• цитата з аськи (від Юрія Новоставського): “баннер 1*2 метри на Майдані Незалежності приніс менше користі, аніж згадка у пресс-релізі заходу, де блог був партнером”

  • Дитсадок. “Реклама не принесе успіху моєму …, бо…” – бо я, звиняйте мою францюзьку, ніфігу у цьому не тямлю. Цілком слушний висновок, зроблений на базі власних уявлень про предмет, про який немає ніякого уявлення.

    Так, просто щоб підігріти дискусію: ти хоча б поцікавився скільки ж коштує те рекламне місце, де висить банер “пікапу”? І щоб бути більш цікавим, чому би тоді вже не навести розрахунки, як саме слід витратити ці гроші на рекламну кампанію у інтернеті, яка би принесла значно більшу користь. Хоча я знаю відповідь: ти знову порадиш мені написати про це самому, бо ж… я вже забув чому – щось там про “поганих коментаторів-маніпуляторів”. 🙂

  • Мета.UA рекламувались колись активненько http://www.youtube.com/watch?v=gE7IrzfXiWA

  • The Lex,
    якщо я неправий, будь-ласка, говори, в чому я неправий, що написано не так і чому в реальності буде працювати зовсім інакше. Я з радістю сприйму новий досвід у цікавій для мене сфері.

  • Така реклама є ефективною, сам таку бачив, запам’ятовував назву і заходив. Принаймні в офлайні для такої реклами менше конкурентів.

  • Shiver,
    а що за ресурс рекламувався і де ви бачили таку рекламу?

  • Для ефективності офлайнової реклами важливим пунктом є запам’ятовуваність адреси сайту. Який-небудь vova3417.livejournal.com від подібної реклами не виграє, а i.ua чи meta.ua – запросто. Якщо рекламувати blogosphere.com.ua офлайн, то від цієї реклами виграють і сайти зі схожими іменами: blogosfera.com.ua, blogosphere.org.ua, blogosphere.ua і т.п. Загалом, офлайн-реклама малоефективна, оскільки вимагає від потенційного відвідувача додаткових зусиль: запам’ятати чи записати адресу, якщо комп’ютера нема під рукою, згадати про неї, ввести в броузері… Один раз клікнути набагато простіше.

  • Ярославе, на мою нескромну думку ти не те щоб “не правий”, просто ти використовуєш “зворотній підхід”. Можна зробити щось або спостерігати щось, що є власним досвідом і спостерігаючи якесь таке явище робити якісь власні припущення: як цілком природнє припущення про малу ефективність реклами у RSS. А можна просто спостерігати щось, у чому беспосередньо не приймаєш участь і що навіть тебе (тут: узагальнення – себто “спостерігача”) ніяк не стосується і висловлювати про це свою припущення, грунтуючись… Грунтуючись на чому?

    Я не вмію грати в шахи. Колись у дитинстві трохи вчився і зараз лише знаю, як ходят фігури, тощо. Так, я можу якось “коментувати” шаховий турнір чи гру того чи іншого гравця – але яка вартість буде цих моїх “думок стосовно”?

    Що написано не так і чому в реальності буде – не обов’язково, доречі, саме інакше – у реальності просто _буде_ – про це я вже написав. Як на мою нескромну думку, як ти вже вибачиш мені чергову “нахабну пораду стосовно того як краще вести твій власний блог” – тож досить вагомо було би навести конкретні цифри і конкретні стратегії. Адже ти, принаймні, користуєся інтернет-рекламою і знаєш у цьому толк – можна було би й справді поцікавитися вартістю реклами у вагонах метро і порахувати, як краще було би витратити ці гроші у інтернет і з якою саме віддачею. Це була би та сама цілковито практична річ, яку й шукають люди: як от цілком конкретний опис “як встановити вордпрес українською” чи “як отримати закордонний паспорт у Києві”. Ти ж сам постійно про це пишеш, про те, що добре писати конкретику – хіба ні?

    Доречі, вітаю з поверненням. 🙂

  • The Lex, дякую за вітання 🙂
    Метою цієї статті було не стільки дослідити ефективність офлайнової реклами для блогів, скільки почути думки небайдужих людей, які, можливо, мають досвід у цій сфері і які готові поділитися своїми спостереженнями. Оскільки у мене такого досвіду немає – то я не можу стверджувати – тільки припускати, що, власне, і роблю у статті. І про що, до речі, чесно пишу у першому абзаці. У випадках, коли я володію конкретним досвідом або цифрами – я зазвичай ними ділюся! 😉

    До речі, про “більшу ефективність витрачання коштів в інтернеті” йшлося не в контексті порівняння з вартістю розміщення оголошень в метро, а в контексті порівняння з вартістю телереклами, яка коштує багато тисяч доларів. Тут знову ж таки припускаю, що завішати весь уанет банерами, або купити рекламу в AdWords на всю суму буде ефективніше, ніж пустити десятисекундний ролик у прайм на якомусь Інтері чи 1+1.

  • Python, все ж думаю, що “неефективність” офлайн реклами зумовлюється в першу чергу складністю таргетування. Ну не їздить у метро виключно “блогосферна” аудиторія. Хоча складність запам’ятовування адрес, безперечно, також дається взнаки. Навряд чи хтось стоятиме біля реклами і переписуватиме веб-адресу.

  • Зовсім необов’язково, щоб аудиторія була ви́ключно блогосферною — достатньо, щоб у загальній масі тих, хто побачив рекламу, була велика кількість цільових клієнтів. Можна брати загальною кількістю, хоча так, це дорого.

    Людину, що переписує веб-адресу, можна уявити — просто потрібно, щоб ця адреса була достатньо важливою. Переписують же телефон компанії, наприклад, якщо він потрібен для замовлення послуг — а веб-адреса ще й мнемонічна, зручніше записати її, щоб потім замовити ту ж послугу через броузер.

    З блогом — складніше: блог собі не завів тільки лінивий, і навіть якщо я у вільний час читаю блоги й веду свій, це зовсім не означає, що я зверну увагу на адресу ще одного блога. Хоча, загалом, веб-адреса, написана там, де рідко побачиш щось подібне, привертає до себе увагу.

  • Я бачив в Москві рекламу сайту x-fantasy.ru у Гомелі nn.by. Вся реклама була великими літерами на асфальті.

  • Офлайн-реклама для блогу не зовсім підходить. По перше, як правило, блог – це якийсь тематичний сайт, який рідко напряму продає якийсь продукт, а найчастіше, має вигоду з розміщення контекстної реклами. То варто спочатку подумати, а чи “відіб’ються” витрати на залучення тих відвідувачів, що прийдуть з офлайну доходом з партнерок.
    А от для сервісу – дуже можливо. Принаймні я на свої очі бачив в google analytics приріст відвідувань порталу muzon.ua під час проведення кампанії на ТВ. Причому ще важливим є показник т.н. відмов. Ті, хто прийшов з офлайну, повторно заходять на сайт значно рідше, аніж ті, хто прийшов по лінкам. Найстабільніші – ті, хто прийшов з пошуку. Причому за проведенням ТВ-кампанії кількість таких відвідувачів теж значно виросла. Тобто для того, щоб швидко “рубануть” бабла з сервісу – офлайн реклама, може, і підійде (але якщо дуже тонко спланувати). Для блогу – однозначно “ні”. Блог може фінансово вижити лише завдяки постійному притоку цільових клієнтів, а це реклама в інтернет (як більш дешева та більш гнучка з погляду таргетингу цільової аудиторії).

  • ShurYk, дякую за розгорнутий коментар. Погоджуюся зі всім, а особливо з тим, що блоги, які вже витрачають кошти на офлайн-рекламу, повинні якось повертати свої інвестиції. А зробити це практично неможливо, якщо тільки блог не займається продажем конкретних продуктів чи сервісів.

  • Ов-ва! А нащо тоді взагалі інвестувати в блог? Адже “інвестиції” – це не тільки гроші. До того для “стенделону” і так доведеться інвестувати, принаймні, у хостинг та доменне ім’я.

  • The Lex, в даному випадку йдеться, звісно ж, виключно про грошові інвестиції у рекламу. Для мене це виглядає приблизно так: я готовий інвестувати час та зусилля, бо мені приносить задоволення сам процес. Я готовий інвестувати певну (невелику) суму у технічну складову (хостинг, домен), бо це забезпечує зручність і свободу. Але якщо я інвестую в рекламу – то хочу, щоб ці інвестиції поверталися і бажано з прибутком.

    А взагалі, немає кращої роботи, ніж хоббі. Тому, якби блоги змогли забезпечити моє існування (йдеться, звісно, про достойне життя, а не про необхідність економити на хлібі), я мабуть був би щасливим. Поки що це не так, але є відчуття, що це можливо 🙂

  • Pingback: Блоготиждень №67 « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()

  • Звісно, що рекламувати блог, чи взагалі сайт тематики такої, яка ніяк не комерціалізується – це безсенсно.
    Хіба що, задля власного підвищення ЧСВ 🙂 – “я крутий, мій блог рекламується на стовпах”.

    Ми рекламували інтернет-магазин в офлайні. Плакати були з дуже вірусними надписами, і ще під час самої розклейки люди фоткали на мобілки плакати. Тобто реклама працювала.

    Але навіть заклеївши все місто, ми зрозуміли, що наше місто – це не та аудиторія, що нам треба.

    Тепер рекламуємось в інтернеті і таргетинг на всю Україну.

    Ефективно в офлайні рекламувати обігріваючі каміни, системи отоплення – холода йдуть :))

  • Я б не узагальнював усю офф-рекламу під єдиною назвою “офф-реклама”.
    Її ж різновидів тьма. Якщо телебачення, білборди та преса просто надто дорого щоб бути виправданою рекламою для блогів, то наприклад малесенькі листівки в кожну скриньку, чи наліпки в місцях скупчення потенційних користувачів (ВЗО наприклад) можуть буди досить ефективними.

    Але завжди, в кожному окремому випадку потрібно просто сісти за калькулятор та порахувати. Вивести ЦА, виписати найімовірніші ефективні точки входження в ЦА і з цього прораховувати вартість контакту для різних каналів.

  • Gelios, згоден, якщо йдеться про місця скупчення потенційних користувачів/читачів/клієнтів/зацікавлених осіб – тоді дійсно така реклама може бути ефективною. Приклад – тематичні конференції.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.