Переконаний, що деяким читачам „Української блогосфери” вже доводилося зустрічатися з феноменом скандинавських аукціонів раніше (навіть якщо вони не здогадувалися про його назву). Сьогодні цей тип напівазартної розваги стає все більш популярним і в Україні.
Скандинавський аукціон – це веб-платформа, на якій адміністрація виставляє різноманітні лоти (переважно техніку) за рекордно низькою ціною. Мобільний телефон за 1 гривню чи сучасний нетбук за 10 гривень – не рідкість. Суть же аукціону полягає в тому, що за право зробити ставку користувачі платять гроші. Кожна ставка підвищує вартість товару на фіксовано низьку суму (наприклад – 2 копійки) і при цьому продовжує тривалість аукціону на певний час (наприклад – 30 секунд). Як і у будь-якому іншому аукціоні, виграє той, хто зробив останню ставку.
Переліком порад щодо стратегії гри на скандинавських аукціонах (серед яких виявилося кілька цілком несподіваних для мене відкриттів) ділиться керівник відділу інтернет-проектів ООО „Премо-груп” Павло Альтман, який керує новим торгівельно-розважальним порталом Mozgo.ua. Не важко здогадатися, що цей портал працює саме за принципом скандинавського аукціону.
Яким же чином щасливі власники телефонів Nokia 5800 (був проданий за 5 гривень) та стереосистеми (1,3 гривні) змогли досягнути такого результату? Банальне везіння, скажете ви? Як виявляється, тут також є свої принципи та хитрощі.
Стратегія гри на скандинавському аукціоні
Перш за все, потрібно розуміти, що ймовірність зекономити 99% на товарі, який вас цікавить, дуже й дуже низька. Набагато більший шанс придбати лот за 70-80% його реальної вартості. Не варто забувати і про те, що охочих виграти окрім вас знайдеться чимало. Тому, якщо ви плануєте змагатися серйозно – варто відразу запастися достатньою кількістю ставок незалежно від стратегії гри. При цьому, бажано ставитися до аукціону саме як до гри, в якій ви платите не стільки за товар, який можете здобути, скільки за азарт, який здобуваєте в процесі. Якщо ви сповідуєте інший підхід – то маєте ризик бути жорстоко розчарованими після закінчення аукціону, коли товар все-таки дістанеться не вам.
Стратегії також приділяється чимала увага. По-перше, багато хто використовує систему, схожу на покер. У випадку, якщо ви належите до розряду типових представників цільової аудиторії (а це раціональні люди, які хочуть весело і з азартом купити товар, який їх цікавить), то варто звернути увагу на те, хто і як ставить і якої дотримується тактики.
Наприклад, багато хто притримує ставки під час старту розиграшу дорогих товарів, сподіваючись на те, що їх суперники розпочнуть боротьбу і з самого початку віддадуть значну частину своїх ставок. Але, на тому ж Mozgo.ua за останній тиждень було кілька випадків, коли лоти вигравалися за рахунок бонусних ставок (які користувач отримує безкоштовно під час реєстрації). Всі очікували, що ставитиме хтось інший – як наслідок, виграв той, хто не побоявся зробити ставку на перших хвилинах.
Втім, як стверджують власники таких ресурсів (і це також виявилося для мене приємним відкриттям) – все-таки подібні аукціони – це не рулетка, після якої часто залишаються без копійки в кишені. Багато аукціонів (в тому числі й український Mozgo) сповідують принцип „компенсації”. А це означає, що якщо кількість ваших ставок за лот досягнула рівня його реальної вартості в Інтернет-магазині, то товар ви отримуєте гарантовано.
Тому, якщо ви вирішили купити техніку, але при цьому не проти отримати левову частку задоволення та азарту – тоді скандинавські аукціони є чудовим вибором – вдасться весело провести час та серйозно зекономити.
Огляд розміщено на правах реклами
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)