться про те, чому невеликі нішеві і вузькосфокусовані (і обов’язково – якісні) проекти мають майбутнє, а намагання скопіювати гігантів і відібрати у них часточку слави – ні!
+2
- Top 10 Signs You’re Not Worth Following on Twitter. Якщо опис вашого профілю складається із суцільних лінків, а кількість людей, на оновлення яких ви підписані у 10-ки разів перевищує кількість тих, хто підписаний на вас – це, вочевидь, означає, що слідувати за вами нецікаво. Список 10 ознак, які показують, що вас не варто «фоловити» у Твіттері.
- 5 Ways to Find Out What Your Readers Want. Більшість авторів ведуть свої блоги в першу чергу тому, що їм самим це подобається. Втім, якщо ви хочете, щоб ваш блог читали не лише друзі та знайомі – тоді є сенс подбати про читачів. У статті, посилання на яку наведене вище, ви знайдете п’ять найпростіших способів визначити, що ж цікавить ваших відвідувачів.
+1
- Drupal – это сложно? Для людей, які звикли користуватися WordPress-ом – безперечно так. Але автор статті дає іншу відповідь і пояснює, в яких випадках варто вибрати CMS (чи правильніше сказати – CMF) Drupal. Єдине, що можу додати – засвоїти принципи роботи з Друпалом справді набагато складніше, ніж з готовими системами управління конвентом на зразок WordPress чи Joomla.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)