Навіть люди, які давно і успішно працюють у різних сферах бізнесу, а часто – є власниками великих корпорацій, вдаються до блогінгу. Легко зрозуміти, навіщо це школяреві або студенту першого курсу, який таким чином реалізується. Можна зрозуміти, навіщо це письменнику або журналісту, який таким чином підвищує свою авторську майстерність. Але набагато складніше усвідомити, звідки у людини, яка веде успішний бізнес і витрачає на роботу по 12-16 годин на добу, залишається час на ведення блога. А головне – наскільки важливим і „цінним” повинен бути блог для людини, щоб після насиченого подіями виснажливого робочого дня сісти за написання статті замість того, щоб поспати чи хоча б розслабитися у джакузі.
Відповідь на це запитання дають засновник Squidoo.com, відомий автор, блогер та промовець Сет Годін (Seth Godin) та відомий теоретик менеджменту, популярний автор численних бізнес-бестселлерів Том Пітерс (Tom Peters) у короткому відео (уривок з конференції).
Ось як говорить Том Пітерс про блоги: „Мій перший пост був опублікований у серпні 2004-го року. Жодна річ за останні 15 років не була більш важливою для мого професійного зростання, ніж блогінг. Це змінило моє життя, це змінило моє сприйняття світу, це змінило моє інтелектуальне середовище, це змінило моє емоційне середовище. Я можу з впевненістю сказати, що це найкращий маркетинговий інструмент, який мені доводилося бачити. І він абсолютно безкоштовний!”
Коли дивишся це відео, починаєш розуміти, чому успішні підприємці, власники та топ-менеджери ведуть блоги. Сет Годін розповідає про цей інструмент саме через призму бізнесу, пояснюючи, якими якостями повинен володіти лідер, щоб його блог був цікавий. Дуже раджу подивитися відео всім, хто відчуває, що блог міг би стати потужним рушієм їхньої професійної кар’єри. Або хто вже замислювався про створення блога, але поки-що не до кінця розуміє, яким повинен бути блог людини бізнесу.
„Блог – це те, що ви робите заради себе, – стверджує Сет Годін. – По-суті ви спонукаєте себе стати частиною комунікації, частиною розмови, яка може вестися навколо вашого бізнесу, ваших професійних вподобань, ваших рішень. Але вона завжди буде „вашою”, навіть якщо спершу у ній братиме участь зовсім невелика кількість людей”.
Сподіваюся, перегляд відео наштовхнув вас на цікаві думки, які ви вже прагнете впровадити у своєму бізнесі чи блозі.
За підтримки:
Хотите превратить Новый Год в настоящий праздник для детей. Тогда вам стоит купить костюм деда мороза и перевоплотиться в сказочного доброго деда!
Если вам нужна регистрация оффшорной компании – обращайтесь на сайт CampioGroup.com!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)