• http://ukietalks.com/Blog Станіслав

    100 відвідувачів з цільової аудиторії набагато більше ніж 10000 відвідувачів, які ніколи не скористаються твоїми порадами, не скористаються рекламованими товарами, не прорекламують тебе і не збільшать твій сегмент ринку. Це ази сучасного маркетингу, якщо трафік не здатний принести ніякої користі, то це не трафік, а шум. Також, якщо твій блог має 10-ть відвідувачів на місяць, але їх імена, скажімо, Пінчук, Ахмметов, Шустер, Тимошенко, Яценюк,.. то капіталізація цього блогу може бути найкращоою в країні.

  • http://wowkai.blogspot.com Vovkylaka

    цілком погоджуюсь з думкою автора.
    Ще, на мою думку, мабуть не один блогер зауважив, що інколи на нетематичні для блогу статті приходить з пошукових систем більше трафіку ніж на тематичні.
    Також згідний з тим що більшість українських блогерів ведуть блоги російською мовою… тому 100+ користувачів для українського блогу досить хороша цифра.
    Доречі, от для прикладу цифри відвідуваності інших українських блогів: http://top.topua.net/rating/13/76/1a.html або http://top.blog.net.ua/
    І ще мені самому цікаво чи є УАнеті ТЕМАТИЧНИЙ блог на українській мові з відвідуваністю 1000+ уніків. Хтось зустрічав?

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Чому ж немає? Наприклад ЗробиСам(А) чи Гучні Імена. Підозрюю, що Watcher також наближається, а можливо вже перевершив ці показники, але відкритої статистики відвідувачів по ньому я не знайшов. Може Макс Саваневський відкриє завісу :) Це лише ті, про які я знаю. І більш, ніж впевнений, що існують інші.

  • Василь

    Хочу сказати, що сайти метою яких, є навчити, дати пораду, допомогти, навчити правильно ходити в туалет і правильно пісяти, вже просто остогидли користувачеві інтернету. Далеко не всі хочуть в інтернеті щось вчити, чи якось розвиватися. 90% відсоткам користувачів, важко прочитати більше 10-ти речень тексту! Хочу донести таку думку: хватить вчити, починай творити. Одного разу, професор історії який проживає у місті Кременець тернопільської області, на екскурсії по визначним місцям у місті Кременець сказав, “розумна людина – вчиться усе життя, а інші вчать інших”. Я не скажу що 100% погодився з ним, але щосб в цирх словах таки є.

  • http://my.ukrweb.info podarok

    трафік…
    і нафіга воно вам?

  • http://podcaster.org.ua Efandy

    Істину глаголиш, але популярності цей підхід не набуде. Так мірятися пузами та іншими органами незручно :) От цифірка на фірбернері – це пацани поймуть. А якість… Невизначене поняття. Тут і діалектичний матеріалізм тобі підтягнуть з його переходом кількості в якість, щоби поспречатися.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Василь, треба запропонувати офіційному сайту WordPress прибрати всю документацію щодо їхнього продукту, ібо нєфіг вчити інших. Для закріплення пропоную також закрити всі школи…

    А от з тим, що “далеко не всі хочуть щось вчити в інтернеті, а 90% користувачів важко прочитати більше 10 речень” – згоден на 100%. So, what? Потрібно перетворити всі сайти з навчальною інформацією на фішкі та однокласнікі? Якщо керуватися цією логікою, то Галілей повинен був відмовитися від своєї ідеї, що це Земля крутиться навколо Сонця, а не навпаки, тому що так вважало 99% його сучасників.

    Efandy, глянути на лічильник завжди простіше, ніж проаналізувати якість аудиторії, так що, на жаль, ти правий.

    Якщо дивитися на це все з точки зору монетизації, то тут виникає ще один цікавий феномен: рекламодавці, які витрачають свої гроші в інтернеті, намагаючись досягнути максимальної віддачі на кожну витрачену гривню, з точки зору здорового глузду, повинні були б звертати увагу в першу чергу на ті сайти, де є Y цільової аудиторії, і реклама на яких коштує X грошей, а не на ті, де є Y*100 НЕцільової аудиторії, і реклама на яких коштує X*100 грошей. Тому що у першому випадку всі гроші будуть потрачені за призначенням, а у другому – значна їх частина вилетить у повітря. Втім, як показує практика, із зовсім дрібними ресурсами їм просто не цікаво працювати (занадто мале охоплення аудиторії). Тобто кількість аудиторії в будь-якому випадку повинна бути доволі значною, щоб зацікавити рекламодавця.

  • Вачиль

    Шановний jarofed! Кому той вордпресс потрібен? Вордпресс потрібен дуже малому відсоткові користувачів, це по перше, а по друге, половина з них і так вже знають як працювати з вордпрессом(а також вони знають англійську мову, і можуть читати оф. документацію на оф. сайті). Водрпрес це не тема навколо якої можна створити веб портал. Сама ідея це зробити, просто приречена і на твому блозі ця ідея вже себе вичерпала.
    Я не хочу нікого ображати, я сам ще поки не знаю про що писати на своєму блозі:)), просто хочу виразити свою думку.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Ваcиль, твоя точка зору якраз дуже добре зрозуміла. Але коли ти починаєш використовувати фрази на зразок: “сайти метою яких, є… навчити правильно ходити в туалет і правильно пісяти” – то не варто очікувати вдумливої адекватної відповіді. Адже сама ця фраза є не чим іншим, ніж прикладною риторикою, яка викликає відразу. Я не бачив жодного сайту, який би вчив ходити в туалет. Але порівняння навчальних сайтів про технології із “сайтами, які вчать ходити в туалет” робить неможливим серйозне ставлення до людини, яка його використовує.

    Ти задаєш питання: “Кому той вордпрес потрібен?” і відразу ж даєш на нього відповідь: “Вордпрес потрібен дуже малому відсоткові користувачів”. ОК! Це мене повністю влаштовує. Тим більше, що Вордпрес у попередньому коментарі був наведений лише для прикладу.

    Цитата: Водрпрес це не тема навколо якої можна створити веб портал. Сама ідея це зробити, просто приречена і на твому блозі ця ідея вже себе вичерпала.

    В якому страшному сні я говорив, що хочу створити веб-портал на тему Вордпресу?

  • http://podanenko.com podarok

    Якось коментарі пішли не в те русло…

    Нагадую…
    Обговорюються джерела трафіка для уаблога 8)))

    їх звісно що небагато… але ж пофлудити можна на предмет цієї теми… 8)

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Андрію, я вже давно зневірився у можливості втримувати всі коментарі до статей “в тому руслі”, хоча іноді ще намагаюся. Зате з “не того русла” часто народжуються нові статті, що також непогано.

  • Вачиль

    Автор звик коли з ним погоджуються, і не вміє сприймати критику. Якби я написав – “Яка чудова публікація! Вона відкрила мені вікно у світ Вордпресу, та дала розуміння важливості 100-150-ти цільових користувачів, і тепер я вільний. Дякую авторе! Я погоджуюсь з тобою, нам не потрібно трафіку, ми думкою багатієм”

  • http://podcaster.org.ua Efandy

    @jarofed
    >>із зовсім дрібними ресурсами їм просто не цікаво працювати

    А помиляються вони в цьому чи ні? З крупними працювати зручніше, це зрозуміло. Але чи реально можуть запропонувати “сотники” щось таке, чого не можуть десятитисячники? І кому? Зрозуміло, що не кока-колі й не масовим продуктам. Але чи справді існує ніша, в якій співпраця рекламщиків і “сотниками” вигідна для обох? Тим більше, що народ на рекламу в Неті вже просто глухий, і навіть на сайтах улюблених блоґерів не звертає на неї уваги або навіть починає нервуватися.

    @Вачиль
    про Вордпрес: тобы не спало на думку, що люди, які вміють користуватися вордпресом, багато чому навчилися саме завдяки таким сайтам? Наприклад, я з немалою користю для себе зависаю на wordpressinside.ru
    про “вчителів”

    @podarok
    >> Обговорюються джерела трафіка для уаблог
    Джерело одне: оффлайн. Чомусь про це всі забувають. Мені здається, що реклама в маршрутках (для сайту з моб. версією,звісно) мала би бути ефективнішою на порядки, ніж всяке хитре сео і банери. (Імхо в уанеті сео – це взагалі маразм. Наприклад я зі своїм подкастером – монополіст неіснуючого ринку. Що з того, якщо я буду в топі по запиту “подкаст”, якщо його шукає 200 чол в місяць? :) ))

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Efandy, для рекламодавців робота з “сотниками” – це насамперед інвестиції у нове мислення – що реклама не обов’язково повинна бути масовою, головне, щоб вона була влучною. Скажімо, реклама дорогих яхт куди доречніше виглядала б на тематичному блозі, відомого яхтсмена, який особисто мав досвід користування всіма яхтами, і чий блог читають 100-200 заможних фанатів яхт, які потенційно готові купити яхту, ніж на “багатотисячному” вконтактє чи не менш багатотисячних фішках. На жаль, таке мислення поки-що не дуже розповсюджене серед наших рекламодавців, хоча перші “ластівки” вже з’являються.

    До речі, “глухість” відвідувачів до реклами, яка крутиться практично на кожному вільному сантиметрі, на мою думку, здатна стати ще однією причиною, через яку рекламодавцям буде вигідніше обирати цільові ресурси перед масовими. Принаймні на таких ресурсах тематична реклама сприйматиметься більш лояльно (якщо я прийшов на блог, щоб прочитати про тарифи мобільних операторів України, то я з більшим інтересом поставлюся до реклами тарифів, ніж якщо я побачив її скажімо, на Кореспонденті).

  • http://molodi.in.ua Тарас

    Згоден! Я так само недавно думав про відвідуваність інтернет-журналу МОЛОДІ і зрозумів, що краще якісний ніж кількісний показник відвідувачів!

  • http://podcaster.org.ua Efandy

    Соррі за оффтоп, але згадалося. Хтось взагалі знає про оффлайнову рекламу блогів в Україні чи бодай Росії? Були прецеденти?

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Кілька разів стикався з офлайн-рекламою великих масових проектів (ukr.net, i.ua). На мою думку, подібна реклама для малих нішевих проектів (тематичних блогів) буде неефективною з точки зору витрачених коштів/залучених відвідувачів. Хоча, звісно, було б цікаво послухати того, у кого такий досвід був. Але сумніваюсь, що такі існують в Україні.

  • http://podanenko.com podarok

    2 @Efandy
    Мый блог висів фізично банерами на офлайнових подіях в якості спонсорів (#ukrtweet, #legalcamp, #dckyiv10)

  • http://podcaster.org.ua Efandy

    @podarok І як змінилася кількість відвідувачів за наступний тиждень?
    Згадав про свій аналогічний досвід: продаж і роздача дисків з записами двох сезонів Літературного подкасту “кабі.net” на фестивалі приніс його сайту 40+ підписників, хоча дисків було продано менше.

  • http://podanenko.com podarok

    @efandy – приріст був… пропорційний кількості активних відвідувачів відповідних подій…

  • http://podcaster.org.ua Efandy

    тобто троє чоловік? :)

  • http://podanenko.com podarok

    2 @efandy не зрозумів

  • http://molodi.in.ua Тарас

    Наше лого неодноразово розміщувалось на афішах різних подій, але ефективності мало

  • http://palm.nash.net.ua/blog Python

    Трафік — ніщо. Якість та унікальність — все. Якщо сайт заповнений тричі пережованими «баянами», трафік на ньому триматиметься доти, доки його штучно піаритимуть. Якщо ж його вміст цінний сам по собі, рано чи пізно виросте й трафік. Кількість (і якість!) трафіку — лише наслідок якості сайту.

  • http://podcaster.org.ua Efandy

    @Тарас Я не мав на увазі братські могили логотипів на афішах. Це точно найірший вид реклами, який тільки можна придумати, і я досі не розумію, чому спонсори часом говові віддати кілька тисяч ось так на вітер.
    Руки сверблять попробувати рекламу в транспорті, але поки що не вистачає бабла. Знуджений дорогою відвідувач – найлояльніший.

  • http://molodi.in.ua Тарас

    Ну ми гроші не платимо за розміщення нашого лого, просто надаємо інформаційну підтримку і в знак подяки організатор розміщує лого на афіші та інших промо матеріалах проекту.
    Взагалі офлайнова реклама може дуже дорого коштувати, так само, як і онлайнова і вона не завжди того варта. В інтернеті засилля різної інформації, багато йде до мінімалізму, люди хочуть “швидку” інформацію і не паритись дуже. Інтернет користувачі вже навчились краще фільтрувати їм потрібну інформацію.

  • http://blogosphere.com.ua/2010/09/30/offline-blog-advertisement/ Реклама блога в офлайні… Варто чи ні? | Українська блогосфера

    [...] Creatives Обговорення проблеми трафіку, піднятої у статті „100 відвідувачів… Багато чи мало?” поволі переросло у дискусію щодо того, наскільки [...]

  • http://blog.molodi.in.ua/sprostuyu-toj-fakt-scho-proekt-prodajetsya/ Спростую той факт, що проект продається | Блоґ інтернет-журналу молоді

    [...] рекламу, утримання. Згадую статтю Ярослава Федорака “100 відвідувачів на день… Багато чи мало?” і розумію, що пишаюсь нашими відвідувачами! Адже [...]


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.