Попри постійну, майже тотальну нестачу часу на будь-що, не написати про конкурс українських блогів Best Ukrainian Blog Awards 2009 я просто не міг. Думаю, переважна більшість українських блогерів вже чули про цей конкурс і беруть в ньому участь. Але, якщо раптом хтось ще не знає – мерщій читаємо правила і долучаємося. Часу фактично не залишилося – через чотири дні реєстрація та голосування закінчаться.
Я не буду вдаватися у загальні деталі конкурсу, оскільки про них можна прочитати на офіційному сайті Медіакемпу. Скажу лишень, що на моє глибоке переконання, такі конкурси надзвичайно потрібні українській блогосфері. І виграють від участі в ньому не лише ті блогери, які безпосередньо посядуть перші місця у своїх категоріях, але всі без винятку учасники і українська блогосфера в цілому. Адже конкурс спрямований в першу чергу на популяризацію українських блогів. І особисто я не бачу іншого шляху до розвитку цієї сфери, ніж через проактивні дії – в тому числі й проведення подібних конкурсів.
Оскільки я маю певне відношення до організації Медіакемпу, в рамках якого проходитиме конкурс українських блогів BUBA, то хотілося б відповісти на кілька запитань, які постійно постають то в коментарях, то у твіттері, а то приходять на пошту.
Які блоги можуть брати участь у BUBA?
Хоча у правилах конкурсу є очевидна і доволі однозначна відповідь на це запитання, все рівно постійно то там то тут я натрапляю на запитання: „А чому в конкурсі так багато блогів російською мовою? Це ж суперечить правилам!”
Відповідь тут проста: „Ні, не суперечить!”
Звісно, це не означає, що будь-який російськомовний блог може взяти участь у конкурсі. Все-таки БУБА – це конкурс українських блогів. Але першочерговим (і як на мене – дуже і дуже правильним) критерієм українськості – є не мова, і не місце проживання автора, а в першу чергу аудиторія блога. Тобто, якщо більше 50% відвідувачів блога приходить з України – то нехай це буде хоч китайська мова – блог вважатиметься українським. Ми ж орієнтуємося на читача, правильно?
Проте, оскільки в конкурсі, на жаль, не завжди можна чітко визначити аудиторію блога – було введено три прості умови. Виконання БУДЬ-ЯКОЇ ОДНІЄЇ з них означає, що блог може брати участь у конкурсі:
- тематика блога стосується України (наприклад, у блозі йдеться про українську політику, українських зірок, український бізнес тощо);
- переважна кількість відвідувачів блога – українці;
- блог ведеться українською мовою.
Тобто, російськомовний блог, який пише про українську політику підходить під умови. Російськомовний блог, який пише про китайських тушканчиків, але при цьому його читають переважно українці – також підходить під умови. Україномовний блог, який пише про польоти на марс і його читають виключно зімбабвійці – також має право брати участь у конкурсі (інше питання, чи існують такі блоги).
Які обмеження щодо голосування?
Тут все просто: оскільки минулого року організатори стали свідками багатократного накручування голосів, коли деякі особливо підприємливі блогери реєстрували по 20 електронних скриньок, щоб мати змогу проголосувати з одного комп’ютера – було вирішено ввести жорстке обмеження по IP. Так що тепер діє просте правило: один IP – один голос.
Звісно, найжадібніші до перемоги учасники і тут зможуть поступити нечесно, спробувавши проголосувати з різних IP (об’їздивши кілька десятків комп’ютерних клубів, наприклад). Але від таких накруток ніхто не застрахований, а здійснювати маніпуляції в даних умовах все-таки набагато складніше.
Звісно, такі правила дещо ускладнюють голосування для блогів, які читають в офісах, де всі комп’ютери „висять” на одному IP. Але й тут проблема вирішується, оскільки при сучасній розповсюдженості інтернету, для жодного співробітника, який хоче вас підтримати, не буде особливою проблемою проголосувати з дому, чи з того ж комп’ютерного клубу, зрештою.
Мій блог загубився серед безлічі інших подібних. Хто ж за мене проголосує?
Хто є основним прихильником і що взагалі є свідченням якості та успішності вашого блога? Та звісна річ – його читачі. Розраховувати, що незнайомі люди уважно переглядатимуть всі подані на конкурс заявки – справа марна. Я знаю тільки одну таку людину і його поведінка десь межує з геройством.
Тому чи не єдиний цілком логічний спосіб отримати заслужені голоси – розповісти про конкурс своїм читачам. Якщо вони вважають, що ваш ресурс заслуговує на перемогу, то обов’язково проголосують. Для цього у розділі БУБИ навіть створено спеціальну сторінку з промо-банерами, які можна вішати на сайт для того, щоб заохочувати голосування.
Сподіваюся, мені вдалося відповісти на основні запитання, пов’язані з конкурсом українських блогів. Якщо щось до сих пір залишилося незрозумілим – не соромтеся запитувати у коментарях. І звісно ж, бажаю успіху всім українським блогерам. Вірю в те, що цей конкурс (який, між іншим, проводиться вже вдруге) зможе виконати свою місію і українська блогосфера стане ще кращою!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)