Ще одна п’ятниця – і ще один випуск рубрики 3+2+1 на „Українській блогосфері”:
3
- Чому TechCrunch продався AOL , і що тепер з ним буде? Цього тижня в рамках конференції TechCrunch Disrupt, що відбувалася у Сан-Франциско, трапилася несподівана подія – один з найпопулярніших блогів у світі продався компанії AOL, яка керує найбільшою блог-мережею у світі. У статті, яка пропонується вашій увазі, ідейний засновник та власник техноблога TechCrunch Майкл Арінгтон пояснює своє рішення продатися AOL-у.
- Переклад зарубіжних блогерів. У цій статті вчергове піднімається проблема копіювання контенту та розміщення його на блогах, створених виключно для генерування прибутку. Зокерма, пропонуються способи можливого запобігання таким діям нечистих на руку вебмайстрів та оптимізаторів.
- Як фейсбуківська кнопка Like впливає на вебтрафік. Цікава стаття про вплив кнопки Like на трафік сайтів. Сьогодні така кнопка встановлена на 2 мільйонах сайтів у світі. Багато новинарних сайтів, які розмістили в себе “Like”- кнопку, повідомили про суттєве зростання трафіку з зовнішніх джерел. Наприклад, ABC News повідомляє 190% ріст; Gawker’s 200%; Sporting News 500%; NBA.com повідомив, що Facebook став їх другим за значимістю джерелом трафіку. Якщо ви також хочете скористатися переваги кнопки лайк, прочитайте статтю „Як встановити кнопку Like від фейсбук на своєму блозі”.
+2
- 11 Trends in Web Logo Design: The Good, the Bad and the Overused. Стаття демонструє сучасні тенденції у дизайні логотипів. Цікаво простежити спільні риси відомих логотипів, про які раніше ви можливо навіть не здогадувалися.
- Work on Stuff that Matters: First Principles. Тім О’Рейлі (Tim O’Reilly) розповідає про принципи, які він сам застосовує і радить застосовувати всім, коли йдеться про роботу. Надзвичайно натхненна і дуже глибинна стаття допоможе по новому глянути на те, як ви ставитесь до своїх повсякденних обов’язків.
+1
- 10 советов по юзабилити, основанные на исследованиях – переклад цікавої та корисної статті, яка стосується юзабіліті. В ній публікуються результати численних досліджень та аналітичних праць (вивчення руху очей, покращення інтерфейсів і т. п.). Деякі з порад повністю ламають усталені стереотипи про те, що ми звикли вважати хорошим користувацьким інтерфейсом.
З кожною новою публікацією в блог вам все складніше і складніше знаходити цікаві зображення? Тоді є сенс задуматися про створення власних фотографій. Фотоапарат Nikon D7000, який був проанонсований 15 вересня 2010-го року – одне з найкращих рішень, представлених сьогодні на ринку.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)