Читаючи думки класиків бізнес-літератури, я неодноразово стикався з твердженням, що сприйняття продукту його споживачами може відрізнятися від того, що вкладав у нього розробник. І якщо припустити, що „Українська блогосфера” – це продукт, а його читачі – це споживачі, то мені дуже хотілося б дізнатися що ви думаєте про нього.
За два роки існування „Української блогосфери” (ювілей був всього кілька днів назад) я виробив для себе більш-менш сформовану ідею та ціль цього блога. Навіть згадував про неї кілька разів, зокрема, у статті „Ведете блог? А навіщо?” Втім, якщо вірити класикам, моє сприйняття і бачення цілі може зовсім не співпадати з баченням читачів. І в цьому я ще раз переконався, розмовляючи якось з головним редактором AIN (тоді ще редактором ITC) Артуром Оруджалієвим. Він запитав: „А чим концептуально „Українська блогосфера” відрізняється від, скажімо „Блогорідера”?
Хочете почути відповідь на це запитання?
Обов’язково почуєте! Але не від мене!
Отже, чим концептуально „Українська блогосфера” відрізняється від будь-якого іншого блога спорідненої тематики? Що ви очікуєте побачити і прочитати, коли заходите на цей блог і чого, навпаки, точно не очікуєте тут зустріти? Який тип матеріалів подобається вам найбільше, а який, на вашу думку „нецікавий” або „не вписується у формат”?
Я буду вдячний кожному, хто не пошкодує кількох хвилин свого часу і дасть відповіді на ці запитання, або просто поділиться своїми думками щодо „Української блогосфери”. Якщо коментарів буде достатньо і вони будуть цікавими, то я спробую підвести підсумок у вигляді окремого поста і більш детально розкрию свої ідеї щодо цього блога. За одне перевіримо, чи співпадає моє бачення даного ресурсу із вашим. Ну а ви дізнаєтесь, чого чекати від „Української блогосфери” у майбутньому.
За підтримки:
Понадобился сертификат соответствия укрсепро? Узнайте о нем больше!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)