Спонсор запису:
Лучший хостинг сайтов предлагает выделенный сервер windows, а так же возможность управления сервером, выделенные сервера, все современные опции и многое другое!
Збираючи інформацію, яка стосується монетизації, я виявив, що умовно її можна розділити на 2 частини.
Перша частина – це „прикладна монетизація” – тобто конкретний інструментарій, який у вмілих руках здатен перетворити якісний блог у якісний прибутковий блог! Тобто різноманітні банерні мережі, прямі рекламодавці, контекстна реклама, біржі лінків, платні публікації тощо.
Друга частина – це етичний бік монетизації. Що доречно, а що недоречно робити, коли ви вирішили монетизувати свій блог? Які дії будуть сприйняті адекватно, а які – навпаки – лише зашкодять вашому ресурсу? Яку критику від читачів краще сприймати серйозно, а яку – варто ігнорувати?
У сьогоднішній статті я зібрав більшість публікацій „Української блогосфери”, які стосуються першої частини – тобто конкретного інструментарію, який допоможе монетизувати блог. Переконаний, що людина, яка раніше не займалася монетизацію, прочитавши ці статті зрозуміє, як працює ця сфера і яким чином можна отримати від свого хобі (чи правильніше сказати, бізнесу?) прибуток.
Якщо ви знаєте якісні статті, які доповнять даний перелік, кидайте посилання на них у коментарі і я додам їх до списку.
- З чого почати монетизацію блога? Між блогом, який не заробляє нічого, і блогом, який заробляє одну гривню на місяць, більша різниця, ніж між блогом, який заробляє одну гривню, та блогом, який заробляє тисячу. У статті ви знайдете інформацію про те, як заробляють свою першу гривню українські блогери, а також частково довідаєтеся, за яким принципом працюють біржі лінків.
- 3 рівні (рекламної) монетизації блога. Рівень перший: Біржі лінків. Перша стаття із серії публікацій про рекламну монетизацію блога (коли гроші заробляються на рекламі).
- Три рівні (рекламної) монетизації блога. Рівень другий: текстові посилання та банери. Друга стаття із серії про рекламну монетизацію блога.
- Три рівні (рекламної) монетизації блога. Рівень третій: контекстна реклама і тематичні банери. Третя стаття на тему рекламної монетизації блога, в якій йдеться про найвищий рівень монетизації.
- Заробляємо завдяки блогу: Чому Xap приносить українським блогам більше, ніж Sape? Про переваги біржі лінків Xap та просте пояснення, чому дана система більше орієнтована на якісні блоги і здатна генерувати доволі відчутний прибуток.
- Сага про реферальні посилання: Питання етики. Зі статті ви дізнаєтесь, що таке реферальні посилання і яким чином вони працюють?
- Сага про реферальні посилання 2: Чому краще працювати відкрито? Продовження теми реферальних посилань. Міркування про те, чи повинні реферальні посилання бути явними, чи навпаки – прихованими.
- Про PROплачені пости (3 підходи до монетизації)! На яких блогах доречно розташовувати платні записи і наскільки це «правильно».
- Просування через біржі статей – to be or not to be? Опис ще одного методу монетизації – через біржі статей.
- Двосторонні платформи: Заробляємо щоб потратити! Опис сервісу прямого (без будь-якого коду) продажу та купівлі посилань із записів у блозі.
Інші статті та ресурси про монетизацію
- Монетизація блога – чудовий ресурс Миколи Костиняна, в якому обрано абсолютно неймовірний ракурс погляду на цю сферу. Іноді цинічний, а іноді – доволі іронічний автор розмірковує про те, як же робляться (і не робляться) гроші в інтернеті. Але методологічних статей тут також більше, ніж достатньо!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)