• http://dyak.com.ua Dyak

    Повністю погоджуюсь зі всіма тезами, але хочу висловити думку, яка мабуть пояснить трішки ситуацію.

    Я працюю у великій софтверній канторі, і навіть тут купують чщось через інтернет, відсотків 20 людей, не більше, більшість просто боїться з тим звязуватись. Інфу шукають 99%, я не бачив прибиральниць за компами ))).

    І якщо так добре розібратись, то ситуація з користувачами інтернету ще гірша. Тобто на мою думку, товари через інтернет купують відсотків 10, а то і меньше українських користувачів інтернету.

    Тепер з точки зору позиції продавця. Біьшість “бізнесменів”, які навчені 90тими роками, коли вірити нікому не можнна і т.д., занадто зайняті щоб самі зрозуміти доцільність вкладень в інтернет.А в короткотерміновій перспективі, ті вкладення не виглядають привабливими. Допустимо щоб для якогось магазину зробити інтернет версію, та щей підтримувати асортимент ап ту дейт, потрібно трохи попотіти, а віддача буде не велика. Тим більше ціни в нього в нет магазині будуть такі самі як в офлайн магазині.

    Мені також все простіше купувати через нет. але як правило я купую лише ті речі які є недоступні на локальному офлайн ринку, а все інше на локальному ринку я можу купити дешевше, ніж в будь якому інет магазині (це як правило, є винятки).

    Тобто як на мене та аудиторія яка б зараз могла принести прибуток, занадто мала, адже для більшості інтернет, це вконтакт, парнуха, однокласнікі, торенти, кореспондент. Але вони не розуміють, що починати треба було ще вчора, щоб бути лідером, коли аудиторія стане зрілою.

    Подивіться на більшість успішних офлайн компаній, більшість починали в середині 90-тих. Так ось для українського інтернету середина 90-тих була роки 2 тому. зараз ми вже наближаємось до міленіуму.

  • http://gurucms.com.ua my3uka

    в дечому згоден …… не сижу в контактах і навіть ні разу там не думав зарегетись….
    П.С. покупки через інтернет робив, але дуже мало….

  • http://psiho.te.ua mr.psiho

    Згідний!
    Хоча ще навіть рік тому я б піддав сумніву все вищесказане, скидаючи все на “нерозвинутих” споживачів (хе, а сам то який?)) ). Але тепер маю досвід – був ініціатором створення такого собі блогу фірми, де працював. Офіційного, звісно. Ну.. блог – не блог, але діюча форма контактів була. То ж я чудово пам”ятаю, що запитували і цікавились купівлею обладнанням фірми достатня кількість клієнтів, що можна було б “відбити” створення 2 повноцінних нет-магазинів + штатного програміста і ще й, ясна річ, лишилось би. Але нікому до того діла не було. Натомість викидали шалені суми на рекламу в газетах в три примірники..

  • http://my.ukrweb.info podarok

    чесно кажучи – не дуже впізнаю стиль Ярослава в тексті статті…

  • http://ace.kiev.ua/ Ace

    А цифры какой исследовательской компании были озвучены?

  • http://my.ukrweb.info podarok

    2Dyak

    Тим більше ціни в нього в нет магазині будуть такі самі як в офлайн магазині.

    в інет магазині ціни можуть бути нижчими… Бо відсутня як мінімум оренда за приміщення…

  • http://dyak.com.ua Dyak

    2Podarok, я мав на увазі, якщо нет магазин є доповненням офлайн магазину.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Dyak, саме про це я й говорю: поки-що для власника бізнесу середньої руки, якому під 60 років і який звик вести бізнес традиційно, відкриття інтернет-представництва виглядає не надто фінансово вигідним. Як наслідок – вони просто втрачають аудиторію. Бо якщо не йдеться про товари першого вжитку, які зазвичай купуються у найближчій до під’їзду крамничці (хліб, молоко, яйця…), то деякі клієнти (я наприклад) їх просто ніколи не знайдуть. Вже зараз я у 90% купую техніку через інтернет (не обов”язково саме через інтернет-магазин, але завжди – з використанням інтернету). Таким чином бізнеси, які забувають про інтернет, просто відрізають від себе цю частку аудиторії. І нехай зараз вона нікчемно мала (10% чи ще менше) – але в майбутньому, безперечно, буде зростати.

    Порівняння із офлайн-компаніями у 90-их сподобалося.

    podarok, це добре, чи погано?

    Ace, якщо ви про статистику користувачів українського інтернету, то дослідження проводилося в офлайні шляхом опитування (рахувалися саме люди, а не комп’ютери). Проводила дослідження компанія TNS Ukraine.

  • http://maque.org.ua maque

    Пост дуже “аґресивний” :-) та переконливий.

    Часто спілкуюсь з іноземцями. У них фактично все можне купити онлайн. Ми дійдемо до того самого. Без сумнівів. Це лише справа часу.

  • http://www.deep.com.ua Natalya

    абсолютно згідна із тезами поста: якщо не почати зараз, то завтра ми будемо заледве встигати за тими, що почали вчора.

    можливо, вартувало б вибрати трішки інший підхід у поясненні: якщо 60-річний директор не хоче вкладати в Інтернет, то у нього обов”язково є чадо, якому це можна пояснити набагато легше. можливо, просто не варто гаяти стільки часу на переконання того старшого покоління, яке боїться, бо не розуміє. хоча, будь-яка ситуація буде виглядати “палкою з двома кінцями” – бо так у нас зараз ведеться.

  • http://webin.com.ua/ Дмитро

    Ет, Ярославе, зараз вернуся з аптеки, і -так всиплю!- (закреслено) зробимо роботу над помилками. Це ж неможливо! – “одиноким юзером”… “Здраствуй, папа!” Самотнім користувачем або відвідувачем. Ех, маладьож…

  • http://www.fogol.net/theme/ The Lex

    Ярославе, побудувати хоч трохи об’єктивне дослідження на “зараз _я_ у 90% …” не вийде. Хоча б тому, що результом опитування “чи користуєтеся ві інтернетом?”, проведеного у інтернеті, буде – хто вгадає!? :) Так, 100 відсотків! Те, що робиш _ти_ – живучи у Києві і у інтернеті – насправді ніяк не стосується тих самих “90%”, для яких варто робити _бізнес_.

    Можу зайти з іншого боку. Якщо зараз “60-річні бізнес-дідугани втрачають переваги!” – то де черга 30-40-річних “бізнесменів нової хвилі”? Адже ящо переваги такі очевидні – чого ми тут сидимо!? Ну мо бігти займати вільні ніші! Чи може вони вже зайняті? Чи взагалі вони насправді є “у 90%” без “_я_”?

    Кумедна стаття. Особливо як зауважити, що навіть у наведеному прикладі “як я купую мобільний телефон” присутній оффлайн-магазин як повноцінний ланцюжок процессу придбання. І перевагою “чистих” інтернет-магазинів, без “оффлайну”, вважається тільки відсутність необхідності витрачатися на той самий “оффлайн”. Як же на нього не витрачатися, коли розірветься ланцюжок дій усіх (!) потенційних клієнтів, більшість з яких (!) насправді “інтернетом” вважають сайт “однокласснікі.ру”?

    Доречі, хто знає, чому саме “з іноземцями. У них фактично все можне купити онлайн.”? Особливо на прикладі США. І чому саме “Ми _не_ дійдемо до того самого. Без сумнівів.”? І чому саме це справа _не_ лише часу і то навіть час тут працює скоріше проти.

    А “ЯКЩО ВАС НЕМАЄ В ІНТЕРНЕТІ – ТО ВАС НЕМАЄ!” – це чудове гасло! Дозвольте представити вам, дітками інтернету, справжнє життя:
    http://community.livejournal.com/ru_memory

    Вони є у ІНТЕРНЕТІ…
    От така …, малята.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Дмитро, тепер у мене є власний коректор :) За “самотніх”, дякую.

    The Lex, ок.

  • http://konyk.org.ua Тарас

    Перед тим, як щось купити, я почитаю відшуки в інтернеті про товар, порівняю ціни різних магазинів, фірм.
    Але в інтернеті не купую техніку.
    Якщо потім захочеш (будуть якісь проблеми) повернути чи обміняти товар, то будуть проблемки. Особливо, якщо офіс інтернет-магазину не в твоєму місті


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.