Автор фотографії:
За рівнем „часових інвестицій” статті можна умовно поділити на кілька типів. Найпростіші з них пишуться на одному диханні. Іноді для написання такої статті не потрібно навіть планувати спеціального часу: прийшла думка – ви втілили її на папері. Основний парадокс полягає в тому, що саме такі статті часто виявляються найбільш коментованими та спонукають до гарячої дискусії.
В моїй внутрішній класифікації ці статті мають умовне позначення стаття-коментар, тому що народжуються вони, як коментар на мою або чиюсь ідею, думку чи судження, яке я міг почути, вигадати чи просто випадково зустріти в інтернеті (що трапляється найчастіше). Якщо ви активний учасник різноманітних форумів, спільнот та блогів – тоді вам безперечно знайоме відчуття легкості коментування, коли коментарі до найцікавіших дискусій пишуться наче „самі собою”. А деякі з них цілком заслуговують на окреме існування у вигляді повноцінної статті.
Як ви вже здогадалися, такі статті не вимагають від автора багато часу – в деяких випадках достатньо 5-10 хвилин для того, щоб оформити свою думку та запостити її у блог.
„Опорні” матеріали
Втім, якісний тематичний блог практично ніколи не складається виключно зі статей-коментарів. В залежності від тематики він може містити навчальні матеріали, аналітичні публікації, методологічні статті тощо. Саме такі матеріали з часом обростають посиланнями та коментарями, перетворюючись на основу вашого ресурсу, чи, говорячи анатомічною мовою – формуючи його „скелет”.
„Опорні” методологічні матеріали на блозі – є своєрідним фундаментом. Вони укріплюють блог, роблять його більш стійким та надійним. Саме такі статті продовжують приваблювати трафік та „link juice” навіть через тривалий час після їх публікації. І, безперечно, саме вони найчастіше виявляються місцем „входження” нових читачів (потенційних постійних відвідувачів) на ваш блог.
На „Українській блогосфері” такими опорними матеріалами є частина статей із рубрики „Як створити блог” та деякі інші публікації, в яких детально описано роботу певного інструмента, проаналізовано важливі для блогосфери явища чи наведено покрокові інструкції. Одна з останніх статей, яка, сподіваюся, стане опорним матеріалом на „Українській блогосфері” – це детальний посібник зі створення скрінкастів.
Думаю, зайвим буде пояснювати, що написання такої статті вимагає куди більше часу, ніж ті 5-10 хвилин, які ми витрачаємо на написання статті-коментаря. Наприклад, у випадку з посібником зі створення скрінкастів на сам процес написання статті було витрачено 2 години. Паралельно із написанням статті, я також здійснював всі кроки, описані в ній, щоб мати змогу зробити необхідні скріншоти.
Втім, перш ніж взятися за написання, я кілька днів активно працював з програмою Camtasia Studio, знімаючи скрінкаст для свого блога про Flash, PHP та веб-програмування, а також тестував різні формати відео для завантаження на YouTube, щоб знайти найоптимальніший варіант.
І навіть після публікації я кілька разів повертався до статті, виправляючи дрібні огріхи та додаючи деякі нові факти, про які я дізнався пізніше. Наприклад, інформація про те, як вставляти HD-відео у блог, з’явилася лише через два дні після публікації матеріалу.
Тож, як бачите, блог далеко не завжди є „маловитратним” та „невимогливим”. Якщо ви хочете розвивати якісний ресурс, а не лише публікувати свої думки час від часу, тоді будьте готовими до написання „опорних” аналітичних чи методологічних матеріалів. Повірте, читачі будуть вдячні вам за цікаві статті!
Какой блогер не мечтает купить зеркальный фотоаппарат, чтобы самостоятельно создавать красивые фото для своего ресурса?
Если вы решили подыскать хорошую работу, тогда вас несоменно заинтересуют вакансии на сайте Slando.
Обслуживание лифтов с гарантией. Наладка лифтов и установка в Киеве.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)