• Станіслав

    Популярність твіт аккаунту VS блог аккаунту все одно, що популярність фонтанчику з водою у парку VS абонемент у бібліотеку. Особливо коли мова про незалежний блог, який ще потрібно знайти, підписати… і інтегрований акаунт у твіттері… Коротше два зовсім різних звіря і один дописувач блогу може дорівнювати 20-ти дописувачам твітта по справжній лояльності.

  • >>один дописувач блогу може дорівнювати 20-ти дописувачам твітта

    для мене – так точно! 🙂

  • користуючись моментом, хочу пропіарити свій твіттер акаунт

    Його існуванням в значній мірі завдячую саме Ярославу Федораку…

    8)))))))))))))))))))))))

  • My3uka

    PR…..в перще це слово побачив тут було б непогано зразу дати визначення його для таких користувачів як я….а то прийшлося гугл юзати, щоб в знати шовоно таке….

  • PR – це доволі розповсюджений термін, надання розшифровки якого у тексті, думаю, було б з подивом сприйняте більшістю аудиторії. Так що ви все правильно зробили – Google наше все! 🙂

  • yuriv2k

    Було б добре якби відмовилися рекламувати статті з блога або привести до мінімуму. Кожен з майбутніх відвідувачів найде лінк на ваш блог з вашого профіля Твіттера.

    Причина – нема бажання двічі з google reader і twitter натискати на однин і той самий лінк з статтєю.

  • yuriv2k, аудиторія Твіттер і GReader значною мірою не пересікається. А люди, які читають через рідер, зазвичай пам’ятають статті, які вони прочитали і не клікають на них у Twitter-і. Відмовлятися не бачу сенсу, оскільки твіттер приносить значну частину відвідувачів.

  • Ну, собственно говоря, в твиттере, как и в жж, гораздо важнее, кто ты в жизни, а не то, о чем ты пишешь в сети (исключаем некоторые феномены). Это нормально.

    Помню, кто-то написал умную вещь: “чем популярнее вы в жизни – тем популярнее вы в сети, обратное не всегда верно”.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.