• Pingback: Соціальний розвиток груп на прикладі блогінгу | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2010-03-31 | drupal | 721 | uk()

  • Twitter зручно читати на портативних пристроях, також він зручний для анонсів (така собі дошка оголошень). Twitter, як і соцмережі, наповнений великою масою інформаційного шуму. Усе це орієнтовано на рекламу. Наразі використовую його лише для анонсування публікацій на своєму блозі й не бачу сенсу там сидіти.
    Соцмережі і твіттери – тенденційні явища.
    А блог – це повноцінний веб-сайт, який можна перетворити на хороший інформаційний ресурс, такий як “Українська блогосфера” =)

  • По моєму твіттер уже давно у масах. Знаю лише невеличку групу людей, яка користується інтернетом та не користується твіттером. Зараз велика кількість корпоративних твіттерян, створюються твіттер аккаунти великих компаній.. Все це маркетинг та рекламні ходи для збільшення популярності своєї продукції чи послуг..

  • Мені теж так здається. Так що якщо ти правий,то, з одного боку – ура, панове, сірого неадеквату в блогосфері поменшає. З іншого – це значить менше трафіку – отже, більше проблем при монетизації блогу через рекламу.

  • Akhe, Твіттер ще далеко не масовий! В україні кілька мільйонів (точну цифру не памятаю, тому не кажу щоб не помилитись) користувачів інтернету, натомість користувачів твіттера недавно перевалило за 30 ТИСЯЧ! Різниця на порядки! Тому поки про масовість тяжко говорити, хоча ситуація може змінитись – те що він швидко розвивається – факт!

  • Так, Твіттер рухається в бік масовості. Достатньо простий сервіс, що невпинно набирає обертів. Втім, масовість не означає, що цей продукт потрібен кожному. Мій брат фанатіє від Твіттера, а я так і не знайшов для нього практичного застосування… Кожному своє.

  • Хороше спостереження! Для мене найяскравішим прикладом такої “глобалізації” чи “поширення в маси” залишається комунізм часів СРСР. Маркс, Енгельс, Ленін – це такі-собі гіки, які надали поштовх тенденції. На щастя, перехід комунізму до нових “профі” у сучасному світі дещо обмежений.

  • CNews: Twitter используют только 7% жителей США
    http://internet.cnews.ru/news/line/index.shtml?2010/04/30/389180

    Згідно нового дослідження Edison Research та Arbitron Internet & Multimedia Study, сервіс мікроблогів
    Twitter за відомістю (як перекласти “узнаваемость”?) свого бренду вже зрівнявся з найбільшою соціальною мережею Facebook.

    Якщо у 2008 р. відомість бренду Twitter у США складала всього 5%, то тепер – вже 87%. Такий самий показник відомості і у бренду Facebook.

    При цьому насправді використовують Twitter усього 7% американців, тоді як профілі на Facebook мають 41% жителів цієї країни.

  • Фейсбук все ж таки бiльш популярний, там функцiоналу бiльше ж…..

  • (як перекласти “узнаваемость”?)
    Мабуть, упізна́ваність


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.