Спонсор запису:
Очень просто сдать анализы в Киеве
Якось, пишучи черговий пост до блога, я зловив себе на думці, що намагаюся штучно збільшити його розмір. Звісно, це відбувається певною мірою підсвідомо. Але замість того, щоб концентровано і стисло донести до читача основну думку, я намагаюся то там то тут втиснути красиве слівце; вставити додаткове порівняння; додати епітет; присмачити метафорою тощо.
Вочевидь, бажання зробити пост у блог довшим – це риса, яка дісталася українським (і не тільки) блогерам у спадок від вітчизняної освіти. У школах, ліцеях, інститутах, університетах від нас вимагали кількості! Професорам було начхати, що ви можете вмістити свій диплом на 5-ти сторінках 14-им кеглем, вони вимагали від вас „від 60 до 80 сторінок”. Ось і доводилося перетворювати 5 сторінок на 80, додаючи у концентрат ідеї словесну воду. Багато-багато води.
Те саме стосувалося контрольних робіт, творів, рефератів, курсових та багатьох інших, пов’язаних із текстом. Жоден викладач не прийняв би реферат на два абзаци.
На жаль, давня шкільна звичка: „на 3 речення змісту 10 речень води” – сьогодні перекочовує в інтернет. Принаймні, я з цим стикаюся не лише у своїх блогах (з чим намагаюся боротися).
На відміну від реферативно-дипломного підходу, читачі блогів передусім цінують лаконічність. Звісно, це не означає, що будь-який матеріал в інтернеті конче повинен вкладатися у 3 абзаци, але це означає, що автор повинен прагнути висловити всю повноту своєї думки використавши при цьому якнайменшу кількість слів. Можна навіть вдатися до практики скорочення, коли вже готовий текст перечитується після його написання і звідти викидаються всі зайві абзаци/речення/слова.
Переваги такого підходу до написання очевидні:
- Ви не будете марнувати час свого відвідувача. Кожна хвилина і секунда, проведена із вашим текстом, йтиме останньому на користь. Адже він не буде змушений читати зайвого.
- Сама стаття стане куди цікавішою. Як у захопливому романі, де події розвиваються із шаленою динамічністю і стислістю, концентрована наповненість важливим змістом не дасть читачеві змоги відірватися від статті і триматиме його від першого і до останнього слова.
- Статтю будуть рідше „відкладати на потім”. Банальний вибір прочитати статтю чи „відкласти на потім” часто залежить від чисто візуального враження від неї. Якщо читач бачить перед собою 5 сторінок „монолітного тексту”, то навіть при зацікавленні темою, він може банально не знайти пів-години на її „осилення”. Коротка ж стаття буде прочитана з куди більшою ймовірністю.
Намагайтеся концентруватися на ідеях, а не на словах і спробуйте доносити до читача лише найважливіше. Таким чином можна не лише навчитися писати коротше, але й стати куди цікавішим для свого читача.
За підтримки:
Лучшие lcd телевизоры помогут вам расслабиться после тяжелого рабочего дня.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Смачненьке 2.0 » Seogle ()
Pingback:Корисні поради авторам в Інтернеті | Боживу ()