Думаю, сьогодні, в епоху твіттера та інших сервісів мікроблогінгу, нікому не потрібно пояснювати, навіщо скорочувати довжину URL публікації в блозі. Наразі існує безліч різноманітних сервісів, які допоможуть зменшити довжину посилання. Втім, такі сервіси мають не лише плюси (можливість перегляду статистики за твітами та ін.), але й доволі суттєві мінуси.
Одним з основних мінусів є те, що посилання перестають асоціюватися з вашим сайтом. Окрім того, далеко не всякий користувач готовий перейти за замаскованим посиланням, не будучи до кінця впевненим, куди воно веде. Адже сервісом скорочення посилань цілком може користуватися хакер чи інтернет-шахрай.
На щастя, розробники вордпресу, самі того не підозрюючи (а можливо – і підозрюючи, хто їх знає) заклали у свою CMS можливість для скорочення посилань на вже опубліковані статті.
Як це зробити?
Все дуже просто. Кожна публікація блога має свій власний ідентифікаційний номер. Наприклад, ідентифікаційним номером моєї статті: http://blogosphere.com.ua/2010/09/01/how-to-win-the-blogger-authority/ є 1661. Тобто те саме посилання можна записати, використовуючи структуру http://blogosphere.com.ua/?p=1661 Це і є коротке посилання!
Інакше кажучи, короткий URL кожної вашої публікації виглядає так:
yourdomain.com/?p=POST_ID
Залишається невеличка дрібниця – вам необхідно знати ID запису для того, щоб конвертувати довгі записи у короткі. Найпростіший спосіб дізнатися ID – зайти в розділ публікацій у вашій адмінці, вибрати статтю, яка вас цікавить, і перейти в режим редагування цієї статті. При цьому у адресному рядку ви побачите щось таке:

Виділений червоною рамкою фрагмент тексту – це і є номер (ID) вашої публікації, який тепер можна підставляти у наведену вище структуру коротких посилань.
Де це можна використати?
Такі посилання можуть бути надзвичайно актуальними для твіттера, оскільки він чудово і швидко індексується. А це значить, що при ретвітах люди будуть посилатися на ваш ресурс, а не на ресурс стороннього сервісу! Непоганий плюс для просування та підвищення SEO-показників.
Варто відзначити також, що при переході за посиланнями виду yourdomain.com/?p=POST_ID, ваші читачі автоматично потраплятимуть на URL постійного посилання. Тобто спрацьовуватиме редирект, і в кінцевому результаті користувач бачитиме у адресному рядку не незрозумілі для нього цифри, а цілком читабельне текстове посилання.
Насамкінець, потрібно пам’ятати, якщо при створенні блога ви не налаштували відображення постійних посилань, то структура посилань з post_ID використовується у WordPress за замовчуванням. Тому ніяких зайвих рухів вам не потрібно. Втім, для кращого SEO-ефекту, а також зрозумілості лінків, все-таки рекомендується налаштувати постійні посилання.
За підтримки:
Мечтаете о собственном представительстве в Интернете? Разработка сайтов Inweb – это именно то, что вам нужно!
Для успешных людей модная одежда не прихоть, а необходимость!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)