Добігає свого закінчення голосування за доповіді подані користувачами сайту MediaCamp Kyiv 2009. Вже у понеділок буде формуватися остаточна програма конференції. Тому, поки ще не пізно, мені хотілося б поділитися деякими власними вподобаннями і, можливо, якось вплинути на їх долю (потрапляння у програму медіакемпу).
Отже, якщо ви плануєте взяти участь у конференції, то можливо вам, як і мені, буде цікаво послухати наступні доповіді (УВАГА: для голосування потрібно зареєструватися на сайті Медіакемпу):
- Як ефективно „вбити” соціальну медіа – Денис Довгополий обіцяє розповісти про типові помилки підприємців, які знову і знову намагаються втілити успішний проект з користувацьким контентом. Сам доповідач – людина, яка проводить в Україні день інвестора і дуже добре знається у цій сфері – викликає надзвичайно великий інтерес. На жаль, на разі, за доповідь всього 13 голосів. Тому закликаю підтримувати!
- Чому в Україні катма професійних тематичних блогів? Ризики і загрози, що очікують на блог-видавців. Ще одна особа, відома в колах українських блогерів. Не буде перебільшенням сказати, що Максон Пуговський стояв біля витоків тематичного блогінгу в Україні, а його Блогобіг був першим блогом, який аналізував новинки української блогосфери. Думаю, всі читачі мого блогу повинні підтримати цю презентацію.
- Стан української блогосфери-2009, як не пропустити головне. Ну як же може обійтися Медіакемп без традиційного на подібних заходах виступу Яндекса про стан української блогосфери. Знову таки – мастхев на події! Голосуємо.
- Як нові медіа трансформують суспільство. А це виступ одного з ідейних натхненників та учасників команди Медіакемпу, Ярослава Ажнюка. Про речі, які його цікавлять, Ярослав розповідає надзвичайно натхненно і захопливо. Ні за що не пропущу цю доповідь. Думаю, вам також сподобається (якщо набере достатню кількість голосів, звісно, в чому я не сумніваюся).
- Журналіст онлайнових та друкованих ЗМІ: конфлікт жанрів. Нік доповідача мені ні про що не говорить, але тема поставлена дуже цікаво і провокаційно. Хотілося б послухати про що говоритиметься. Тим більше, що й дійсно останнім часом онлайн розвивається дуже швидко, а друковані ЗМІ і онлайн – це все-таки різні речі.
За підтримки:
Павлово-посадские платки и шали – вещь, которая пригодится не только блоггеру.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)