• Так, досвід є. І він також гіркий. Як бачиш, на моєму блозі висить хмарочос контексту від гугля і у кінці постів реклама з контексту , розміром 468х48, також намагався вішати гугл у шапці. Виходило в районі 20-30 євроцентів. Чому досі не забрав рекламу не знаю. Треба над цим поміркувати – навіть тізери більше зможуть принести.

    А ось на російськомовних блогах адсенс дещо краще працює, особливо, якщо тематика комерційна і блок встановлений у тілі посту, а ще краще на його початку.
    Поки що продовжую експериментувати з розміщенням та редагуванням блоків, бо вірю, що можна із сайту відвідуваністю у 300 хостів, мати мінімум 1-2 долярика на день. Ну і тематика грає роль – на розважальному блозі потрібна у кілька разів більша відвідуваність.

    Удачі тобі з експериментом =)

  • у меня висит на gipsh.com и test.gipsh.com. 20 евро за 3 месяца. Тоже мизер.

  • Я в РСС вважаю рекламу неефективною, але чому б їй там не бути, нехай собі висить, їсти не просить.
    Відносно україномовного сегменту то в мене комерційний блог приносить біля 30 євро в місяць з відвідуваністю біля 100 в день.
    Маю один ГС англомовний банківської тематики і там дуже приємно спостерігати за кліками 3-5євро. Як не сумно, але ГС приносить більше грошей з Адсенсу.

  • Поділися правильним розміщенням рекламних блоків.

  • Питання заробітку адсенсом на україномовному контенті впирається в:
    1. Скупердяйство замовників реклами, відсутність грошей щоб замовити рекламу в гугла, заниження цін.
    2. Навмисному блокуванні реклами і неклікання на неї, навіть якщо лінк зацікавив – не буду клацати бо за то комусь копійку нарахують.
    3. Відсутність знань і доцільного використання коду.

  • а взагалі, копійка до копійки і буде гривня 🙂

  • AKHE: Поділися правильним розміщенням рекламних блоків.

    Пацієнт україномовний вказаний в імені моєму.

  • Electric,
    2. Навмисному блокуванні реклами і неклікання на неї, навіть якщо лінк зацікавив – не буду клацати бо за то комусь копійку нарахують.

    хм… сам зазвичай поступаю навпаки – клікаю, якщо реклама хоч трішечки зацікавила. Якраз тому, що за це українському блогеру нарахують копійку.

    Втім, сподіватися на такі “доброчинні” кліки не варто. Зрештою – це попросту заборонено правилами Гугла. Реклама повинна бути ефективною. Як на мене основна проблема українського АдСенсу – замала кількість рекламодавців, які хочуть рекламуватися саме українською (більшість, на жаль, поки що віддають перевагу російській). Буде більше рекламодавців – буде конкуренція, зростуть ціни за клік і власне, буде легше підібрати саму рекламу за контестом до публікацій.

    Akhe, Максим, дякую за те, що поділилися досвідом. Вирішив потестувати ще рекламу в RSS, перенісши блок на початок запису. Але загалом, якщо не буде більш-менш адекватної віддачі – просто приберу її.

  • Я рідко клікаю. Поясню причину з досвіду. Є один ди…л, який мав акаунт Адсенса і вирішив мені накапостити, почав інтенсивно клікати в мене на сайті по блоках реклами. В результаті за кілька днів його, а не мій акаунт Адсенса був забанений. Мені ж просто за його кліки не нарахувались кошти(клікав більше сотні раз в день). Отже, роблю висновок, що Гугл спостерігає за кліканням власників адсенса і по чужих сайтах. Тому й рідко клікаю на чужих сайтах, лише в тому випадку, якщо реклама дійсно зачепила.

  • Ще хочу добавити. В мене купа сайтів і постійно експерементую. Адсенс є дуже цікавим і перспективним. Якщо писати статті під конкретний пошуковий запит. Тобто пишете статтю про компресори, в тайтлі, в назві статті, в тексті кілька раз ключі. Це значно піднімає релевантність реклами і процент клікань. Також ВАЖЛИВО!!! вказати Адсенсу щоб орієнтувався лише на текст статті і заголовок, виключити сайдбар, футер, категорії і інші непотрібні для релевантності елементи ( https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=23168&topic=371 ). Ці дії дозволяють отримувати 5-7% клікабельності

  • Максиме, це все діє, якщо ви із самого початку створюєте сайт, щоб у майбутньому потенційно продавати з нього рекламу АдСенс (тобто там будуть розміщені статті, оптимізовані під пошукові запити, які дорого коштують у АдСенсі). В моєму ж випадку йдеться радше про те, скільки здатен заробити блог, який не оптимізується (принаймні – контекстуально) під АдСенс.

    Іншими словами, на “Українській блогосфері” я не буду розміщувати статті про комерційну нерухомість чи пластикові вікна тільки тому, що відповідні “кліки” у АдСенсі коштують дорого. Та і створювати сайти спеціально для AdSense мені також нецікаво (хоча за умов використання англійської мови, мабуть, може бути досить прибутково).

    Мене цікавить, наскільки перспективним АдСенс є для таких блогерів, як я. Які не будуть писати комерційні статті під найдорожчі запити, а які просто будуть писати на обрану ними тематику. Поки що ситуація виглядає так, що такі блоги не зможуть заробляти на АдСенс хоча б мінімально пристойні гроші. Можливо у майбутньому ситуація зміниться. А може я й помиляюся…

  • jarofed, цілком згідний, що реклама від Адсенс, на подібному блозі, не дасть високих результатів. Тут оптимально, на мою думку, монетизація з допомогою GoGetLinks і банерна реклама.

  • Я хочу поставити у приклад відомого російського блогера Шакіна. Подивіться як він розмістив блок реклами від адсенсу. Звісно, на його блог щодня заходить 2-4к відвідувачів, але якби ця реклама не була такою ефективною, скоріш за все він би її замінив. Тому і ми, українські блогери, зможемо заробляти на контексті, не дивлячись на тематику.
    Будуть і рекламодавці і дорогі кліки.

  • Максим, не тільки GGL. Є ще Блогун і прямі зв’язки з рекламодавцями. Але ти повністю правий! Принаймні, за розміщення постових у цьому місяці я отримав у 2000 (дві тисячі) разів більший прибуток, ніж від AdSense.

  • фірма де я працюю має близько 10 різних сайтів. на всіх них відповідно висить Adsense. Для себе замітив, що найбільше кліків приносить той сайт де дійсно є цікава реклама. Наприклад на сайті турагенції – людина зайшла на сайт в пошуках туру по Єгипту, а тут реклама “Гарачі тури в Єгипет” ще з кількох сайтів… відповідно вона і клацає…

    А що у блогах наших вискакує за реклама? по-перше російська, а по-друге така що навіть самому не хочеться клікати, або взагалі бонпрікс, або книжковий клуб)

  • Власне, про це й мова: AdSense поки що не має достатньої кількості українського контексту. Скажімо, до моєї статті про оптимізацію відео для публікації на YouTube пасувала б реклама найкращих відео-кодеків; чи сервісів, які пропонують послуги кодування відео для YouTube; чи сервісів скрінкастингу… Натомість там висить бонпрікс: “Платья от 209 грівєн. Женствєнно і романтічно…” Про який контекст може бути мова?

  • jarofed, та я не про доброчинність, а про жабу 🙂 але велику роль і відсутність рекламодавців відіграє…

  • Максим, правильний підхід до кліків, вартує заходили лише на ті лінки, які подобаються, а на дебілів не дивитись:)

  • Питання нубівське, але спитаю.
    Яким чином розміщували рекламу у фіді, та як нею керували?

  • djalin, при створенні аккаунта AdSense там є опція “AdSense для каналів RSS”. Найкраще працює, якщо ваш RSS-канал транслюється через гуглівський сервіс Feedburner. Просто додаєте стрічку і налаштовуєте рекламу. Колись була умова, щоб кількість підписників була не меншою, ніж 500. Не знаю, чи зараз ця умова збереглася, чи ні.

  • Теж упевнений, що причиною низький заробітків через адсенс є не достатня кількість рекламодавців. Це я б сказав найбільша причина. А вже за нею йде тематичність.

  • The Lex

    Постав рекламний блок на своє “як отримати загранпаспорт у Києві” і за місяць розповіси про результат. Тільки перед тим почитай хоч щось про те, як і який саме краще ставити блок. 🙂

    Про “пасувала б реклама найкращих відео-кодеків” смішно читати. 🙂 Про “кліки на рекламних оголошеннях на цікавих блогах” – сумно читати. 🙁 З таким підходом тебе забанять вже за місяць. І, мушу визнати, правильно зроблять. Бо то є бізнес і там немає нічого особистого. То навіть навпаки: особисте там – зле!

  • The Lex

    З власного досвіду: на початку кризи – осінь-зима 2008-го – прибутки від AdSense різко впали. “Різко” – це навіть дуже “оптимістичне” слово. 🙂 Але це все одно дозволило ці 2 роки, принаймні, окупити вартість хостингу і доменних імен.

    AdSense у RSS – на мою нескромну думку, найбезглуздіша вигадка Гуглу з мені відомих. 🙂 І до того ж найогидніша з точки зору користувача: читаючи RSS я планую отримати “чисту інформацію”. А сунути рекламу в усі наявні дірочки – це вже трохи (та й не “трохи”) занадто.

  • А мене у рекламі АдСенса у стрічці дратує лише розмір банера, а так то я за. Ну і суто українські реалії: один і той же “бонпрі”))

    М-м.. Індивідуальний підхід автора “сотника” до рекламодавця – це і “за” і “проти” водночас. Проти – бо можливо доведеться “втрясати” все у довгих балачках. Проте “за”, якщо:
    а)можна домовитись поставити банер в обумовленому, а не стандартному місці;
    б)підбір реклами по тематичності, а не “звалище” всього і вся;
    в)як було доведено у попередній статті – лояльні відвідувачі за нормальну ціну рекламомісця.

  • The Lex,
    читаючи RSS я планую отримати “чисту інформацію”. А сунути рекламу в усі наявні дірочки – це вже трохи (та й не “трохи”) занадто

    це справа сприйняття. Наприклад мене реклама у RSS дратує менше, ніж на сайті (особливо, якщо на сайті вона максимально замаскована під меню, щоб читач робив помилкові кліки, думаючи, що переходить у розділ сайту – хоча саме такий підхід є найприбутковіший для автора).

    З іншого боку, судячи з мого короткого досвіду – реклама у RSS – неефективна. Ще місяць поекспериментую з розміщенням блоку, і якщо віддача не зросте – просто повидаляю AdSense з RSS.

    mr.psiho,
    щодо “за” і “проти” підходу авторів “сотників” до рекламодавця – дуже влучно підмічено. Мені у цьому підході найбільше подобається вузька таргетованість відвідувачів саме на продукт рекламодавця (якщо розміщувати тематичну рекламу, звісно).

  • Ось поставив на російськомовний блог http://zmeyki.ru/ трошки гугла. Результат за день в середньому 15-20 євро-центів. При відвідуваності 70-100 хостів.

  • Akhe, що і треба було довести

  • Проблема існує.
    Створюю сайт Методичний портал.
    А він виявився неочікувано популярним. Відвідуваність 2-3 тисячі на день.
    З такої кількості відвідувачів хотілося б хоч якогось зиску.
    Обвішав сайт рекламою від Гугла з метою виявити, які блоки ефективніші.
    Прибуток рідко перевищує половину євро на день.

    Думаю про сапу – чи варто її ставити на україномовному сайті?

  • Сапа не корелює з відвідуваністю – для неї головне – кількість сторінок і пошукові показники (PR та TІЦ). Якщо сайт має високі показники і велику кількість сторінок – сапа може бути ефективною.

    А трафік краще монетизувати іншими способами. Якщо якість аудиторії хороша – спробуйте знайти прямих рекламодавців на банери, огляди, текстову рекламу.

  • Pingback: 3 плюс 2 плюс 1... Випуск #76 | Українська блогосфера()

  • Анонім

    Мені Адсенс приніс 4 євро за 4 місяці :/ Вже хочеться дотягнути до 10 євро, а тоді геть прибрати цю рекламу з сайту.
    Дуже великий мінус – неможливість підібрати рекламні тексти самостійно. Дуже часто проскакують усілякі “рашн гьолз” і всяке таке. “Контекст” взагалі буває дуже рідко: навпаки, часто буває, що тексти оголошень з*являються не українською чи російською, а польською та англійською мовами. Хоча я зазначала у реєстраційній заявці українську…
    Недоліків купа. І на їхньому тлі прийшов “подаруночок” від Гугля: можливість витратити 300 віртуальних гривень на розкрутку свого сайту в їхньому Едвордсі :))))


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.